Cum editez datele clienților?

Pentru a edita datele unui client (nume, prenume, număr de telefon, numele companiei ș.a.m.d.) este nevoie, în primul rând, să deschizi cardul acestuia.

Informații detaliate legate de structura generală a unui card găsești aici.

În imaginea de mai jos sunt evidențiate cele trei zone de interes pentru gestionarea datelor clienților tăi:

  • Informații companie – zona în care sunt afișate informațiile legate de companie (această zonă nu va fi afișată dacă acel card va fi deschis în numele unei persoane).
  • Contact implicit – zona destinată persoanei principale de contact din cadrul unei companii.
  • Alte contacte – zona în care vor fi afișate toate contactele din cadrul unei companii.

Adăugarea unui contact nou

Pentru a adăuga o nouă persoană de contact, deschide cardul pe care dorești să faci acest lucru și apoi în dreapta textului Contact implicit vei găsi un buton Contact nou. Apasă-l și completează informațiile în fereastra care apare apoi apasă click pe butonul Salvează.

În această fereastră câmpul Prenume trebuie completat obligatoriu.

Modificarea (editarea) datelor unui contact

Dacă dorești să editezi datele unei persoane de contact, ținând cursorul mouse-ului deasupra numelui acelei persoane, în partea dreaptă apar trei butoane. Apasă click pe creion și vei fi direcționat către pagina acelui contact în care îi poți modifica datele (numele, prenumele, numărul de telefon, adresa de email sau altele).

Modificarea contactului implicit

Pot exista situații în care ai nevoie să modifici contactul implicit al unei companii (poate acea persoană nu mai lucrează acolo sau se ocupă de altceva acum, etc.).

În acest caz, ține cursorul mouse-ului deasupra persoanei pe care dorești să o marchezi ca și nou contact implicit (sau adaugă această persoană dacă nu există deja) și apoi apasă pe bifa verde din stânga creionului din rândul de butoane care apar. Vei vedea că acea persoană va fi afișată apoi în zona Contactului principal sau implicit.

Ștergerea unui contact

Atenție! Dacă dorești să ștergi o persoană de contact, asigură-te că acea persoană nu este contact principal pe niciunul din cardurile existente deja în sistem.

Dacă dorești să ștergi o persoană de contact consultă pagina dedicată acestui subiect.

Ștergerea unui card

Poți alege să ștergi datele companiei sau alte contactului (sau ambele) prin ștergerea definitivă a cardului. Pentru detalii legate de ștergerea unui card consultă pagina dedicată.