Toți utilizatorii ce lucrează în produsul de Project Management

Project Management - De la “Azi le fac pe toate!” la “Azi știu ce am de făcut.”

Știi sentimentul acela în care ești focusat, ești în flow, și-apoi auzi în fundalul gândurilor cum te strigă haosul celor 1000 de idei și lucruri pe care le ai de făcut mai târziu? De azi, produsul de Project Management te ajută să-ți pui ordine în gânduri și să-ți navighezi spațiul mental în cel mai organizat mod posibil!

  • Toți utilizatorii
  • Live, pe Zoom
  • 90 de minute
  • Gratuit

Când e cazul să vii la acest webinar…

  • Tu și echipa ta aveți multe proiecte de gestionat în același timp. Se întâmplă adesea ca aceleași persoane să lucrează pe mai multe proiecte concomitent, ori tu ca manager să fii nevoit să coordonezi diverse echipe cu focusuri total diferite.
  • Găsești a fi destul de greu și anevoios să te sincronizezi cu toată lumea și să știi, în orice moment, pe ce lucrează colegii tăi, ori ce poți aștepta a fi gata de livrat curând.
  • Ai nevoie de rapoarte concrete pe cât timp ia îndeplinirea unei sarcini, câte persoane au fost implicate în rezolvarea acesteia, și alte asemenea informații.

Ce înveți la acest webinar…

  • Cum să-ți organizezi spațiul mental cu ajutorul principiilor Kanban, ca să reduci haosul zilnic și să dobândești claritate asupra muncii tale și a oamenilor tăi?
  • Cum construiești un tablou de lucru vizual, care îți arată dintr-o privire ce ai de făcut în ansamblu, pe ce să lucrezi acum ca focus, unde ești blocat, ce ai terminat?
  • Cum traduci această organizare personală în lucru de echipă, folosind corect statusuri, proiecte și priorități zilnice?
  • De unde să începi cu raportarea informațiilor esențiale despre sarcinile și proiectele gestionate?
  • +BONUS: La sfârșitul trainingului, primești și un Ghid de ședință de 15 minute - Rapid Kanban Check - care să îți ofere o structură concretă și eficientă pentru sync-urile cu echipa!

Toți participanții primesc la sfârșitul masterclassului pachetul de ghiduri pentru utilizatori
100% GRATUIT

Rezervă-ți locul acum

Cei care au venit la Masterclass-urile MiniCRM

  • Spun că le este mult mai ușor să înțeleagă cum să navigheze în sistem, cum să-și gestioneze clienții și cum să se folosească chiar și de cele mai avansate funcționalități ale sistemului, precum automatizările în mai mulți pași.
  • Știu concret de unde să înceapă personalizarea sistemului, după nevoile lor. Chiar și atunci când le este neclar pe ce cale să meargă, sunt sprijiniți și ghidați în luarea celor mai bune decizii pentru ei, specific.
  • Managerilor care participă la masterclass-urile MiniCRM le este mult mai clar ce au nevoie să măsoare pentru a evalua obiectiv rezultatele echipei, și pentru a identifica imediat ce poate aceasta să facă mai bine pentru a-și spori eficiența.
  • Utilizatorii care sunt activ implicați în masterclass-uri văd instant beneficiile pe care MiniCRM le generează în mod direct pentru ei. Aceștia sunt mai motivați să facă trecerea la noul mod de lucru, și să ofere feedback constructiv cu privire la personalizarea soluției.

Cei care nu vin la Masterclass-urile MiniCRM

  • Te lupți în continuare cu sentimentul copleșitor pe care neclaritățile ți-l insuflă subconștient - Vrei ca platforma să facă și asta, și asta, dar… Pe ce să pui mâna prima dată, ca să vezi rezultate repede?
  • Îți auto-limitezi perspectivele, ratând ocazia de a vedea cum se folosesc de MiniCRM și alți clienți, cu procese la fel de unice ca și ale tale.
  • Pierzi avansul pe care îl poți căpăta în implementarea alături de Account Manager. Neparticipând la masterclass, întâlnirile cu acesta îți vor fi mai anevoioase, întrucât nu vei avea bazele tehnice pe care să poți construi o soluție personalizată ție, împreună cu ajutorul lui.

Ce spun participanții la masterclassurile MiniCRM?

xy

Diana Gatej

Sungarden Resort SRL

“Pe lângă explicațiile utile primite poți să descoperi elemente noi, care sunt de ajutor în eficientizarea muncii. Am înțeles mai bine cum funcționează MiniCRM și am găsit noi utilități în folosirea acestuia.“

xy

Alexandru Morar

Arca Fancons SRL

“Un workshop foarte reușit, pe înțelesul tuturor și necesar. Mulțumesc pentru răspunsurile concrete și punctuale.“

xy

Bogdan Boja

RestartiX Center SRL

“Am apreciat mult training-ul introductiv cu Junior. A vorbit eficient și într-un mod plăcut despre funcționalitățile sistemului. De asemenea ne-a încurajat să adresăm întrebări cu intenția de a clarifica orice aspect. Am înțeles și de ce aveți o echipă așa faină și unită. Recomand!”

xy

Lupu Mariana

Plus Sales Mer SRL

“Prezentarea a fost foarte detaliată și simplifică mult pașii de lucru. Și cred că se câștigă timp!”

xy

Alex Sasarman

Used Products Franchise SRL

“Am primit răspunsuri rapide la întrebările avute. Prezentarea a fost clara, trainerul Junior Ganea a avut o atitudine degajată și profesionistă.”

xy

Sorescu Adina

Oepia SRL

“Workshopul a fost bine structurat, informațiile oferite au fost relevante. Ioan-Junior Ganea,trainerul nostru a avut o prezentare structurată, cu informații și răspunsuri clare, a alocat tot timpul necesar răspunsurilor și a clarificat cu promptitudine orice solicitare. Recomand.”

xy

Ancu Lavinia

Electrocoserv Industrial Energy SRL

“Cel mai mult m-a impresionat faptul ca fiind consumatoare de MiniCRM de 2 ani, am crezut că știu deja toate dedesubturile, însă am constatat ca întotdeauna este bine-venit un refresh și că sunt încă noțiuni de baza pe care nu le cunosc sau sunt sub forma de automatism și nu le mai observ.”

Cine sunt trainerii noștri?

Laura Gâță Laura Gâță

Laura s-a alăturat echipei MiniCRM în urmă cu trei ani, venind din mediul arhiantrenant al antifraudei telecom. Sub tutela celor mai mari nume din industrie, a învățat despre cum să pună cap la cap și să implementeze proceduri eficiente, care să motiveze echipele, să ofere structură și să aducă rezultate predictibile. Împreună cu echipa ei, a reușit să aducă departamentul în topurile mondiale de performanță în identificarea și stoparea activității fraudulente telecom.

La MiniCRM, a colaborat cu mai multe companii mici și mijlocii din România, susținându-le în procedura de implementare și asigurându-se că își ating obiectivele de creștere alături de noul sistem.

Zilnic, ea acționează ca o punte de legătură între dezvoltatorii programului, account manageri și clienții MiniCRM, astfel încât până și cele mai complexe funcționalități să devină ușor de înțeles și asimilat, pentru fiecare caz individual în parte.

Ioan-Junior Ganea Bettina Saleh

Bettina este liderul departamentului de training și suport de la MiniCRM și are o experiență de peste 8 ani în implementarea soluției MiniCRM. De-a lungul carierei sale, a colaborat cu câteva sute de companii din România, sprijinindu-le în optimizarea proceselor interne și în personalizarea soluției MiniCRM în funcție de nevoile specifice ale fiecărei afaceri.

Experiența sa este una complexă, acoperind arii cheie precum vânzări, account management, training și suport tehnic. De 5 ani ocupă o poziție de conducere în cadrul MiniCRM, ceea ce îi oferă o perspectivă amplă și valoroasă asupra managementului de echipă, a procesului de schimbare, precum și a soluțiilor tehnice și de automatizare a proceselor.

În ultimii 3 ani, Bettina este responsabilă și de comunicarea cu clienții, contribuind activ la menținerea unei relații deschise și constructive cu aceștia.

Stilul ei empatic, experiența practică și gândirea orientată spre soluții fac din Bettina un partener de încredere în orice etapă a implementării sau dezvoltării MiniCRM în compania ta.