Workshop online, de la distanță, prin partajarea ecranului
Participare gratuită
Februarie 03. - Miercuri - 11:00 - 12:30
MiniCRM îți oferă un instrument de urmărire și măsurare a proceselor din compania ta. Există sute de metrici de vânzări pe care să le urmărești, dar cu care merită să începi? Află care sunt top 5 rapoarte de vânzări pe care să le salvezi în bookmark și să le urmărești săptămânal.
Ia decizii business deștepte bazate pe date reale din procesele și activitatea voastră.
Cum puteți livra lună de lună cifrele din targetul de vânzări. Cum te poți baza pe rapoartele în timp real generate de MiniCRM pentru a închide mai multe vânzări mai repede.
Care este calitatea lead-urilor generate de campaniile de marketing în această lună? Care este canalul care îți generează cei mai mulți prospecți?
Bettina Saleh, CRM Training Team Manager
Bettina întărește echipa MiniCRM România de 4 ani. Experiența ei în vânzări și în consultanța oferită antreprenorilor, care folosesc MiniCRM zilnic, o ajută să găsească o soluție potrivită pentru fiecare domeniu de activitate.
În prezent conduce echipa de traineri MiniCRM din România și Ungaria, a oferit consultanță la sute de antreprenori români și a ținut sute de cursuri pentru clienții MiniCRM.
Experiența ei o recomandă să îți fie trainer în această călătorie de aprofundare.
11:00-11:20 | Care sunt cele mai importante rapoarte de urmărit în vânzări. |
11:20-12:10 | Top 5 rapoarte de vânzări în MiniCRM. |
12:10-12:30 | Întrebări și răspunsuri. |