Experiență imbatabilă pentru clienții tăi printr-o bază de date clară

MiniCRM te ajută să ții evidența și să gestionezi datele clienților tăi și sarcinile legate de aceștia într-un mod clar. Permite tuturor colegilor să își gestioneze și să nu își uite sarcinile, în timp ce managerii pot urmări cu ușurință rezultatele lor.

Teszează gratuit!

- BAZA DE DATE

Claritate în gestionarea clienților

Spre deosebire de haosul tabelelor Excel, al agendelor și post-it-urilor, în MiniCRM toate informațiile sunt adunate într-un mod transparent într-un singur loc.

În sistem, puteți gestiona clienții separat pe baza domeniului lor de activitate. Astfel, diferite proiecte ale clienților nu se amestecă între ele, iar baza de date rămâne clară chiar și cu un număr mai mare de clienți.

În momentul în care de exemplu se lucrează în Excel există întotdeauna scăpări. Prin simplu fapt că sunt multe persoane implicate, fiecare are un sistem propriu de a completa, fiecare vede lucrurile într-un fel sau altul, fiecare vede procesul de vânzare diferit, iar tu ca manager nu poți să îl vezi, să îl gestionezi, să îl controlezi așa cum ar trebui. Aici avem instrumentele necesare pentru partea de raportare, iar așa e mult mai simplu și eficient pentru noi.

- ISTORIC

Toate informațiile într-un singur loc

Îți suna telefonul și ar fi bine să îți amintești imediat ce ai discutat cu clientul la discuția anterioară, chiar și cu luni în urmă?

Poți găsi într-o clipă toate e-mailurile importante, ofertele trimise, obiecțiile și sarcinile anterioare într-un singur loc pe profilul clientului.

Cel mai mult îmi place la sistemul MiniCRM că poți avea toate datele într-un singur loc și poți informa în masă clienți. Poți avea control asupra istoricul discuțiilor și rapoarte despre activitate. Poți personaliza sistemul în funcție de activitatea desfășurată.

- SARCINI

Nu mai uiți de nicio sarcină

Gestionarea eficientă a clienților este susținută de termene limită și sarcini cu responsabili desemnați. Astfel este întotdeauna clar la ce client, când și ce sarcină trebuie finalizată.

Datorită remindere-lor automate, colegii nu uită de clienți sau de recontactări. Iar cu șabloanele de sarcini, pot adăuga sarcini doar prin câteva clicuri, astfel reducând timpul petrecut cu munca administrativă.

- CARDURI CLIENȚI, SARCINI CU RESPONSABILI

Sarcinile echipei vizibile pentru toată echipa

La fiecare client și sarcină poate fi desemnat un responsabil, ceea ce este vizibil pentru toți colegii.

Astfel, este clar cine trebuie să se ocupe de ce și poți evita fără să fie nevoie de apeluri telefonice sau e-mailuri inutile, ca mai mulți colegi să lucreze pe aceeași sarcină în același timp - sau ca nimeni să nu lucreze pe o sarcină anume.

În primii ani toate echipele de vânzări lucrau în mega cunoscutele Excel-uri și odată cu ele întotdeauna apar și probleme. [...] Este posibil să ajungă același client la doi colegi diferiți și atunci întotdeauna apare problema asta cu dublarea ofertelor. Clientul este sunat de 2 ori de către două persoane diferite dar din partea aceleiași companii și asta din punctul meu de vedere nu este deloc profesional.

- E-MAIL-URI AUTOMATE

Mai puțină inactivitate, mai multe ore productive

Sună familiar când un client nu se prezintă la o întâlnire sau prezentare pentru că uită de ea?

MiniCRM poate trimite un reminder automat prin e-mail clienților, partenerilor tăi, înainte de o întâlnire sau un apel telefonic. În acest e-mail, clientul poate indica cu un click dacă data și ora programată este potrivită pentru el. Dacă nu, sistemul te va notifica despre această anulare, astfel încât să poți planifica o altă sarcină pentru data și ora eliberată.

MiniCRM ne facilitează comunicarea cu clienții prin răspuns la timp și prin faptul ca ai toate detaliile despre solicitările clientului într-un singur loc. Am obținut rezultate mult mai bune în vânzări, a crescut rata de închidere și gestionăm mult mai bine prospecții.

- RAPOARTE

Organizează cu ușurință munca echipei tale

Cu rapoartele MiniCRM, chiar și în timp ce îți bei cafeaua de dimineață poți analiza ce se întâmplă în echipa ta. Poți urmări nu doar sarcinile finalizate și cele în desfășurare, dar și rezultatele acestora, fără ca vreun coleg să fie nevoit să îți raporteze despre asta în fiecare vineri.

Toate acestea în timp real, economisind timp prin eliminarea apelurile telefonice și a e-mailurilor inutile.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor 1704 de IMM-uri cu care colaborează.

Află cum îți susține MiniCRM afacerea

Testează sistemul MiniCRM pentru 14 zile fără nicio obligație. Solicitarea unui cont gratuit durează două minute și nu trebuie să adaugi detaliile cardului bancar.

Testează gratuit!

Vrei să afli mai multe despre potențialul sistemului MiniCRM?

Descarcă gratuit e-book-ul nostru, în care poți vedea cum funcționează sistemul nostru și totodată îți arătăm cu date reale cum profităm noi la maxim de MiniCRM.

Descarcă e-book