Schimbarea automată a deținătorilor și generarea de documente

  • Toți utilizatorii MiniCRM
  • Online prin Zoom
  • Participarea este gratuită
  • 2022 Mai 26., joi 11:00
  • Durata: 45 minute
Junior Ganea - Trainer CRM Haide la training și îți voi arăta că MiniCRM nu doar te ajută să fii mai productiv și să economisești timp și bani, ci poate chiar să lucreze el în locul tău!

Pentru prima oară în istoria MiniCRM, am dedicat o lună întreagă functionalității Magic ca să poți să vezi ce soluții creative poți găsi pentru nevoile tale.

Subiectele webinarului:

  • Cum putem aloca automat clienții la momentul adăugării lor în sistem (în funcție de regiune, județ, sursă, etc)
  • Cum se schimbă automat deținătorul pe măsură ce se finalizează sarcini
  • Cum gestionăm comunicarea dacă sunt implicați mai mulți colegi în suportul clienților
  • Cum generăm documente sofisticate din doar 1 click

Care sunt condițiile prealabile pentru instruire?

  • Computer cu difuzor de lucru și microfon, conexiune stabilă la internet
  • O cameră liniștită unde vă puteți concentra netulburat pe ceea ce vedeți și auziți
  • +1: Aveți un instrument pe care luați notițe!

Ce primești la workshop?

  • Îți arătăm ce fel de acțiuni poate face MiniCRM în locul tău
  • Împărtășim cu tine exemple reale de soluții pentru problemele pe care le întâmpini
  • Îți prezentăm ce trebuie să faci ca să predai funcției Magic o parte din treaba ta