Managementul task-urilor cu MiniCRM

  • Toți utilizatorii MiniCRM
  • Online prin Zoom
  • Participarea este gratuită
  • 2021 Iunie 30., miercuri 15:00
  • Durata: 90 minute
Junior Ganea - Trainer CRM Acest webinar este dedicat noilor utilizatori ai sistemului MiniCRM. Vei face împreună cu mine primii pași pentru o gestiune profi a tuturor sarcinilor zilnice de la locul de muncă.

Ați implementat MiniCRM în companie, iar acum trebuie să ”te muți” cu munca zilnică în noul vostru sistem de gestiune a clienților și nu știi cu ce să începi? Hai la webinar ca să înveți cum poți să ții sub control task-urile zilnice și timpul tău programănd activitatea ta în avans.

Subiectele webinarului:

  • Adăugarea și vizualizarea portofoliului tău de clienți în MiniCRM.
  • Gestionarea sarcinilor zilnice și notificările sistemului pentru a nu uita de nici o promisiune.
  • Cum îți formezi un calendar zilnic cu toate sarcinile tale, integrat cu calendarul tău online preferat.
  • Cum gestionezi într-un singur loc toate informațiile despre un client. Date de contact, taskuri, oferte, contracte, emailuri și istoric.
  • Cum trimiți e-mailuri bazei tale de date direct din MiniCRM.

Care sunt condițiile prealabile pentru instruire?

  • Computer cu difuzor de lucru și microfon, conexiune stabilă la internet
  • O cameră liniștită unde vă puteți concentra netulburat pe ceea ce vedeți și auziți
  • +1: Aveți un instrument pe care luați notițe!

Ce primești la antrenament?

  • 90 de minute de exerciții clare, concentrate
  • Grup mic, mai multă atenție (max. 12 persoane)
  • Jurisprudență specifică
  • Șabloane gata preparate pe care le puteți modela în procesele propriei companii