Campanii de marketing profitabile și eficiente

Obține mai multe conversii cu campanii de e-mail automatizate și personalizate și măsoară conversia activităților de marketing cu rapoarte detaliate despre acele campanii. Planifică proiectele și urmărește sarcinile echipei tale în mod clar în MiniCRM.

Testează gratuit!

Marketing bazat pe date concrete pentru maximizarea profitului.

Marketing profitabil aliniat cu procesul de vânzări

Investiția în marketing are sens doar dacă generează clienți.

Dacă vinzi un produs care necesită un proces de vânzare mai lung, ai nevoie de un CRM care te ajută să îți transformi prospecții în clienți care generează venit.

În MiniCRM, poți urmări procesul de vânzări și marketing într-un sistem integrat.

Puteți gestiona întregul proces împreună: noii prospecți din site sau în urma campaniilor de pe Facebook ajung automat în sistem, fără să fi nevoit să îi introduci manual. Totodată, agenții tăi de vânzări primesc remindere automate despre ce au de făcut cu acești prospecți.

Sistemul vă permite să faceți și follow-up cu prospecții veniți în urma campaniilor de marketing și să retargetați cu newlettere prospecții pierduți.

Mesaje de marketing relevante bazate pe informații precise

În MiniCRM găsești toate informațiile importante despre clienți, prospecți și clienți pierduți într-un singur loc. Astfel vei avea toate informațiile necesare pentru a-ți cunoaște clienții foarte bine.

Vei ști ce și de ce cumpără, ce au în comun clienții tăi cei mai buni și care sunt obiecțiile generale, pe care le poți folosi în comunicarea ta de marketing.

Generează noi clienți din foștii prospecți

Dacă un prospect nu cumpără nimic, fără un CRM este clar o pierdere. Însă cu un CRM este o valoare: ajunge în baza ta de date, așadar se extinde lista potențialilor prospecți.

Pentru gestionarea obiecțiilor, puteți trimite newslettere. Astfel când oferta ta devine de actualitate pentru ei, își vor aminti de tine și de produsul tău.

Targetează-ți abonații cu newslettere personalizate

Informațiile despre abonații, prospecții și clienții tăi sunt adăugate constant în MiniCRM de angajații tăi.

Crează newlettere personalizate și, cu ajutorul filtrelor, care se pot modifica dinamic, trimite e-mailuri orcărui segment al bazei tale de date!

MiniCRM ne ajută și în comunicarea noastră de marketing, prin informare rapidă, prin trimiterea de mesaje în masă, observarea prospecților care văd mailurile sau le deschid.

Petrescu Eduard, Managing Director, Invent Media

Adună constant noi clienți cu secvențe de e-mailuri automatizate

Creați e-mailurile necesare, apoi planificați exact ce grup din baza voastră de date, când și în ce ritm le va primi.

După pornirea campaniei, sistemul va trimite materialele voastre automat și constant tuturor persoanelor care fac parte din grupul predefinit de voi din baza de date.

Automatizările mi-au captat atenția cel mai mult dar și posibilitatea (pe care tot vreau sa o implementez de ani de zile) de a face marketing și vânzări pe contactele existente.

Mitran Adrian, CEO, ARCA SOLUTIONS SRL

Urmărește eficiența newsletterelor tale

Campaniile de e-mail nu se încheie odată cu trimiterea e-mailurilor. Măsoară rezultatele newsletterelor tale și verifică rata de deschiderea și de click ale acestora!

Află care e-mailuri ți-au adus clienți, care îți generează venit și care ți-au adus cel mai mare profit. Astfel, mai târziu îți poți aborda abonații cu mesaje care aduc rezultate reale.

Investește doar în campaniile care dau rezultate

Din statisticile Facebook și Google, poți vedea doar câte clickuri a generat fiecare campanie în parte.

MiniCRM îți arată care sunt anunțurile care aduc cu adevărat rezultate, adică în urma căror anunțuri ați câștigat clienți și ați avut venit.

Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări, ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi care pot genera valoare prin corelarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

Claudiu Jijie, Director General, Carttitude

Toate proiectele și sarcinile într-un singur loc

Echipa poate lucra împreună în realizarea proiectelor planificate, poate urmări cine ce are de făcut, iar la aceste sarcini poate adăuga remindere și termene limită.

De asemenea, proiectele pot fi urmărite de echipă și pe un board personalizabil. Astfel este clar cum stați cu realizarea diferitelor campanii.

Telekom Emiral Pallex Auchan