Cum șterg o persoană de contact?

Rezumat

Poți șterge o persoană de contact din cardul unei companii sau o poți asocia altei companii, pentru cazurile în care contactul a fost greșit asociat. Sau poți folosi această opțiune atunci când o persoană nu mai lucrează într-o companie, de exemplu.

La ce trebuie să fii atent înainte de ștergerea unei persoane de contact?

  • Dacă dorești eliminarea unei persoane de contact dintr-o companie, ai grijă ca respectiva persoană să nu fie setată ca și Contact principal pe carduri asociate acelei companii. Dacă ștergi sau asociezi persoana unei alte companii, cardurile pe care a fost contact principal vor fi mutate (în cazul asocierii) sau vor dispărea (în cazul ștergerii).
  • În cazul în care dorești să muți un contact la o altă companie (să reasociezi contactul), înainte de a-l muta, schimbă contactul principal pe toate cardurile companiei sursă (compania de la care pleacă contactul) astfel încât atunci când faci mutarea, respectivele carduri să rămână asociate companiei inițiale. În caz contrar, cardurile se vor asocia noii companii.

Mutarea unui contact

1.) Caută contactul pe care dorești să îl muți și deschide Cardul contactului (prin click pe numele contactului)

2.) Click pe Mută și urmează pașii disponibili

Există posibilitatea să detașezi contactul de compania actuală (aceasta înseamnă faptul că se va șterge legătura dintre acel contact și companie) sau să muți contactul la o altă companie.

Dacă contactul pe care dorești să îl muți/detașezi este setat ca și contact principal pe cel puțin un card, va trebui să alegi și ce se va întâmpla cu acel card (este mutat împreună cu contactul sau rămâne la compania inițială dar cu un alt contact setat ca și principal).

După ce ai bifat opțiunile pe care le dorești, click pe Mută pentru a finaliza operațiunea.

Ștergerea unui contact

Pentru a șterge un contact din cadrul unei companii, caută contactul și dă click pe numele acestuia, la fel ca mai sus, pentru a accesa Cardul contactului. 

De pe cardul contactului ai opțiunea de a șterge asocierea dintre acel contact și compania la care este asociat. Pentru aceasta dă click pe cele trei punctulețe orizontale iar apoi selectează opțiunea Șterge permanent.

Va trebui să confirmi ștergerea prin click pe butonul Șters permanent după ce citești textul de avertisment și înțelegi consecințele acestei acțiuni
Este posibil ca opțiunea de ștergere permanentă să nu apară când dai click pe cele trei punctulețe. Aceasta se întâmplă pentru că sistemul detectează faptul că acel contact este setat ca și contact principal pe cel puțin un card și, pentru a preveni pierderi de date, ștergerea permanentă este activată doar pentru contacte care nu au niciun card asociat.
Poți verifica pe ce carduri apare contactul ca și principal, dând click pe tab-ul Carduri asociate de pe cardul contactului (toate cardurile listate în această pagină au ca și contact principal setat contactul pe a cărui pagină te afli)