Cum șterg o persoană de contact?

Poți șterge o persoană de contact din cardul unei companii sau o poți asocia altei companii, pentru cazurile în care contactul a fost greșit asociat. Sau poți folosi această opțiune atunci când o persoană nu mai lucrează într-o companie, de exemplu.

La ce trebuie să fii atent înainte de ștergerea unei persoane de contact?

  • Dacă dorești eliminarea unei persoane de contact dintr-o companie, ai grijă ca respectiva persoană să nu fie setată ca și Contact implicit pe carduri asociate acelei companii. Dacă ștergi sau asociezi persoana unei alte companii, cardurile pe care a fost contact principal vor fi mutate (în cazul asocierii) sau vor dispărea (în cazul ștergerii).
  • În cazul în care dorești să muți un contact la o altă companie (să reasociezi contactul), înainte de a muta contactul, schimbă contactul implicit pe toate cardurile companiei sursă (compania de la care pleacă contactul) astfel încât atunci când faci mutarea, respectivele carduri să rămână asociate companiei inițiale. În caz contrar, cardurile se vor asocia noii companii.

Mutarea unui contact

1.) Caută contactul pe care dorești să îl muți și deschide Cardul contactului (prin click pe numele contactului)

2.) Click pe Asociază compania și caută numele noii companii la care dorești mutarea contactului în fereastra care apare și apasă Ok

Ștergerea unui contact

Pentru a șterge un contact din cadrul unei companii caută contactul și dă click pe numele acestuia, la fel ca mai sus, pentru a accesa Cardul contactului. 

De pe cardul contactului ai opțiunea de a șterge asocierea dintre acel contact și compania la care este asociat. Pentru aceasta dă click pe butonul Șterge.

Dacă dorești să ștergi permanent un contact, după ștergerea asocierii de o companie, poți crea un nou card folosind acel contact și apoi ștergi cardul permanent inclusiv toate persoanele de contact.