Managementul taskurilor zilnice cu MiniCRM - webinar practic

Pentru cine: Toți utilizatorii noi MiniCRM
Unde: Online prin Zoom
Când: Aprilie 21. - Miercuri - ora 09:00
Durata: 09:00 - 10:30

Ați implementat MiniCRM în companie, iar acum trebuie să ”te muți” cu munca zilnică în noul vostru sistem de gestiune a clienților și nu știi cu ce să începi? Hai la webinar ca să înveți cum poți să ții sub control task-urile zilnice și timpul tău programănd activitatea ta în avans.

Cine coordonează webinarul:

Marius Grămadă

Acest webinar este dedicat noilor utilizatori ai sistemului MiniCRM. Vei face împreună cu mine primii pași pentru o gestiune profi a tuturor sarcinilor zilnice de la locul de muncă.

Subiectele webinarului:

  • Adăugarea și vizualizarea portofoliului tău de clienți în MiniCRM.
  • Gestionarea sarcinilor zilnice și notificările sistemului pentru a nu uita de nici o promisiune.
  • Cum îți formezi un calendar zilnic cu toate sarcinile tale, integrat cu calendarul tău online preferat.
  • Cum gestionezi într-un singur loc toate informațiile despre un client. Date de contact, taskuri, oferte, contracte, emailuri și istoric.
  • Cum trimiți e-mailuri bazei tale de date direct din MiniCRM.

Rezervă-ți locul la webinar:

Dacă înregistrarea se face în locul unui coleg, te rugăm să introduci adresa lui de email.