
Gestionarea eficientă a clienților
Renunță la post-it-uri, agende și tabele Excel. Toate datele despre client, într-un soft CRM.
Jurnal complet al relației cu clientul
Problemă
Cătălin are o firmă de instalare și service aparate aer condiționat. Fiecare angajat are propriul mod în care păstrează datele despre clienți. Unii își notează în agendă, alții folosesc un fișier Excel, iar alții doar agenda telefonică.
Cătălin preia uneori apeluri de la clienți, dar nu știe situația concretă a acestora și ce s-a mai discutat cu ei, pentru că nu are acces la toate datele.
Cele mai mari probleme apar când unul dintre angajați lipsește sau chiar pleacă din firmă. Datele despre clienți se pierd o dată cu el.
Soluție
Pasul 1: Cu MiniCRM, angajații trec datele despre interacțiunile cu clientul într-un singur loc. Cătălin vede toate modificările de status, apelurile telefonice, SMS-urile și toate schimburile de email-uri dintre membrii echipei și client.
Pasul 2: Mai mult, Cătălin poate să vadă în istoricul comunicării inclusiv facturile emise și plățile efectuate, precum și dacă acest client a avut interacțiuni cu serviciul de helpdesk/support.

În momentul în care un coleg era în concediu și alți colegi trebuia să îi preia clienții, nu știau cum să îi abordeze, unde să îi plaseze. Era destul de greu de urmărit în Excel. (...) Să ții o evidență într-un Excel și un sistem CRM este exact de parcă ai trece de la o căruță la o mașină.

Informații care nu se pot pierde
Problemă
Echipa lui Silviu păstrează datele despre clienți într-o serie de fișiere Excel. Frecvent apar versiuni diferite ale aceluiași centralizator și, uneori, angajații șterg din greșeală informații importante.
Soluție
Silviu înlocuiește centralizatoarele Excel cu un sistem MiniCRM. Orice modificare legată de clienți este salvată și nu poate fi ștearsă.
Sistemul este partajat de toți membrii echipei și schimbările sunt procesate în timp real. Nu mai pot apărea versiuni multiple ale bazei de date.

Crește satisfacția clienților
Problemă
Clienții companiei lui Carmen sună uneori la serviciul helpdesk sau chiar direct pe unii angajați, atunci când au o problemă. Aceștia sunt nemulțumiți că trebuie să repete mereu de la capăt detaliile problemei lor, dacă vorbesc cu mai mult de o persoană.
Soluție
Cu MiniCRM, toate datele se adaugă în timp real pe cardul de client din sistemul CRM. De fiecare dată când sună cineva, indiferent cu ce angajat vorbește, acesta cunoaște deja toate detaliile problemei. Clienții se simt acum ca niște VIP-uri și simt că cineva se ocupă foarte atent de ei.
Studii științifice au demonstrat faptul că utilizarea unui CRM pentru gestiune clienți crește satisfacția clienților.
Cel mai mult îmi place la sistemul MiniCRM că poți avea toate datele într-un singur loc și poți informa în masă clienți. Poți avea control asupra istoricului discuțiilor și rapoarte despre activitate. Poți personaliza sistemul în funcție de activitatea desfășurată.
Managing Director, Invent Media

Crește productivitatea echipei
Problemă
Eliza are un program destul de strict în ce privește întâlnirile zilnice. Așa că, atunci când un client sau potențial client nu se prezintă la o întâlnire stabilită dinainte, programul Elizei se dă peste cap și pierde din productivitate.
Soluție
Cu MiniCRM, Eliza setează remindere automate prin email și SMS către clienții ei. Cu un simplu click, clientul poate confirma sau amâna întâlnirea. Astfel, programul Elizei se ajustează automat.
