Loghează-te

Cum ajută MiniCRM Directorii Generali?

Preia controlul și atribuie sarcini cu ușurința angajaților tăi.

  Workshop MiniCRM Creează un Cont Gratuit  

Mai multe venituri. Rapid.

Resell

Vinde din nou ceva unui client care a cumpărat de la tine anterior.

Închidere eficientă

Urmărește ofertele cu e-mailuri automate și sarcinile atribuite colegilor tăi.

Upsell

Convinge-ți clienții despre avantajele unui produs mai scump sau a unui produs adițional.

Ce se întâmplă?

Verifică în rapoarte eficiența angajaților tăi: câți clienți aceștia au, care este rata lor de închidere și de cât timp au nevoie în medie pentru a închide o vânzare.


Flux de lucru fără hârtii?

Păstrează detalii în MiniCRM: cu cine, când și despre ce ai vorbit. Atașează documente (de ex. oferte, contracte) și arhivează e-mailurile importante.

Pont: Accesează MiniCRM de pe tabletă sau de pe smartphone.


Cereri organizate?

Adună surse în mod automat de pe pagina ta web. MiniCRM se ocupă de organizarea lor și le reamintește colegilor tăi care sunt noile lor sarcini.

Pont: Gestionează-ți serviciul helpdesk în MiniCRM pentru a măsura satisfacția clienților.


Ce fac angajații tăi?

Logheză-te pe MiniCRM pentru a vedea în sarcini la ce proiecte lucreză momentan angajații tăi.

Pont: Filtreză cardurile unui angajat pentru a vedea clienții acestuia și sarcinile atribuite lor.


Când e următoarea întâlnire?

Creează sarcini cu date limită și închide aceste sarcini, adaugându-le automat în istoric. În acest mod îți vei putea gestiona timpul eficient. De asemenea, mai târziu vei ști exact despre ce ai vorbit anterior cu clienții tăi.

Pont: Sincronizează MiniCRM cu aplicația de calendar preferată din telefonul tău, și îți va reaminti sarcinile tale viitoare.


Angajații au părăsit compania?

Adună toate detaliile contactelor și istoricul clienților tăi în MiniCRM. În acest mod un nou coleg poate prelua de unde colegul anterior a rămas.


Creștere lentă a veniturilor?

Verifică în rapoarte cât timp petrec reprezentanții tăi de vânzări pentru a vorbi cu sursele care nu vor deveni clienți.

Pont: În statusuri vei putea vedea câte surse are compania ta până în acel moment.


De ce MiniCRM?

În calitate de Director General, înfrunți diverse provocări. Sarcinile tale devin mai complicate pe măsură ce compania și numărul de anagajați crește. MiniCRM reamintește colegilor tăi despre sarcinile importante, și te ajută să îți organizezi afacerea.

Scapă de teancurile de hârtii și de foile de calcul: mută-ți compania într-un sistem standardizat în care și angajații tăi pot lucra ușor. Vezi la ce angajații tăi lucrează în prezent și care sunt rezultatele lor. Atribuie sarcini colegilor pe care aceștia le pot îndeplini pentru ca tu să te concentrezi pe lucrurile mai importante.

Cum ajută MiniCRM Directorii de Vânzări ? »