Ce este MiniCRM?

MiniCRM este un sistem CRM (Customer Relationship Management – aplicație pentru Gestionarea Relațiilor cu Clienții), în cloud, care susține:

  • procese de vânzare
  • campanii de marketing
  • activități de helpdesk
  • management de proiecte
  • comenzi și facturare
  • crearea de rapoarte și analize

Sistemul îți oferă o structură modulară, ceea ce îți permite să gestionezi mai multe procese din compania ta. Pe unele din ele le poți regăsi în imaginea de mai jos:

 

Cu MiniCRM, poți accesa informații referitoare la clienții existenți și potențiali clienți folosind orice browser, indiferent de platformă, de oriunde, oricând.

 

MiniCRM este mai mult decât o aplicație CRM, este o mentalitate! Soluția îți oferă beneficii indiferent de rolul tău în companie. Sistemul te ajută să îți optimizezi procesele și relația cu clienții, să le transpui în aplicație într-un mod eficient și apoi să obții o vedere de ansamblu, clară, asupra companiei și clienților tăi.

Toate datele tale sunt într-un singur loc, ușor accesibile oricărui coleg. Probabilitatea de a pierde sau uita informații este de domeniul trecutului, la fel și cautarea unui număr de telefon sau contact care îți ia mult timp. În MiniCRM totul este la un click distanță.

Sistemul te ajută să îți gestionezi clienții și îți amintește lucrurile cu adevărat importante pe care le ai de făcut. Acesta este configurat să lucreze pentru tine și te scapă de sarcinile repetitive și consumatoare de timp. În plus, ai un istoric complet al clientului în același loc cu toate datele relevante.

Introducând datele direct în sistem, colegii tăi nu mai pierd timp cu raportul de activitate, în plus, având toate informațiile în sistem, poți oricând să iei decizii informate și rapide.

Pe lângă eficientizarea proceselor, MiniCRM te ajută să fi mai aproape de clienții tăi prin cereri de feedback automate sau campanii de marketing targetate și măsurabile la un click distanță.

O dată cu utilizarea zilnică a sistemului, MiniCRM devine motorul afacerii tale!