Scapă de barierele de creștere

Opțiunea Business Intelligence Tool de la MiniCRM îți arată motivele din spatele barierelor care limitează creșterea companiei tale

Creează un cont demo

Ce este acest instrument?

Instrumentul de Business Intelligence MiniCRM îi ajută pe manageri să vadă cum funcționează compania lor, să identifice cauzele problemelor din ea, să găsească slăbiciunile din fiecare proces și să vadă clar rezultatele muncii colegilor lor.

Poți crea scorecard-uri permanent vizibile pentru echipa ta, care să arate cine ce are de făcut și de ce este nevoie pentru atingerea obiectivelor. Acest lucru va face ca afacerea ta să funcționeze mai bine. Toți angajații vor fi motivați să lucreze pentru atingerea obiectivelor de pe scorecard.

Cele mai populare rapoarte Business Intelligence

O imagine clară a punctelor slabe din vânzări

Cu rapoartele business intelligence, poți vedea cum trec clienții prin procesul de vânzări. Este clar care sunt punctele în care mulți dintre cei interesați “abandonează” funnelul și unde procesul poate fi îmbunătățit.

Știi mereu la ce venituri să te aștepți

Defalcat per membru al echipei de vânzări, sau laolaltă pentru toată echipa, poți vedea în timp real câți stakeholderi și cu ce valoare sunt în acest moment în procesul de vânzare. Asta te va ajuta să te concentrezi în acele locuri unde te poți aștepta la venituri mai mari.

Știi totul despre eficiența colegilor tăi

Cu instrumentele Business Intelligence, poți crea rapoarte despre practic orice aspect legat de utilizatori sau angajați specifici. De exemplu, cine ce clienți are, la ce status au ajuns, de ce valoare au vândut într-un anumit interval de timp, ce sarcini au închis și pe care le-au amânat etc.

Atinge-ți obiectivele prin monitorizarea rezultatelor

În calitate de lider, poți vedea oriunde și oricând, pe baza unui grafic simplu, ce performanță are compania ta în raport cu atingerea obiectivelor. Linia gri care crește constant reprezintă obiectivul, împărțit pe săptămâni, iar linia albastră reprezintă performanța companiei sau echipei tale în raport cu linia obiectivelor. Dacă linia albastră este peste cea gri, obiectivele sunt depășite. Dacă este sub ea, obiectivele nu sunt atinse.

Ce are Business Intelligence în plus față de rapoartele MiniCRM obișnuite?

Rapoartele predefinite din sistem, bazate pe nevoile majorității, sunt utile dacă vrei să îți faci o idee rapidă despre ceva. Dar dacă ai niște nevoi unice și vrei un raport personalizat pe datele unice pe care le ai în sistemul tău, vei avea nevoie de un instrument diferit.

Ce oferă Business Intelligence în plus față de integrarea cu Google Spreadsheets?

Poți crea aproape orice raport personalizat din date exportate în Google Spreadsheets, dar există unele limitări legat de ce informație poți filtra și exporta din MiniCRM.

Cu instrumentul Business Intelligence, poți crea rapoarte folosind practic orice date stocate în sistem, pentru care poți folosi o cantitate mare de date chiar și din mai multe module diferite.

Business Intelligence arată conexiuni la care nu te-ai gândit până acum. Poate oferi și răspunsuri la întrebări și probleme mai abstracte, fie că e vorba despre clienți sau despre procesele de lucru ale echipei tale.

Leskó Norbert, CEO, MiniCRM

Am nevoie de asta?

Răspunsul la această întrebare nu depinde de mărimea companiei. Dacă ai o companie care funcționează așa cum este, și nu vrei să o dezvolți, atunci nu ai nevoie de această opțiune. Dar dacă totuși vrei să îți dezvolți și crești afacerea, dar nu știi de unde să începi sau pe unde să o apuci, exact de asta ai nevoie. Indiferent dacă ai o companie cu 3-4 angajați sau una cu 50.

Telekom Emiral Pallex Auchan