
Sistematizarea și automatizarea afacerii tale în 4 pași
Webinar online on-demand. Înscrie-te pentru a-l viziona chiar acum!
Miniconferință MiniCRM pentru antreprenorii care vor să își eficientizeze modul în care își conduc afacerile!
Urmărește conferința acum! Completează formularul alăturat și accesează imediat webinarul online!
- Antreprenori și manageri
- Online
- Participarea este gratuită

Răzvan Nicoară
Consultant de strategie pentru afacerile antreprenoriale și Business Evangelist pentru MiniCRM România
Organizează-ți și eficientizează-ți afacerea în 4 pași simpli! (dar nu ușori!!)
De ce să vii la acest webinar?
- Afli ce trebuie să faci concret pentru a-ți sistematiza și automatiza afacerea
- Afli cum să folosești MiniCRM pentru a face sistematizarea și, în același timp, și automatizarea activității tale
- Obții o sesiune gratuită de consultanță pentru a te ajuta să îți sistematizezi propria afacere
Sumarul webinarului
- Cum e să ai o afacere sistematizată? (exemplificare)
- Cele 3 lucruri pe care trebuie să le ai obligatoriu înainte de a începe un proces de sistematizare a afacerii tale
- Cei 4 pași în sistematizarea afacerii tale
- Și acum... the magic: de ce, odată organizate corect, multe lucruri pot și chiar trebuie să înceapă meargă singure la tine în companie
- MiniCRM: cum să faci și sistematizare și automatizare cu un singur instrument
Cum ar fi să ai o afacere sistematizată și ușor de administrat? Vino să vezi ce upgrade îi poți face afacerii tale începând chiar de azi!