Deține controlul asupra echipei tale de vânzări

Cu MiniCRM, poți ține tot procesul de vânzare sub control, fără să fie nevoie să ții minte toți prospecții sau să gestionezi fiecare sarcină zilnică a agenților tăi de vânzare.

Testează gratuit!

Conduce echipa de vânzări cu ajutorul unui sistem sigur.

- SISTEM TRANSPARENT

Urmărește-ți echipa fără micromanagement

Un lider bun este întotdeauna conștient pe ce sarcini și cu ce precizie lucrează echipa sa.

Fără un sistem care îți oferă suport, doar prin e-mailuri sau adresând întrebări constant, deranjând angajații poți fi la curent cu ce se întâmplă în echipa ta.

În MiniCRM, poți ține evidența tuturor sarcinilor finalizate și a ofertelor trimise, astfel încât poți verifica oricând dacă totul decurge conform regulilor și direcției bine stabilite.

De asemenea, sistemul poate crea sarcini automate care indică exact când trebuie să verifici ceva sau este nevoie de sprijinul tău într-un proces.

- SARCINI AUTOMATIZATE

Vânzările precise generează clienți mulțumiți

Ai pierdut vreodată prospecți, întrucât ai uitat să îi resuni? Ai omis un follow-up fiindcă nu ai primit nici un reminder? Prospecți blocați din cauza Excelului, care nu te-a avertizat?

În MiniCRM, există o persoană responsabilă și un termen limită pentru fiecare sarcină legată de vreun prospect sau ofertă trimisă.

Astfel angajații nu uită nimic și pot respecta exact promisiunile făcute prospecților.

Sarcinile de avertizare pot fi create și automat de sistem. De exemplu, te anunță dacă un proiect de vânzare s-a blocat sau nu a fost trimisă oferta promisă, astfel poți preveni pierderea clienților.

- BAZĂ DE DATE

Crește semnificativ eficiența echipei tale

Nu pierde definitiv prospecți

Dacă cineva nu cumpără acum, nu înseamnă că nu are sau nu va avea nevoie niciodată de produsul tău. Prin urmare, în MiniCRM, nici un prospect nu se va pierde definitiv.

Proiectele de vânzare nereușite rămân în sistem, angajații pot introduce cauza pierderii, care astfel nu va fi uitată și, mai târziu, folosindu-vă de aceste cunoștințe, puteți recontacta prospectul în cauză.

Tot istoricul într-un singur loc

În sistem găsești toate e-mailurile importante, ofertele trimise, obiecțiile și acțiunile anterioare legate de fiecare prospect într-un singur loc.

În felul acesta, nu vei fi nevoit să cauți informații importante despre clienți înainte de vreo întâlnire în e-mailurile trimise sau pe post-it-urile aruncate deja. Totodată fiecare angajat va putea fi înlocuit cu ușurință.

- RAPOARTE

Urmărește rezultatele echipei tale cu rapoarte actualizate automat

Verifică productivitatea angajaților tăi

În ce măsură poți urmări munca echipei tale? Sunt productivi sau doar ocupați membrii echipei tale? Își pierd timpul pe lucruri inutile sau se concentrează pe ceea ce generează venit?

În MiniCRM, poți urmări exact cu ce sarcini își ocupă timpul colegii tăi, astfel încât poți vedea și interveni imediat, dacă se concentrează pe chestiuni neimportante.

Urmărește și modelează conștient veniturile tale

În sistem, poți urmări exact de câți prospecți activi se ocupă colegii tăi și în ce status se află aceștia. Prin raportul de prognoză a vânzărilor, chiar și în cazul proceselor de vânzare mai lungi, poți estima când și cât de mare va fi câștigul în urma proiectelor în curs, chiar și cu luni înainte.

Iar cu ajutorul rapoartelor actualizate constant în timp real, poți verifica ce rată de închidere are fiecare coleg în parte și ce câștiguri generează companiei.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor 1654 de IMM-uri cu care colaborează.

Îmbunătățește-ți vânzările de mâine!

Fă procesul transparent, nu uita de prospecți și automatizează sarcinile repetitive!

Testează gratuit!

Vrei să afli mai multe despre potențialul sistemului MiniCRM?

Descarcă gratuit e-book-ul nostru, în care poți vedea cum funcționează sistemul nostru și totodată îți arătăm cu date reale cum profităm noi la maxim de MiniCRM.

Descarcă e-book