Workshop online, de la distanță, prin partajarea ecranului
Participare gratuită
Ianuarie 26. - Marți - 11:00 - 12:30
Dacă ai deja o bază de date, sau mai multe, un pas important este centralizarea ei în MiniCRM. Învață prin exerciții practice cum să îți imporți propria bază de date și cum poți obține o vizibilitate mai bună asupra clienților tăi instant.
Indiferent de rolul din companie (Director general, Manager de vânzări, Suportul IT) , administratorului sistemului este cel care se asigură că toată informația relevantă despre clienții companiei este centralizată și în siguranță în MiniCRM.
Bettina Saleh, CRM Training Team Manager
Bettina întărește echipa MiniCRM România de 4 ani. Experiența ei în vânzări și în consultanța oferită antreprenorilor, care folosesc MiniCRM zilnic, o ajută să găsească o soluție potrivită pentru fiecare domeniu de activitate.
În prezent conduce echipa de traineri MiniCRM din România și Ungaria, a oferit consultanță la sute de antreprenori români și a ținut sute de cursuri pentru clienții MiniCRM.
Experiența ei o recomandă să îți fie trainer în această călătorie de aprofundare.
11:00-11:15 | Reguli de bază pentru importul bazei tale de date. |
11:15-12:00 | Exercițiu practic pe o bază de date. |
12:00-12:30 | Segmentarea bazei de date cu ajutorul filtrelor. |