Sistematizarea și automatizarea afacerii tale în 4 pași

Webinar online on-demand. Înscrie-te pentru a-l viziona chiar acum!

Miniconferință MiniCRM pentru antreprenorii care vor să își eficientizeze modul în care își conduc afacerile!

Urmărește conferința acum! Completează formularul alăturat și accesează imediat webinarul online!

  • Antreprenori și manageri
  • Online
  • Participarea este gratuită
Răzvan Nicoară Consultant de strategie pentru afacerile antreprenoriale și Business Evangelist pentru MiniCRM România

Organizează-ți și eficientizează-ți afacerea în 4 pași simpli! (dar nu ușori!!)

De ce să vii la acest webinar?

  • Afli ce trebuie să faci concret pentru a-ți sistematiza și automatiza afacerea
  • Afli cum să folosești MiniCRM pentru a face sistematizarea și, în același timp, și automatizarea activității tale
  • Obții o sesiune gratuită de consultanță pentru a te ajuta să îți sistematizezi propria afacere

Sumarul webinarului

  • Cum e să ai o afacere sistematizată? (exemplificare)
  • Cele 3 lucruri pe care trebuie să le ai obligatoriu înainte de a începe un proces de sistematizare a afacerii tale
  • Cei 4 pași în sistematizarea afacerii tale
  • Și acum... the magic: de ce, odată organizate corect, multe lucruri pot și chiar trebuie să înceapă meargă singure la tine în companie
  • MiniCRM: cum să faci și sistematizare și automatizare cu un singur instrument

Cum ar fi să ai o afacere sistematizată și ușor de administrat? Vino să vezi ce upgrade îi poți face afacerii tale începând chiar de azi!