Webinar online, de la distanță, prin partajarea ecranului
Participare gratuită
26 Noiembrie - joi - 16:00 - 17:00
Am creat webinariile regulate “À la Carte” pentru a-ți arăta cum să devii și mai eficient într-un sistem în care colegii:
își pot îndeplinii sarcinile și de acasă fără probleme sau îndrumare continuă
reușesc să gestioneze corespunzător prospecții (în număr mai mare sau mai mic)
Soluții dovedite pentru delegarea sarcinilor și automatizare. În cadrul temei actuale vom discuta despre șabloane complete, pe care le vom seta pe loc și le vom verifica două săptămâni mai târziu.
Automatizări practice (de exemplu: follow up-ul automat al ofertelor, măsurarea satisfacției). Șabloane de rapoarte cu actualizare automată cu funcții inteligente, fără tabele Excel create manual.
Module presetate și ușor de pus în funcțiune (de exemplu: sarcini interne, comenzi furnizori, gestionarea vehiculelor) și remindere automate folosite și de noi.
Redirecționarea prospecților de pe paginile web, automatizarea trimiterii de e-mailuri. Campanii de e-mail speciale, cu notificări care urmăresc rata click-urilor și rata de deschidere ale acestora.
Bettina Saleh, CRM Training Team Manager
Bettina întărește echipa MiniCRM România de 4 ani. Experiența ei în vânzări și în consultanța oferită antreprenorilor, care folosesc MiniCRM zilnic, o ajută să găsească o soluție potrivită pentru fiecare domeniu de activitate.
În prezent conduce echipa de traineri MiniCRM din România și Ungaria, a oferit consultanță la sute de antreprenori români și a ținut sute de cursuri pentru clienții MiniCRM.
Experiența ei o recomandă să îți fie trainer în această călătorie de aprofundare.
16:00-16:10 | Introducere, înregistrare |
16:10-16:50 | Dezvoltarea subiectelor |
16:50-17:00 | Întrebări și răspunsuri, schimb de experiențe |
26 Noiembrie - joi - 16:00 - 17:00