Modul simplu și eficient de a-ți conduce compania

  • Management detaliat al tuturor activităților din compania ta
  • Stabilește obiective și responsabilizează-ți echipa să le atingă
  • Optimizează activitățile de vânzări și de relații cu clienții
  • Câștigă timp și economisește resurse importante prin activități automatizate și rapoarte inteligente în timp real
Sunt interesat, arată-mi!
  • Imaginează-ți că acum conduci o firmă în care nu mai e nevoie să verifici dacă cineva și-a făcut treaba.
  • Imaginează-ți că acum conduci o firmă în care poți vedea imediat rezultatele concrete aduse de fiecare activitate, de fiecare om și de fiecare proiect.
  • Aceasta poate fi chiar afacerea ta, construită cu MiniCRM!
  • Află azi cum poți conduce compania pe care ți-o dorești!

Echipa ta îți aduce rezultatele

Concentrează-te pe rezultatele echipei

Cu MiniCRM vei descoperi că fiecare activitate din companie are un rezultat clar și responsabili care fac ca aceste rezultate să devină tangibile.

Îți va fi foarte ușor să analizezi care dintre activitățile tale sunt cele mai profitabile pentru companie și care sunt oamenii-cheie pe care te poți baza, pentru a obține aceste rezultate.

Fiecare acțiune finalizată cu succes te aduce mai aproape de obiectivul tău

MiniCRM este construit în jurul acțiunilor tale și ale echipei tale. Fiecare rezultat, al fiecărei acțiuni se vede în nivelul de realizare al obiectivelor tale.

Poți seta cu ușurință obiective concrete pentru fiecare angajat, departament sau pentru întreaga companie și poți vedea apoi care activități au fost cele mai eficiente pentru tine.

MiniCRM îți poate susține întreaga afacere, nu doar activitățile de vânzare și relații cu clienții

Deși este un sistem care este construit în jurul clientului tău, MiniCRM îți poate susține activitățile operaționale din întreaga afacere, fără a fi nevoie să faci modificări de sistem.

Poți implementa MiniCRM pentru managementul complet al relațiilor cu clienții, dar și pentru a gestiona ușor facturarea sau procesele tale de HR. Clienții noștri folosesc MiniCRM nu doar pentru vânzări, dar și pentru organizare de evenimente, management de proiect sau pentru coordonarea vânzărilor online. Și tu poți folosi MiniCRM la:

  • - Realizarea unui proiect
  • - Organizare evenimente
  • - Marketing
  • - HR
  • - Serviciu clienți
  • - Parteneriate
  • - Facturare
  • - Comenzi
  • - Chestionare
  • - Sarcini interne

Acum, în procesul de vânzare, avem doar oportunităţi reale şi nu mai pierdem timp cu aspecte şi întâlniri lipsite de relevanţă. Suntem mult mai eficienţi ca organizaţie, deşi suntem aceeaşi echipă și lucrăm pe aceeaşi piaţă. După însuşirea modului de lucru din MiniCRM, am reuşit să gestionăm de două până la de trei ori mai multe contacte la nivelul unei luni, pentru că aplicaţia ne induce un mod de lucru disciplinat şi ne ajută să avem o încărcare optimă.

Mircea Săplăcan, Fondator Emiral Media

Construiește o companie cu o echipă responsabilă și eficientă

Activități clar definite, responsabilități ușor de urmărit

Uită de emailuri, reply-uri, forward-uri, CC-uri, telefoane și SMS-uri. Dacă vrei cu adevărat ca un lucru să fie făcut, definește-l clar în MiniCRM, alege-ți persoana care va fi responsabilă și stabilește un deadline. Mai simplu și mai clar de atât nu se poate. Cu MiniCRM nu doar că îți coordonezi mai ușor afacerea, ci îți și construiești o echipă responsabilă și eficientă care pur și simplu își face treaba bine.

Nu lăsa activitățile importante la voia întâmplării!

Pentru fiecare activitate importantă, MiniCRM îți oferă posibilitatea de a crea notificări automate pentru diverse scenarii posibile: dacă activitatea nu a fost actualizată o anumită perioadă de timp, dacă nu s-au realizat anumite activități, dacă au trecut mai multe zile de la termenul limită sau dacă termenul limită se apropie etc.

Cu notificările automate din MiniCRM nu vei scăpa din vedere nici o activitate critică pentru afacerea ta.

Ia decizii sigure și îmbunătățește-ți procesele de afaceri, pe baza rapoartelor de performanță ale echipei

Rapoarte clare despre performanța echipei tale

Știi în fiecare moment cât de performantă este echipa ta!

Poți vedea câte activități au fost încheiate cu succes și tipul acestora, poți vedea care sunt zonele din companie care au nevoie de intervenția ta și poți vedea imediat care sunt acele activități ineficiente care, pe termen lung, îți pot genera pierderi.

Verifică în MiniCRM estimările tale de vânzări

MiniCRM are un produs de prognoză a vânzărilor care se bazează pe analiza datelor anterioare de vânzări, dar care ține cont și de modul în care sunt îndeplinite activitățile curente din departamentul tău de vânzări.

Nu va mai fi nevoie să ghicești ce vânzări vei avea în lunile care urmează și nici nu vei mai fi surprins de rezultatele acestora. Dacă echipa de vânzări și de relații cu clienții folosește MiniCRM, atunci și tu, ca manager, vei avea o imagine clară și destul de precisă a vânzărilor viitoare.

Campanii de email în care măsori rezultate

Cu MiniCRM îți poți construi propriile emailuri personalizate, îți poți defini propria bază de date și îți poți segmenta eficient clienții în funcție de oricât de multe caracteristici îți dorești.
Apoi poți trimite automat email-urile la o anumită dată sau într-o anumită succesiune de activități. Sistemul îți poate spune cine a citit emailul tău și cine a deschis link-urile din email-urile tale.

MiniCRM îți poate transforma imediat baza de date de potențial clienți în lead-uri valoroase pentru echipa ta vânzări.

Integrează în MiniCRM rezultatele campaniilor de pe Facebook și Google

Produsul de marketing din MiniCRM te poate ajuta să urmărești care sunt acele lead-uri care au fost generate de către campaniile derulate pe Facebook și pe Google. Practic vei putea ști câți de mulți clienți și cât de multe venituri ți-a adus fiecare campanie de marketing derulată pe Facebook sau Google și care este performanța activității tale de marketing în general.

Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări, ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi, care pot genera valoare prin corelarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

Claudiu Jijie, Director General, Carttitude

Toate informațiile, clienții și istoricul activităților tale într-un singur loc

Toate informațiile importante pentru afacerea ta sunt accesibile dintr-un singur loc

Fiecare client, partener sau furnizor va avea istoricul său propriu în MiniCRM. Toate activitățile derulate cu respectivul partener, persoanele de contact cu care ai lucrat și chiar și conținutul emailurilor sau zilele în care angajații tăi au discutat cu aceștia rămân disponibile în MiniCRM.

Știi totul despre tot ce faci pentru clienții și partenerii tăi, în fiecare moment.

Continuitate 100% pentru afacerea ta

Unul din angajații tăi a ales o altă companie sau are un concediu prelungit? S-a defectat un calculator? Nu e nici o problemă pentru tine. Nimic nu va fi blocat.
E suficient să aloci contul MiniCRM al fostului tău angajat către înlocuitorul lui și acesta va putea să preia imediat toate activitățile curente ale acestuia.
Pentru că în contul MiniCRM există deja toate activitățile realizate, toate documentele, toți clienți și toate activitățile viitoare planificate, nu depinzi de un calculator sau de un birou.

Poți lucra de oriunde, de pe orice echipament IT fără nici cel mai mic blocaj pentru afacerea ta.

Eu am asociat compania mea cu corpul uman și sistemul CRM cu coloana vertebrală a firmei, deoarece prin ea trec toți senzorii nervoși și comunică de la picioare până la creier. Managerul antreprenor este creierul afacerii, oamenii de la vânzări sunt ochii, gura, urechile și mâinile sistemului, iar tot ce înseamnă execuție, producție, reprezintă partea de torso și picioare care te fac să te miști și să mergi mai departe. CRM-ul ne leagă pe toți într-un sistem.

George Scheau, Manager Gobilier

Totul este bine, dar va funcționa pentru mine ...?

MiniCRM poate fi personalizat pe procesele companiei tale fără să ai nevoie un programator. Datorită designului său, îl poți adapta la oricare dintre procesele din compania ta, fără a investi în consultanță IT și fără a fi nevoie să aștepți luni de zile pentru asta.

MiniCRM se poate adapta 100% afacerii tale!

Telekom Emiral Pallex Auchan