Ce produse contine contul meu?

În ultimul timp au apărut câteva modicări în sistem în ceea ce privește funcționalitățile disponibile clienților.

Astfel, noii clienți vor începe să folosească direct noua platforma în timp ce noi vom transfera vechii clienți către noua platformă.

De ce s-a schimbat platforma?

Am dezvoltat mai multe funcționalități noi care nu fac parte din vechile pachete. În plus, ne dorim ca clienții noștri să aibă acces la cele mai noi funcționalități și să decidă singuri care dintre acestea sunt cele mai potrivite pentru afacerea lor.

Așadar, de acum înainte, tu ești cel care decide ce funcționalități activezi în sistemul tău MiniCRM.

Toate aceste funcționalități pot fi activate în pagina Abonare.

Atunci când activezi un nou produs (sau funcționalitate) în pagina Abonare, sistemul va emite factura pentru noul produs în termen de 24 de ore.

Ce s-a schimbat?

În același timp cu modificarea platformei, s-a schimbat și modul în care se emit facturile pentru clienții noștri. Astfel, pe factură vor apărea elemente care au preț negativ (cu minus). Acestea sunt elemente incluse în platforma pentru care te-ai abonat (s-a creat un pachet) și, ca urmare, vor apărea de două ori pe factură (o dată cu preț pozitiv și încă o dată cu preț negativ astfel încât cumulat au preț 0 (zero).

Pentru clienții vechi, am încercat să face în așa fel încăt să păstrăm vechile prețuri. Astfel, pe factură am inclus discount-uri (care vor apărea pe factura ca „Reducere cont utilizator”, „Reducere la servicii ” sau „Reducere la abonament”).

Pe factură vor fi afișate elemente separate pentru platforma și utilizatori. Astfel, numărul de utilizatori incluși în abonamentul tău va fi afișat ca „Cont de utilizator inclus în abonament”.

În platformă (în funcție de abonamentul tău) sunt incluse 2 produse gratuite însă prețul lor va fi afișat (cu valoare pozitivă și negativă) și acestea pot fi: „Vânzări semi-automate, vânzări clasice” și „Inclus în platformă: Vânzări semi-automate, vânzări clasice”.

Poți verifica prețurile curente în pagina Abonare: https://www.minicrm.ro/help/abonare/.

În cazul în care activezi un nou Produs sau Addon, după emiterea facturii, se va emite o nouă factură separată pentru acel element.

O factură emisă pentru noua platformă poate arăta ca în imaginea de mai jos:

Poți afla mai multe detalii despre noile Produse sau Addon-uri accesând pagina Abonare.
Este posibil ca contul tău să nu fi fost încă migrat la noua platformă așa încât este posibil ca pentru contul tău să difere pagina de Abonare și ți se va afișa vechea pagină.