Oferă un suport de nota 10 clienților tăi - workshop practic

Special pentru clienții MiniCRM

Workshop online, de la distanță, prin partajarea ecranului

Participare gratuită

Octombrie 21. - Miercuri - 11:00 - 12:30

MĂ ÎNSCRIU

O relație puternică cu clienții tăi se bazează pe un nivel excelent al suportului oferit de tine. La acest workshop practic vei construi împreună cu noi elementele unui proces de suport clienți excelent și scalabil.

Ce obții de la acest workshop?

  • 90 de minute de exerciții practice în MiniCRM.
  • Atenția trainerului (grupuri mici de participanți).
  • Setarea SLA-ului (Service Level Agreement) tău.
  • Ce să faci ca să nu uitați de nici o solicitare primită.
  • Cum poți scădea din numărul solicitărilor primite de la clienții tăi.

Cui se adresează acest eveniment?

Directorilor generali

Odată cu creșterea companiei nu mai poți controla atât de bine calitatea suportului oferită de compania ta. Află cum poți scala afacerea fără să pierzi calitatea serviciilor oferite clienților voștrii.

Directorilor tehnici

Cum vei putea delega și monitoriza intervențiile efectuate de echipa ta și totodată măsura în timp real gradul de încărcare al fiecărui om.

Reprezentanților de service / suport clienți

Cum să nu te pierzi în zecile de solicitări venite de la clienți și să le poți rezolva rapid și într-un mod profesionist.

Deja 1704 de IMM-uri și-au dezvoltat afacerea cu ajutorul metodelor noastre.

MĂ ÎNSCRIU

Cine coordonează Workshopul?

Bettina Saleh, CRM Training Team Manager

Bettina întărește echipa MiniCRM România de 4 ani. Experiența ei în vânzări și în consultanța oferită antreprenorilor, care folosesc MiniCRM zilnic, o ajută să găsească o soluție potrivită pentru fiecare domeniu de activitate.

În prezent conduce echipa de traineri MiniCRM din România și Ungaria, a oferit consultanță la sute de antreprenori români și a ținut sute de cursuri pentru clienții MiniCRM.
Experiența ei o recomandă să îți fie trainer în această călătorie de aprofundare.

Programul evenimentului

11:00-11:20 Setările de bază ale modulului tău de Suport/Service/Mentenanță.
11:20-12:10 Cum asiguri o calitate de nota 10 a suportului oferit de tine.
12:10-12:30 Cele mai folosite automatizări.

Satisfacția participanților la evenimentele MiniCRM din 2020


este de 91 %


Bazându-ne pe opiniile participanților

Înscrie-te acum la evenimentul nostru online!

Dacă înregistrarea se face în locul unui coleg, te rugăm să introduci adresa lui de email.