3 mesaje pentru a câștiga încrederea prospecților tăi.

Special pentru clienții MiniCRM

Webinar online, de la distanță, prin partajarea ecranului

Participare gratuită

24 Septembrie - joi - 16:00 - 17:00

MĂ ÎNSCRIU

Am creat webinariile regulate “À la Carte” pentru a-ți arăta cum să devii și mai eficient într-un sistem în care colegii:

își pot îndeplinii sarcinile și de acasă fără probleme sau îndrumare continuă
reușesc să gestioneze corespunzător prospecții (în număr mai mare sau mai mic)

Bune practici, metode încercate și testate de echipa MiniCRM.
De fiecare dată un subiect diferit.

Ce obții de la acest eveniment online?

  • 60 de minute de informații clare și esențiale
  • Cunoștințe practice și specifice legate de tema actuală
  • Abordare sistematică care, pe termen lung este un aspect esențial în cazul oricărei companii
  • Răspunsuri la majoritatea întrebărilor tale legate de MiniCRM
  • După webinar îți vom trimite prezentarea și materialele practice pentru implementare
  • La două săptămâni după ce ai implementat MiniCRM, vom organiza un eveniment „Open Hour”, unde vom discuta despre experiențele practice și problemele apărute în timpul implementării.

La ce întrebări vei primi răspuns la următorul webinar?

  • 3 idei pentru a vă ajuta să proppecții să ia decizii informate mai repede.
  • 3 șabloane de e-mail gata de utilizat pentru campania ta de e-mail marketing.
  • Cum poți educa prospecții tăi despre compania și beneficiile produselor sau serviciilor tale.

Cui se adresează acest webinar?

Directorilor de companie

Soluții dovedite pentru delegarea sarcinilor și automatizare. În cadrul temei actuale vom discuta despre șabloane complete, pe care le vom seta pe loc și le vom verifica două săptămâni mai târziu.

Managerilor de echipă

Automatizări practice (de exemplu: follow up-ul automat al ofertelor, măsurarea satisfacției). Șabloane de rapoarte cu actualizare automată cu funcții inteligente, fără tabele Excel create manual.

Managerilor de birou

Module presetate și ușor de pus în funcțiune (de exemplu: sarcini interne, comenzi furnizori, gestionarea vehiculelor) și remindere automate folosite și de noi.

Specialiștilor marketing

Redirecționarea prospecților de pe paginile web, automatizarea trimiterii de e-mailuri. Campanii de e-mail speciale, cu notificări care urmăresc rata click-urilor și rata de deschidere ale acestora.

Deja 1704 de IMM-uri și-au dezvoltat afacerea cu ajutorul metodelor noastre.

MĂ ÎNSCRIU

Fă cunoștință cu trainerul tău!

Bettina Saleh, CRM Training Team Manager

Bettina întărește echipa MiniCRM România de 4 ani. Experiența ei în vânzări și în consultanța oferită antreprenorilor, care folosesc MiniCRM zilnic, o ajută să găsească o soluție potrivită pentru fiecare domeniu de activitate.

În prezent conduce echipa de traineri MiniCRM din România și Ungaria, a oferit consultanță la sute de antreprenori români și a ținut sute de cursuri pentru clienții MiniCRM.
Experiența ei o recomandă să îți fie trainer în această călătorie de aprofundare.

Care este programul webinarului?

16:00-16:10 Introducere, înregistrare
16:10-16:50 Dezvoltarea subiectelor
16:50-17:00 Întrebări și răspunsuri, schimb de experiențe

Satisfacția participanților la webinariile “À la Carte” din 2020


este de 90,6 %


Bazându-ne pe opiniile celor 127 de participanți

Înscrie-te acum la webinarul nostru online!

24 Septembrie - joi - 16:00 - 17:00

Dacă înregistrarea se face în locul unui coleg, te rugăm să introduci adresa lui de email.