Administratori de sistem și manageri de echipă

Cum să lucrezi cu șabloane și să-ți filtrezi baza de date din MiniCRM?

Hai să faci cunoștință cu Mihai Ceremescu, noul tău secretar de cursă lungă, care-ți trimite e-mailuri în numele tău, îți generează documente, și-ți pregătește newslettere!

  • Administratori
  • Live, pe Zoom
  • 90 de minute
  • Gratuit

Când e cazul să vii la acest webinar…

  • Primul semn că ai nevoie de un secretar este atunci când pierzi o groază de timp pe emiterea actelor. Nume, prenume, numele firmei, CUI… Încă mai completezi toate aceste date manual pentru clienții tăi? Este ca și când ai copia un fișier la mână de pe un calculator pe altul, când ai putea la fel de bine să-l transferi.
  • Dacă încă faci trimiterea de e-mailuri în masă într-un soft separat de locul în care îți gestionezi detaliile vânzărilor, înseamnă că nu ai o comunicare prea bine țintită. Chiar te aștepți să meargă treaba atunci când trimiți materiale identice clienților tăi cu nevoi atât de diferite?
  • Există zile în care trimitem 10 e-mailuri, fiecare cu un soi de conținut diferit - ofertare, follow-up, diverse confirmări - și există zile în care trimitem același e-mail de 10 ori, cu mici diferențe de la client la client. De ce să nu le facă secretarul pentru tine, pe amândouă?

Ce înveți la acest webinar…

  • Cum îl înveți pe Mihai Ceremescu - asistentul tău digital din MiniCRM - să-ți scrie e-mailurile de zi cu zi și să-ți completeze documente de tot felul — prin șabloane care se adaptează automat în funcție de fiecare client!
  • Cum îți creezi liste clare și precise cu ajutorul filtrării avansate? Vei ști în orice moment cui trebuie să scrii un e-mail în masă pentru informări generale, cui poți să-i faci upsell-reactivare-etc, și la cine ai uitat să revii pe diverse situații.
  • Cum legi șabloanele de filtre, ca să poți trimite în 3 clickuri e-mailuri în masă personalizate sau informări targetate, exact către acei clienți care contează? Și chiar cu aceeași grafică deosebită, de software specializat pe trimiterea de e-mailuri.
  • Cum să economisești zeci de minute zilnic și să eviți orice scăpare sau bătaie de cap printr-un sistem bine instruit, care muncește pentru tine, în fundal, fără să-ți mai pună întrebări ulterioare.
  • +BONUS: În urma participării la training, vei primi un bundle de 10 ȘABLOANE PROFESIONALE pentru cele mai des întâlnite tipuri de e-mail, scrise chiar de Mihai Ceremescu însuși. Printre acestea, se numără chiar și un e-mail de informare modificare prețuri, pentru atunci când trebuie să-ți informezi clienții de practicarea unei noi grile de tarifuri la tine în firmă!

Toți participanții primesc la sfârșitul masterclassului pachetul de ghiduri pentru utilizatori
100% GRATUIT

Rezervă-ți locul acum

Cei care au venit la Masterclass-urile MiniCRM

  • Spun că le este mult mai ușor să înțeleagă cum să navigheze în sistem, cum să-și gestioneze clienții și cum să se folosească chiar și de cele mai avansate funcționalități ale sistemului, precum automatizările în mai mulți pași.
  • Știu concret de unde să înceapă personalizarea sistemului, după nevoile lor. Chiar și atunci când le este neclar pe ce cale să meargă, sunt sprijiniți și ghidați în luarea celor mai bune decizii pentru ei, specific.
  • Managerilor care participă la masterclass-urile MiniCRM le este mult mai clar ce au nevoie să măsoare pentru a evalua obiectiv rezultatele echipei, și pentru a identifica imediat ce poate aceasta să facă mai bine pentru a-și spori eficiența.
  • Utilizatorii care sunt activ implicați în masterclass-uri văd instant beneficiile pe care MiniCRM le generează în mod direct pentru ei. Aceștia sunt mai motivați să facă trecerea la noul mod de lucru, și să ofere feedback constructiv cu privire la personalizarea soluției.

Cei care nu vin la Masterclass-urile MiniCRM

  • Te lupți în continuare cu sentimentul copleșitor pe care neclaritățile ți-l insuflă subconștient - Vrei ca platforma să facă și asta, și asta, dar… Pe ce să pui mâna prima dată, ca să vezi rezultate repede?
  • Îți auto-limitezi perspectivele, ratând ocazia de a vedea cum se folosesc de MiniCRM și alți clienți, cu procese la fel de unice ca și ale tale.
  • Pierzi avansul pe care îl poți căpăta în implementarea alături de Account Manager. Neparticipând la masterclass, întâlnirile cu acesta îți vor fi mai anevoioase, întrucât nu vei avea bazele tehnice pe care să poți construi o soluție personalizată ție, împreună cu ajutorul lui.

Ce spun participanții la masterclassurile MiniCRM?

xy

Diana Gatej

Sungarden Resort SRL

“Pe lângă explicațiile utile primite poți să descoperi elemente noi, care sunt de ajutor în eficientizarea muncii. Am înțeles mai bine cum funcționează MiniCRM și am găsit noi utilități în folosirea acestuia.“

xy

Alexandru Morar

Arca Fancons SRL

“Un workshop foarte reușit, pe înțelesul tuturor și necesar. Mulțumesc pentru răspunsurile concrete și punctuale.“

xy

Bogdan Boja

RestartiX Center SRL

“Am apreciat mult training-ul introductiv cu Junior. A vorbit eficient și într-un mod plăcut despre funcționalitățile sistemului. De asemenea ne-a încurajat să adresăm întrebări cu intenția de a clarifica orice aspect. Am înțeles și de ce aveți o echipă așa faină și unită. Recomand!”

xy

Lupu Mariana

Plus Sales Mer SRL

“Prezentarea a fost foarte detaliată și simplifică mult pașii de lucru. Și cred că se câștigă timp!”

xy

Alex Sasarman

Used Products Franchise SRL

“Am primit răspunsuri rapide la întrebările avute. Prezentarea a fost clara, trainerul Junior Ganea a avut o atitudine degajată și profesionistă.”

xy

Sorescu Adina

Oepia SRL

“Workshopul a fost bine structurat, informațiile oferite au fost relevante. Ioan-Junior Ganea,trainerul nostru a avut o prezentare structurată, cu informații și răspunsuri clare, a alocat tot timpul necesar răspunsurilor și a clarificat cu promptitudine orice solicitare. Recomand.”

xy

Ancu Lavinia

Electrocoserv Industrial Energy SRL

“Cel mai mult m-a impresionat faptul ca fiind consumatoare de MiniCRM de 2 ani, am crezut că știu deja toate dedesubturile, însă am constatat ca întotdeauna este bine-venit un refresh și că sunt încă noțiuni de baza pe care nu le cunosc sau sunt sub forma de automatism și nu le mai observ.”

Cine sunt trainerii noștri?

Laura Gâță Laura Gâță

Laura s-a alăturat echipei MiniCRM în urmă cu trei ani, venind din mediul arhiantrenant al antifraudei telecom. Sub tutela celor mai mari nume din industrie, a învățat despre cum să pună cap la cap și să implementeze proceduri eficiente, care să motiveze echipele, să ofere structură și să aducă rezultate predictibile. Împreună cu echipa ei, a reușit să aducă departamentul în topurile mondiale de performanță în identificarea și stoparea activității fraudulente telecom.

La MiniCRM, a colaborat cu mai multe companii mici și mijlocii din România, susținându-le în procedura de implementare și asigurându-se că își ating obiectivele de creștere alături de noul sistem.

Zilnic, ea acționează ca o punte de legătură între dezvoltatorii programului, account manageri și clienții MiniCRM, astfel încât până și cele mai complexe funcționalități să devină ușor de înțeles și asimilat, pentru fiecare caz individual în parte.

Ioan-Junior Ganea Bettina Saleh

Bettina este liderul departamentului de training și suport de la MiniCRM și are o experiență de peste 8 ani în implementarea soluției MiniCRM. De-a lungul carierei sale, a colaborat cu câteva sute de companii din România, sprijinindu-le în optimizarea proceselor interne și în personalizarea soluției MiniCRM în funcție de nevoile specifice ale fiecărei afaceri.

Experiența sa este una complexă, acoperind arii cheie precum vânzări, account management, training și suport tehnic. De 5 ani ocupă o poziție de conducere în cadrul MiniCRM, ceea ce îi oferă o perspectivă amplă și valoroasă asupra managementului de echipă, a procesului de schimbare, precum și a soluțiilor tehnice și de automatizare a proceselor.

În ultimii 3 ani, Bettina este responsabilă și de comunicarea cu clienții, contribuind activ la menținerea unei relații deschise și constructive cu aceștia.

Stilul ei empatic, experiența practică și gândirea orientată spre soluții fac din Bettina un partener de încredere în orice etapă a implementării sau dezvoltării MiniCRM în compania ta.