Funcționalități CRM inutile: Cum să nu plătești pentru ce nu folosești
Publicat: 2025. 12. 16.
/
Te simți copleșit de listele interminabile de funcții atunci când cauți un sistem CRM? E o capcană comună. Multe companii ajung să plătească abonamente scumpe…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Când vine vorba de tool-uri, ne place să credem că există o unealtă universală, magică și care funcționează pentru toată lumea. Dar adevărul e că, dacă vrei ca afacerea ta…
Factura proformă este unul dintre acele documente pe care le întâlnești constant în lumea afacerilor, dar care adesea creează confuzie. Este o factură reală? Are valoare legală? Trebuie să o…
Învață ce înseamnă un proces de vânzări eficient, de la strategii și tehnici la instrumentele care te ajută să vinzi mai mult și mai inteligent. O abordare structurată a vânzărilor…
Te-ai uitat vreodată la statisticile campaniilor de email marketing și ai simțit o strângere de inimă văzând numărul de dezabonări? Este o reacție firească. Însă, procesul de dezabonare nu este…
Atunci când alegi un sistem CRM, funcționalitățile și prețul sunt importante, dar un aspect le depășește pe toate: siguranța datelor. Informațiile despre clienți, strategii de vânzări și procese interne sunt…
Adoptarea unui sistem CRM este una dintre cele mai importante decizii strategice pentru o afacere în creștere. Însă succesul nu depinde doar de alegerea software-ului, ci și de modul în…