Gestionarea sarcinilor zilnice ale echipei

Sistematizează munca prin șabloane de sarcini și task-uri generate automat.

Testează gratuit
hero image about tasks

Organizează-ți sarcinile

Creezi și gestionezi sarcini într-un mod simplu și eficient. Adaugă sarcini noi, stabilește priorități și monitorizează stadiul fiecărei sarcini.

Comunică eficient

Colaborează cu colegii și echipele tale prin intermediul funcției de comentarii. Discuțiile transparente și sincronizate facilitează comunicarea și rezolvarea sarcinilor într-un mod rapid și fără efort.

Monitorizează progresul

Urmează evoluția sarcinilor și obține rapoarte detaliate despre timpul alocat, statusul și rezultatele obținute. Analizează datele pentru a identifica oportunități de îmbunătățire a proceselor și a eficienței echipei tale.

Integrări și automatizări

Integrare cu alte instrumente populare precum Google Calendar, Whatsapp și Gmail. Beneficiază de automatizări inteligente care să te ajute să economisești timp și să optimizezi fluxul de lucru.

MiniCRM ne ajută prin facilitarea comunicării cu clienții prin răspuns la timp și prin faptul ca ai toate detaliile despre solicitările clientului într-un singur loc. Am obținut rezultate mult mai bune în vânzări, a crescut rata de inchidere și gestionăm mult mai bine prospecții.

Chitu Elena Roxana, Project Manager, Emiral Media Production
Telekom Emiral Pallex Auchan