Sistematizarea și automatizarea afacerii tale în 4 pași

Webinar online on-demand. Înscrie-te pentru a-l viziona chiar acum!

Miniconferință MiniCRM pentru antreprenorii care vor să își eficientizeze modul în care își conduc afacerile!

Urmărește conferința online! Completează formularul alăturat și vei primi datele de conectare online pe email!

  • Antreprenori și manageri
  • Online
  • Participarea este gratuită
Răzvan Nicoară Consultant de strategie pentru afacerile antreprenoriale și Business Evangelist pentru MiniCRM România

Organizează-ți și eficientizează-ți afacerea în 4 pași simpli! (dar nu ușori!!)

De ce să vii la această miniconferință?

  • Îți poți face singur / singură diagnoza companiei tale (cât de bine sistematizată este afacerea ta?)
  • Afli ce trebuie să faci concret pentru a-ți sistematiza și automatiza afacerea
  • Afli cum să folosești MiniCRM pentru a face sistematizarea și, în același timp, și automatizarea activității tale
  • Obții 2 ore gratuite de consultanță și 10% discount pentru implementarea MiniCRM (doar pentru cei 15 antreprenori care participă în persoană la evenimentul din București)
  • Dacă vii în persoană la București, putem lucra împreună direct pe sistematizarea proceselor companiei tale

Sumarul miniconferinței

  • Cum e să ai o afacere sistematizată? (exemplificare)
  • Cât de bine sistematizat este business-ul meu? (exercițiu: ne facem împreună diagnosticul afacerii proprii: nivelul de sistematizare al afacerii)
  • Cele 3 lucruri pe care trebuie să le ai obligatoriu înainte de a începe un proces de sistematizare a afacerii tale
  • Cei 4 pași în sistematizarea afacerii tale
  • Și acum... the magic: de ce, odată organizate corect, multe lucruri pot și chiar trebuie să înceapă meargă singure la tine în companie
  • MiniCRM: cum să faci și sistematizare și automatizare cu un singur instrument

Cum ar fi să ai o afacere sistematizată și ușor de administrat? Vino să vezi ce upgrade îi poți face afacerii tale începând chiar de azi!