Evenimente de succes cu automatizări simple

Modulul de evenimente din MiniCRM îți poate administra întreg procesul de gestionare a unui eveniment cu emailuri, SMS-uri de confirmare automate, facturare și activități predefinite.

Obține înscriși automat de pe pagina ta web

Sistemul CRM te ajută în colectarea prospecților și aplicanților pentru evenimentele tale prin formulare personalizabile care pot fi plasate pe pagina ta web, fără să fie nevoie de cunoștințe de programator.

Datele furnizate de aplicanți ajung imediat în MiniCRM, unde sunt stocate și gestionate în siguranță

Sarcinile pre-evenimente finalizate într-un timp foarte scurt

Nu știți sigur înainte de eveniment cine sunt persoanele care și-au confirmat participarea? Colegii sunt foarte încărcați cu schimburile de e-mailuri și discuții telefonice nesfârșite cu persoanele înscrise?

MiniCRM susține munca echipei tale cu e-mailuri și sms-uri automate. Acest lucru îți permite în timp minim să trimiți participanților confirmarea de înregistrare și de plată, precum și un reminder despre ce trebuie să facă în continuare și despre detaliile evenimentului.

Evenimente cu prezența full, nu doar pe hârtie

Îți sună cunoscut situația în care aveți un eveniment aparent full pe hârtie, însă în realitate la eveniment apar doar jumătate din cei înscriși? Din cauza asta în MiniCRM, poți solicita confirmarea participării prin e-mail automatizat, în care este suficient ca aplicanții să dea click pe un buton pentru a semnala dacă pot participa la eveniment sau nu.

Iar dacă cineva nu semnalează intenția sa, se poate crea o sarcină automată în sistem, care anunță colegii să ia legătura telefonic cu acest client. Astfel, dacă totuși rămâne loc liber, ai timp să obții alți participanți pentru eveniment.

MiniCRM a devenit parte din toate procesele noastre de muncă şi folosim soluţia în fiecare zi pentru administrarea task-urilor, facturare, trimitere de emailuri şi newslettere. Îl folosim intens de peste doi ani, pentru că pur şi simplu ne ajută, iar rezultatele sunt vizibile și măsurabile.

Peter Kulcsar
director General, Persolog România

Facturare cu intervenție umană minimă

În cazul evenimentelor și aplicanților pe care îi gestionați în MiniCRM, poți evita administrarea multiplă prin modulul de facturare încorporat.

Procesul de facturare este accelerată de posibilitatea de a copia și re-emitere facturi, iar gestionarea facturilor neplătite este ajutată de e-mailuri și sarcini automate, astfel și procesul de facturare necesită intervenție umană minimă.

Înregistrare rapidă pe loc

Cu MiniCRM, poți gestiona înregistrarea participanților prin câteva clickuri chiar și înainte de eveniment, folosind un singur laptop, tabletă sau telefon.

Acest lucru grăbește procesul de inducție și eviți și posibilitatea administrării duble.

Nu vă neglijați participanții nici după evenimente

După eveniment, trimiterea materialelor ulterioare (de exemplu: prezentare ppt, teme) vor fi trimise, de asemenea, de către automatizări, nu de tine.

Tot în același mod, prin e-mailuri automate poți solicita și feedback de la participanți despre eveniment. Iar aceste feedback-uri pot fi utilizate pe canalele tale de comunicare sau îți poți dezvolta chiar și serviciile pe baza acestora.

Telekom Emiral Pallex Auchan