Construiește o companie independentă cu MiniCRM!

Cu MiniCRM poți gestiona toate procesele interne a unui IMM. Precum un briceag elvețian, contribuie la construirea unei companii stabile și profitabile. Îți oferă oportunitatea de a-ți automatiza procesele, scutind astfel angajații și managerii de sarcini inutile. Iar, în cele din urmă, poți deveni liderul unei companii independente.

Testează gratuit!

Scapă de sarcinile operaționale de mâine!

- PROCESE

Urmărește toate procesele afacerii tale într-un singur sistem

În modulele din sistem, pe lângă procesul de vânzări, poți gestiona multe alte procese, chiar și procese complet unice. Acest lucru îți permite să acoperi întreaga funcționare a companiei tale într-un sistem integrat. De exemplu:

  • - Realizarea unui proiect
  • - Organizare evenimente
  • - Marketing
  • - HR
  • - Serviciu clienți
  • - Parteneriate
  • - Facturare
  • - Comenzi
  • - Chestionare
  • - Sarcini interne

- SARCINI

Deleagă automat, fără să aloci timp suplimentar pentru asta

În MiniCRM, poți delega sarcinile în mod clar prin câteva click-uri. Astfel poți delega sarcini ușor de urmărit, înlocuind post-it-urile sau e-mailurile care se pierd sau sunt ignorate.

Totodată sarcinile pot fi create și automat, așadar sistemul poate delega sarcini automat angajaților sau managerilor.

Delegare sarcini, automatizări acțiuni repetitive, reactivare, reminder-uri, sabloane totul automat = organizare si eficienta. Masurare prin rapoarte foarte flexibile = învățare.

- RAPOARTE

Urmărește performanța companiei tale cu rapoarte actualizate instant

Rapoartele e-mailurilor

Campaniile prin e-mail nu se încheie cu trimiterea acestora. Verifică eficiența newsletterelor, campaniilor prin SMS, seriilor de newlettere automatizate urmărind rata de deschidere și de click a acestora.

Campanii profitabile

Din statisticile Facebook și Google, poți vedea doar câte click-uri a adus fiecare campanie.

În MiniCRM poți urmări care anunț a adus de fapt rezultate favorabile. Adică, dacă în urma unui anunț ai câștigat clienți sau cumpărători, ce venit ai obținut cu fiecare în parte și care sunt anunțurile care ți-au adus profit.

Rapoarte de activitate și sarcini

În aceste rapoarte poți urmări atât rezultatul sarcinilor delegate cât și activitatea angajaților tăi în timp real. În acest fel, vei ști exact când trebuie să intervii într-un proces, întrucât atingerea obiectivelor setate este în pericol.

Raport status

În acest raport poți urmări exact câți prospecți activi și câți clienți/cumpărători aveți la un moment dat, astfel ai întotdeauna informații actualizate despre statusul vânzărilor în cadrul companiei tale.

Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi care pot genera valoare prin corelarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

- CHESTIONARE

Măsoară satisfacția clienților tăi prin chestionare trimise automat

Măsoară automat nivelul de satisfacție a clienților tăi în mai multe situații (de ex. în cazul unui client nou, în cazul unui tichet de eroare, reclamații sau sesizări) pentru majoritatea produselor și serviciilor tale. Astfel, poți afla unde apar erori și ce ar trebui îmbunătățit în procesul tău de vânzare sau în cazul serviciilor tale.

MiniCRM trimite automat chestionarele pentru măsurarea satisfacției și poți seta notificări automate în cazul în care primești un nou răspuns.

- ISTORIC, DATE DE CONTACT

Substituie angajații cu ușurință

Urmărește contactul și istoricul clienților tăi în MiniCRM! Astfel, oricare angajat poate fi subtituit în cazul unei îmbolnăviri sau a unui concediu. Toți clienții tăi, precum și istoricul lor rămân în baza ta de date chiar și în cazul în care angajații tăi își schimbă poziția sau locul de muncă.

Noul angajat poate prelua clienții voștri fără probleme și poate continua munca angajatului anterior.

- SUSȚINE MUNCA LA DISTANȚĂ

Adună-ți echipa, oriunde ar lucra membrii acesteia

Urmărește în sistem sarcinile și activitățile angajaților tăi permanent și de oriunde. Deleagă sarcini simplu și ușor de urmărit.

Fiecare membru al echipei tale își vede sarcinile zilnice într-un singur loc și astfel se poate urmări cu ușurință cine pe ce sarcini lucrează.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor 1704 de IMM-uri cu, care colaborează.

Construiește o companie independentă de mâine!

Deleagă sarcini angajaților tăi cu ajutorul automatizărilor, urmărește în permanență rezultatele companiei tale și gestionează-ți compania chiar și de la distanță cu MiniCRM!

Testează gratuit!

Vrei să afli mai multe despre potențialul sistemului MiniCRM?

Descarcă gratuit e-book-ul nostru, în care poți vedea cum funcționează sistemul nostru și totodată îți arătăm cu date reale cum profităm noi la maxim de MiniCRM.

Descarcă e-book