Gestionează-ți proiectele cu partenerii în timp mai scurt, fără greșeli.

Pe parcursul muncii noastre, nu este suficient să fim atenți doar la propriile noastre proiecte, întrucât munca partenerilor noștri afectează satisfacția clienților noștri în egală măsură. MiniCRM facilitează fiecare pas în lucrul cu partenerii.

Testează gratuit!

Scade timpul petrecut cu gestionarea colaboratorilor diminuând totodată și numărul greșelilor

Organizează-ți eficient proiectele cu partenerii

Nu numai că putem pierde timp inutil, dar putem și să greșim dacă nu vedem clar și nu urmărim cu ce parteneri lucrăm pe ce proiecte și ce așteptări avem de la ei.

MiniCRM facilitează acest lucru întrucât îți poți conecta partenerii cu fiecare proiect la care colaborați și poți urmări într-un singur loc ce lipsește, ce se așteaptă, când trebuie finalizate proiectele și ce s-a convenit.

De când folosim MiniCRM lucrurile au devenit mai organizate, nu mai este nevoie de telefoane nenumărate pentru a comunica anumite informații. Managerului îi este mai ușor să urmărească activitatea angajaților.

Nu trebuie să ții minte absolut tot

Uneori, din cauza partenerilor noștri care mai pot uita ceva, prestigiul companiei noastre are de suferit. Tocmai din cauza asta simțim adesea că trebuie să ținem minte lucrurile în locul lor.

MiniCRM te anunță în legătură cu termenele limită și livrările importante prin remindere inteligente, prin urmare nu trebuie să ții minte fiecare detaliu important.

MiniCRM păstrează legătura în locul tău

Cu MiniCRM nu numai că nu trebuie să ții minte fiecare sarcină, dar facilitează și gestionarea sarcinilor repetitive, care astfel nu trebuie să fie finalizate întotdeauna doar de tine.

De exemplu, dacă așteptăm o lucrare cu termen limită de la un partener, MiniCRM nu numai că ne trimite nouă un reminder dar poate trimite și partenerului un e-mail automat cu detaliile comenzii, menționând și termenul limită convenit.

MiniCRM este de foarte mare ajutor în gestionarea proiectelor, minimalizeaza timpul pentru programari și ne ajută în respectarea termenelor. Iar în ceea ce privește sarcinile administrative reduce timpul utilizat pentru efectuarea/ transmiterea sarcinilor administrative.

Adună și selectează parteneri în timp util

Fie că este vorba de furnizor, subcontractant sau distribuitor, procesul de selecție este unul esențial.

Cu MiniCRM, poți aduna potențiali colaboratori/parteneri și prin intermediul paginii tale web sau prin anunțuri. Iar procesele și automatizările MiniCRM te vor ajuta și în procesul de selecție al acestora.

Ai mulți colaboratori? FIltrează-i cu ușurință

Cu filtrele din MiniCRM, îți poți segmenta partenerii pe baza condițiilor setate de tine. De exemplu, dacă vrei să îți vezi colaboratorii doar dintr-o anumită regiune, poți crea acest filtru doar cu un singur click.

De asemenea, poți crea filtre și mai complexe, întrucât condițiile selectate pot fi combinate în orice mod. De exemplu, poți filtra colaboratorii dintr-o anumită regiune care la momentul respectiv nu lucrează pe un alt proiect și pot face un anumit tip de lucrare. De fapt, poți chiar să le trimiți e-mail în masă la toți pentru a solicita o ofertă.

Cu ajutorul sistemului MiniCRM funcționarea a 1704 de IMM-uri a devenit mai eficientă.

Află cum îți susține MiniCRM afacerea

Testează sistemul MiniCRM pentru 14 zile fără nicio obligație. Solicitarea unui cont gratuit durează două minute și nu trebuie să adaugi detaliile cardului bancar.

Testează gratuit!

Vrei să afli mai multe despre potențialul sistemului MiniCRM?

Descarcă gratuit e-book-ul nostru, în care poți vedea cum funcționează sistemul nostru și totodată îți arătăm cu date reale cum profităm noi la maxim de MiniCRM.

Descarcă e-book