Webinar online, de la distanță, prin partajarea ecranului
Participare gratuită
Aprilie 22. - Joi - 09:00 - 10:30
La acest webinar practic vei vedea cum să te ajută un CRM să gestionezi mai multe oportunități, să te focuzei pe cei cu potențian de cumpărare și să închizi mai multe vânzări, mai repede.
Cum poți accelera implementarea MiniCRM stabilind așteptări clare. Cum poți delega sarcini cu încredere echipei tale ca să îți creezi timp pentru deciziile strategice.
Cum să creezi un proces de urmărire a ofertelor calitativ, care dă rezultate! Cum te folosești de informațiile despre clienții tăi pentru a personaliza experiența lor!
Cum poți construi un istoric al clienților, astfel încât să nu poți fi pus în dificultate la apelul de follow-up și să poți prelua sau delega un proiect fără explicații în plus.
Marius Grămadă, CRM Trainer
Marius este pasionat de procesele de vânzare și de munca făcută eficient. Știe exact de ce ai nevoie ca să
ajungi să folosești sistemul MiniCRM cu succes. Aduce cu el o experiență în vânzări și în traininguri cu
scopul îmbunătățirii performanței echipelor. Este un trainer căruia îi place să interacționeze cu publicul și
transmite informațiile tehnice și complexe prin exemple clare și ușor de înțeles pentru toată lumea.
Ce altceva ai putea să îți dorești de la un trainer?
09:00-09:15 | Facem cunoștință! |
09:15-09:40 | Cum construim un istoric al clientului cu informații relevante. |
09:40-10:10 | Cum să avem un follow-up calitativ care aduce rezultate. |
10:10-10:30 | Cum urmărim fiecare ofertă trimisă cu ajutorul MiniCRM. |