Rapoarte care îți schimbă business-ul. Măsoară, Înțelege, Acționează
De azi, renunță la presupuneri. Începe să știi exact ce funcționează în echipa și strategia ta fără să petreci ore colectând date.
- Responsabil CRM, Administratori,
- Online (live pe Zoom)
- Participarea în baza abonamentului MiniCRM
- 2025 Iunie 18., miercuri 11:00
- Durata: 90 minute

Laura Gâță, Trainer MiniCRM
În doar 90 de minute, vei cunoaște cele 3 nivele de raportare din sistemul tău MiniCRM! Îți voi arăta ce merită să măsori în funcție de stadiul de implementare în care te aflii.
Ca administrator, asigură-te că participi la acest training împreună cu echipa responsabilă de rezultatele departamentelor tale.
Subiectele webinarului:
- PASUL 1 - Top rapoarte interne : Activitatea echipei, oportunități noi, rată de închidere
- PASUL 2 - Rapoarte Personalizate cu Filtre: Ce tip de oportunități pierzi și de ce / Export rapid în Google Sheets
- PASUL 3 - Rapoarte BI (Business Intelligence): Acces la toate datele logate în MiniCRM, fără limitări. Decizii de nivel strategic

Cum să te pregătești pentru workshop?
- Asigură-te că device-ul de pe care o să te conectezi (telefon/laptop/tabletă) are conexiune la internet stabilă, cameră web și microfon funcționale.
- Dacă ai posibilitatea aceasta, pregătește-te cu două monitoare. Nu e o condiție obligatorie, însă îți va fi mai ușor să lucrezi și tu odată cu trainerul.
- Pregătește și o agendă (fizică sau virtuală) pe care să iei notițe. Va exista și o înregistrare, însă, ca să nu fi nevoit să reiei aceeași informație de două ori, notează din prima tot ce ți se pare important!
Ce primești la workshop?
- Sfaturi practice la fiecare tip de rapoarte din MiniCRM cu ce merită să măsori.
- După workshop, vei primi un e-mail de follow-up cu toate resursele de care ai nevoie, pentru a construi propriile rapoarte.
- Vei pleca poate chiar și cu câteva cărți de vizită. Workshop-urile MiniCRM sunt o minunată ocazie de networking!