Workshop, de la distanță, prin partajarea ecranului
Participare gratuită
Ianuarie 20. - Miercuri - 09:00 - 10:30
Ați implementat MiniCRM în companie, iar acum trebuie să ”te muți” cu munca zilnică în noul vostru sistem de gestiune a clienților și nu știi cu ce să începi? Hai la workshop ca să înveți cum poți să ții sub control task-urile zilnice și timpul tău programănd activitatea ta în avans.
Cum vei arăta profesionalism prin faptul că vei știi mereu pe cine ai de sunat în fiecare zi, cu cine ți-ai stabilit întâlnire, de la ce oră și în ce locație.
Cum livrezi mai multe proiecte la timp printr-un control excelent al activității zilnice legate de fiecare proiect activ pe care îl gestionezi.
Indiferent de departamentul în care lucrezi, cu o gestiune bună a task-urilor zilnice și a timpului vei lucra mai eficient și îți vei termina treaba mai repede.
Marius Grămadă, CRM Trainer
Marius este pasionat de procesele de vânzare și de munca făcută eficient. Știe exact de ce ai nevoie
ca să ajungi să folosești sistemul MiniCRM cu succes. Aduce cu el o experiență în vânzări și în
traininguri cu scopul îmbunătățirii performanței echipelor. Este un trainer căruia îi place să
interacționeze cu publicul și transmite informațiile tehnice și complexe prin exemple clare și ușor de
înțeles pentru toată lumea. Ce altceva ai putea să îți dorești de la un trainer?
09:00-09:40 | Gestionarea și vizualizarea activității tale zilnice. |
09:40-10:10 | Integrarea cu calendarul tău preferat. |
10:10-10:30 | Exemple de bune practici pentru a câștiga timp zilnic. |