Cum poți avea mai multe venituri de la aceiași prospecți fără extra costuri?

Workshop
1
Doar 1 dată rămasă pentru anul acesta
11 ani de experiență
Echipă inovativă, conținut care inspiră
Îți rezolvăm problemele împreună

Workshop gratuit

La ce să te aștepți de la acest workshop

  • Împreună vom pune la punct un sistem de vânzări potrivit companiei tale.
  • Oricare membru din cadrul echipei tale va fi capabil să gestioneze întregul proces de vânzare.
  • Înveți să prioritizezi clienții.
  • Te învățăm cum să îți focusezi resursele pe cei mai importanți clienți.
  • Îți arătăm cum să personalizezi și automatizezi procesul tău de vânzări în MiniCRM.

Informații importante!

Locație Workshop:

Impact HUB, Sala Viena - Timpuri Noi Square, Splaiul Unirii 173, 000134, București, România

Durată Workshop:

9:00 - 12:00

Vezi Harta

Stația de metrou Timpuri Noi (M1 & M3) este la doar 1 minut distanță. Piața Unirii la 5 minute cu mașina, iar numeroase mijloace de transport RATB sunt disponibile în zonă (autobuze & tramvaie).

Încă nu știi unde și când pierzi clienți și venituri în procesul de vânzare?

Învață mentalitatea și instrumentele care se ascund în spatele degetelor tale, în cadrul workshop-ului nostru.
Procese mai rapide și mult mai eficiente
  • Un sistem destinat să îți rezolve problemele
  • Oricine poate să îl adopte
  • Funcționează 365 de zile pe an, chiar și atunci când ești în vacanță
Găsește cu ușurință clienții importanți!
  • Încredere construită în mod automat
  • Mai multe oferte acceptate și mai puține doar create
  • Recunoaște clienții VIP
Transformă mai mulți prospecți în clienți
  • Creștere stabilă și durabilă
  • Mai mulți clienți fideli
  • Mai puțin timp și resurse investite în marketing

Alătură-te celor 587 de companii care folosesc deja MiniCRM

  • Suferi în permanență de lipsă de timp?
  • Lucrurile mărunte ce trebuie gestionate îți mănâncă tot timpul?
  • Nu reușești să vezi în cifre cum se cuantifică investiția ta în marketing?
  • Ai vrea să îți dezvolți compania, dar nu știi de unde să începi?
  • Ești dispus să faci ceva în sensul acesta?
  • Ai vrea să poți delega diferite sarcini angajaților tăi?
  • Ai obosit să tot pierzi oportunități?
Dacă există măcar un singur „Da” la toate aceste întrebări, e suficient.


Cât timp și bani ești dispus să mai pierzi cu procese ineficiente?

Obține cele mai bun rezultate cu resursele pe care le ai deja. În loc să mai investești în marketing, câștigă extra clienți din oportunitățile deja existente. Îți vom arăta cât de simplu este secretul succesului din spatele Szallas.hu, Magyar Telekom și Origo.


Companiile mari gândesc în sisteme

Ce ai spune dacă îți garantăm că poți învăța și efectiv folosi o metodologie de creare a sistemelor și proceselor?

Îți împărtășim cei 11 ani de experiență și cunoștințe de primă mână pe care noi îi avem în spate cu privire la managementul relațiilor cu clienții în mod direct pentru a te introduce în lumea managementului simplu al clienților.

Te ghidăm pas cu pas de-a lungul teoriei și practicii cu un coach dedicat. Vei avea doar nevoie să îți definești sistemul o singură dată.

La finalul workshop-ului vei avea o strategie bine definită, care poate fi aplicată cu ușurință de oricare angajat, în oricare zi a anului. Te poți odihni, în sfârșit îți poți lua un timp pentru tine, fără să lucrezi în mod constant în cadrul companiei tale.

“Compania mea este unică, este imposibil de clasificat”

587 de companii (mici, mijlocii și mari) au aplicat deja cu succes metoda noastră.

Te asigurăm că vei putea aplica sistemul în compania ta, întrucât MiniCRM te face să gândești strategic. Orice companie are nevoie de o strategie dovedită.


În acest workshop poți să contezi pe:

  1. Un trainer personal care să se ocupe de problemele tale.
  2. O atmosferă prietenoasă, 3 ore în care să înveți un nou mod de a gândi, principiile care să-ți permită să creezi un sistem în propria companie.
  3. Învățarea prioritizării automate a clienților.
  4. Te învățăm cum să îți concentrezi resursele pe cei mai importanți clienți, care îți ajută compania să crească.
  5. Cum să definești și să gestionezi procesul tău de vânzări în sistemul dezvoltat de noi (MiniCRM).


Ce se întâmplă dacă vom avea împreună acest workshop?

  • Un număr mare de prospecți vor deveni clienți care plătesc.
  • Orice angajat va fi capabil să gestioneze întregul proces de vânzare.
  • Vei avea 10-20% mai mult timp să te ocupi de lucrurile importante din punct de vedere strategic.
  • Gestionarea clienților va fi personalizată, iar clienții tăi importanți se vor simți speciali.
  • Vei putea să recunoști și să filtrezi leadurile false, care te sună mereu însă niciodată nu vor să plăteasca.
  • Vei avea mai mult timp liber.

    * Vei fi probabil în vacanță, în loc să citești această pagina. :)

De ce sunt workshop-urile gratuite?

Am început pe un drum greu. A trebuit să adunăm înformații din literatura internațională, să o interpretăm și adaptăm în conformitate cu specificul pieței locale. Întrucât aceste materiale conțin cunoștințe care nu se aplică în mod direct, investim mai mult timp și energie să înțelegem într-adevăr și să adaptăm metodologiile pentru a o putea utiliza local.

Dorim să împărtășim cunoștințele noastre, și peste 11 ani de experiență cu antreprenorii care sunt dispuși să lucreze și să facă un efort pentru dezvoltarea lor proprie. Dacă compania ta va folosi MiniCRM, vom fi încântați. Workshop-ul însă nu impune acest lucru.

Dacă te putem ajuta în a avea mai mult succes, să transformi mai multe oportunități în clienți care plătesc, și să poți delega mai multe sarcini angajaților tăi, atunci ne-am atins scopul.

Trebuie sa plătesc sau să cumpăr ceva pentru a participa la workshop?

Nu. Construim o metodologie personalizată împreună cu tine într-un cont demo gratuit al sistemului nostru MiniCRM. Orice înveți poate fi implementat într-un software gratuit precum Foile de calcul Google.

Care sunt subiectele workshop-ului?


Introducere, ne vom cunoaște reciproc.

Lucruri de bază și beneficii ale calificării clienților.

Definirea grupului țintă calificat și a “leadurilor false”.
Calificarea clienților
Cine sunt clienții VIP?


Practică personalizată

Îți arătăm pas cu pas cum să automatizezi 20-30% din sarcinile zilnice.
Învață cum să ai mai mult timp pentru tine.
Îți permitem să implici orice angajat în procesul de vânzare.
Vei învăța cum să construiești procesul de vânzare și cum să îl automatizezi folosind sistemul nostru (MiniCRM).
Webinar

Referințe!


Companii care folosesc MiniCRM