Follow up 100% la oferte trimise

Crește rata de conversie în vânzări

Testează gratuit
hero image about tasks

Urmărire eficientă a ofertelor

Urmărirea completă a ofertelor trimise, asigurând o conversie ușoară de la stadiul de interogare la cel de client. Toate informațiile importante pot fi înregistrate într-un singur loc, inclusiv datele de contact, rezultatele conversațiilor și ofertele trimise.

Remindere și calendar integrat

Sistemul MiniCRM vă reamintește automat de acțiunile de follow up necesare după trimiterea ofertelor. Prin colectarea sarcinilor într-un singur loc și integrarea cu calendarul dvs., nu veți uita de niciun follow up.

Sincronizare cu calendarul preferat

MiniCRM poate fi sincronizat cu aplicația dvs. de calendar preferată, astfel încât sarcinile create în sistem să fie incluse direct în calendar. Gestionați sarcinile legate de potențialii clienți împreună cu celelalte sarcini într-un singur loc.

Urmărire rapidă a e-mailurilor

MiniCRM vă permite nu doar să urmăriți sarcinile cu ușurință, ci și să trimiteți e-mailuri de follow up mai rapid decât de obicei, direct din sistem. Cu șablonul de e-mailuri care poate fi trimis cu doar 3 clickuri, economisiți timp prețios în fiecare zi.

Nu făceam follow-up şi nici nu aveam o evidență clară a interacţiunilor derulate. Simţeam că pierdem lead-uri şi, chiar dacă am investit în cursuri şi traininguri de vânzări, ne lipsea un sistem coerent de urmărire a activităţii în relaţie cu prospecţii şi clienţii.

Claudiu Jijie, Director General Carttitude
Telekom Emiral Pallex Auchan