Scoate maximul din prospecții tăi

MiniCRM te susține în procesul de vânzări de la primul contact până la finalizarea vânzării, ajutându-te astfel să scoți potențialul maxim din prospecții tăi.

În calitate de asistent de încredere, se asigură că nu uiți nimic și te ajută să fii mai pregătit pentru întâlnirile planificate, astfel încât să obții mai mulți clienți din același număr de prospecți.

Testează gratuit!

Obține comision mai mare cu ajutorul sistemului MiniCRM începând de mâine!

Creează valoare în loc să îți ocupi timpul cu elaborarea ofertelor

Sună familiar să nu primești nici n răspuns în cazul unei oferte trimise? S-a întâmplat să uiți să resuni pe cineva, deși ai promis? Jumătate din timpul tău de lucru ți-l petreci elaborând oferte în loc să discuți cu următorul potențial client?

MiniCRM susține procesul tău de vânzare de la primul contact până la finalizarea vânzării, fie că este vorba de căutarea noilor prospecți, de trimiterea ofertelor sau de follow-up.

Toate sarcinile într-un singur loc

Toate sarcinile legate de vânzări în cazul fiecărui prospect sau client pot fi gestionate în sistem.

Administrarea mai rapidă este asigurată de șabloanele de sarcini personalizabile. Sarcinile zilnice sunt afișate într-un singur loc în sistem până când le finalizezi.

Înainte să folosim MiniCRM am lucrat cu tabele în Excel. Treptat am realizat însă că devine tot mai dificil să ţinem evidenţa clienţilor şi să lucrăm eficient. Uitam unele solicitări, pierdeam cereri de ofertă și nu făceam follow-up, pentru că nu aveam o evidență clară a activităţii. Simţeam nevoia să facem un pas înainte, cu precădere în procesele de vânzare şi am ajuns la concluzia că un sistem CRM ne-ar fi de mare ajutor.

Peter Kulcsar, Director General Persolog România

Contactează-ți întotdeauna clienții la momentul potrivit și agreat

Sarcinile create automat în sistem minimizează posibilitatea greșelilor sau omisiunilor, te anunță în legătură cu întâlnirile planificate sau când trebuie să resuni pe cineva.

O sarcină automată poate fi creată de exemplu atunci când o întâlnire sau un follow-up trebuie să fie realizat sau când un client se află de prea mult timp în procesul de vânzare.

Colaborare mai ușoară cu back office-ul

Când primiți o comandă, colegii tăi care se ocupă de asta primesc automat o sarcină cu lucrurile care trebuie finalizate.

Vor găsi toate informațiile importante pentru facturare, livrare sau întocmirea contractului în sistem, fără să fi nevoit să transmiți informații și detalii suplimentare prin e-mail.

Recomand sistemul MiniCRM ! Ușurează legătura online între dispecer și echipa tehnica din teren. Ne permite vizualizarea ofertelor în format electronic introduse în program.

Marius Matei, Angajat, Arikan Service

Ofertare extrem de rapidă

Activitatea ta este accelerată de șabloanele de e-mail și șabloane de documente personalizabile care îți permit să trimiți oferte rapid către potențiali clienți sau cumpărători.

Tu și colegii tăi puteți crea astfel de șabloane în sistem, astfel încât să se alinieze pe deplin cu comunicarea voastră.

Mai puțină inactivitate, mai mult timp petrecut eficient

Îți sună cunoscută situația când un client nu apare la o întâlnire sau prezentare pentru că a uitat de ea?

MiniCRM poate trimite un reminder automat prin e-mail partenerilor tăi înainte de o întâlnire sau un apel telefonic. În e-mail, clientul îți poate semnala printr-un click dacă programarea propusă este într-adevăr potrivită pentru el. Dacă nu, sistemul te notifică, astfel încât să poți planifica o altă activitate pentru acest interval de timp.

Fii pregătit pentru întâlnirile tale

În sistem găsești într-un singur loc toate e-mailurile importante, ofertele trimise, obiecțiile și sarcinile anterioare legate de prospecți.

Astfel, înainte de o întâlnire sau un apel telefonic nu trebuie să cauți toate informațiile importante despre clienții tăi prin e-mailuri sau pe post-it-uri aruncate de mult timp. Dincolo de asta, poți vedea dacă un alt coleg a vorbit deja cu acest client.

Nu pierde nici un prospect pentru totdeauna

Dacă cineva nu achiziționează acum nu înseamnă că nu are sau nu va avea niciodată nevoie de produsul tău. Prin urmare, în MiniCRM, nu veți pierde nici un prospect pentru totdeauna.

Vânzările nereușite rămân în sistem, poți înregistra motivul pierderii, care astfel nu va fi uitat și, mai târziu, având aceste cunoștințe, poți recontacta prospectul.

Șeful tău nu te va mai întrerupe în timp ce lucrezi

Care este situația cu clientul? Când vom avea rezultate? Ce a comandat noul client? Când va plăti? - îți sună familiar?

De acum înainte, dacă șeful tău vrea să afle ceva despre orice vânzare, poate să o facă în sistem. În acest fel, nu te va întrerupe în timp ce lucrezi cu e-mailuri sau telefoane și te vei putea concentra pe ceea ce contează cel mai mult: să obții un comisioan cât mai mare.

Acum, în procesul de vânzare, avem doar oportunităţi reale şi nu mai pierdem timp cu aspecte şi întâlniri lipsite de relevanţă. Suntem mult mai eficienţi ca organizaţie, deşi suntem aceeaşi echipă și lucrăm pe aceeaşi piaţă. După însuşirea modului de lucru din MiniCRM, am reuşit să gestionăm de două până la de trei ori mai multe contacte la nivelul unei luni, pentru că aplicaţia ne induce un mod de lucru disciplinat şi ne ajută să avem o încărcare optimă.

Mircea Săplăcan, Fondator Emiral Media
Telekom Emiral Pallex Auchan