Workshop, de la distanță, prin partajarea ecranului
Participare gratuită
Ianuarie 19. - Marți - 11:00 - 12:30
La acest workshop practic vei vedea cum te ajută MiniCRM să ții sub control toate proiectele active pe care le gestionați în companie. Cum vei știi în orice moment, unde sunteți cu fiecare proiect, cine lucrează la el și care este următorul pas care trebuie făcut.
Delegarea proiectelor și a taskurilor interne devine mai ușoară și transparentă cu ajutorul MiniCRM. Află cum te asiguri că ce ai delegat se îndeplinește și proiectele se finalizează la timp.
Deleagă și urmărește proiectele active într-un sistem centralizat, vezi gradul de încărcare a oamenilor tăi și deadline-urile importante.
Cum poți gestiona un număr mai mare de proiecte cu aceleași resurse într-un mod mai eficient.
Bettina Saleh, CRM Training Team Manager
Bettina întărește echipa MiniCRM România de 4 ani. Experiența ei în vânzări și în consultanța oferită antreprenorilor, care folosesc MiniCRM zilnic, o ajută să găsească o soluție potrivită pentru fiecare domeniu de activitate.
În prezent conduce echipa de traineri MiniCRM din România și Ungaria, a oferit consultanță la sute de antreprenori români și a ținut sute de cursuri pentru clienții MiniCRM.
Experiența ei o recomandă să îți fie trainer în această călătorie de aprofundare.
11:00-11:30 | Delegarea proiectelor și a sarcinilor și urmărirea lor. |
11:30-12:00 | Top filtre pentru a fii în control asupra proiectelor tale. |
12:00-12:30 | Top automatizări pentru managementul proiectelor. |