Loghează-te

CRM pentru Detailing si Cosmetică Auto

Interviuri cu manageri de succes ai IMM-urilor!

Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare.


Îngrijorat de numărul mare de lead-uri pierdute, Claudiu Jijie, direct şi fondator Carttidude, a investit timp şi atenţie în utilizarea MiniCRM, pentru o echipă de 3 persoane. Rezultatele nu au întârziat să apară, iar Carttitude a reuşit chiar din prima lună să crească rata de conversie de la 10 la 50%.

Carttitude este o companie de detailing auto, înfiinţată în urmă cu trei ani si care înregistrează un ritm rapid de creștere. Lead-urile vin preponderent din mediul online şi recomandări, însă diversitatea serviciilor oferite de Carttitude şi piaţa concurenţială aduc un plus de complexitate procesului de vânzare. În lipsa unui sistem eficient de urmărire a interacţiunilor cu prospecţii, compania pierdea lead-uri şi rata oportunităţi majore de creștere a veniturilor.

Simţeam că pierdem lead-uri şi chiar dacă am investit în cursuri şi traininguri de vânzări, ne lipsea un sistem coerent de urmărire a activităţii în relaţie cu prospecţii şi clienţii. Nu făceam follow-up şi nici nu aveam o evidență clară a interacţiunilor derulate. Ştiam de existenţa sistemelor CRM, însă considerăm că sunt scumpe şi nu vom recupera investiţia, afirmă Claudiu Jijie, Director Carttitude.

Motivat de testarea gratuită timp de 14 zile oferită de MiniCRM, Claudiu Jijie a făcut primii paşi către utilizarea unei soluţii dedicate gestiunii vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii, iar după ce a înţeles modul de funcţionare a făcut achiziţia.

Am descoperit MiniCRM prin intermediul sesiunii de test, însă a contat foarte mult sprijinul primit de la echipa de consultanţă. După ce un consultant MiniCRM mi-a explicat paşii de vânzare pe o serie de exemple concrete, am înţeles că sistemul va funcţiona şi la Carttitude şi că vom obţine rezultate foarte bune. Pentru mine, acest transfer de încredere şi cunoştinţe a contat cel mai mult în luarea deciziei.”, consideră Claudiu Jijie.

În următoarea etapă, Carttitude a trecut la implementarea efectivă a MiniCRM pentru procesele de vânzări şi renunţarea la fişiere excel şi hârtie. Am fost foarte mulţumit atât de vânzare în sine, cât şi de inducţie. Consultanţii mi-au răspuns la orice întrebare şi m-au ajutat să înţeleg cum funcţionează sistemul şi cum îl pot aplica în compania mea.”, mai afirmă Claudiu.

Beneficii


Creşterea vânzărilor printr-o conversie mai bună a lead-urilor. Cu MiniCRM, Carttitude a încetat să mai piardă clienţi din cauze operaţionale. Anterior, compania finaliza 1 vânzare din 15 lead-uri, după prima lună de utilizare a MiniCRM acest raport a ajuns la 25 de vânzări finalizate la 50 de prospecţi contactaţi. O îmbunătăţire majoră, bazată pe trecerea la un proces de vânzare cu paşi bine stabiliţi, follow-up şi rapoarte de analiză.

Amortizare rapidă a investiției. În cazul Carttitude, investiţia în MiniCRM s-a autofinanţat chiar din prima lună, compania reuşind să atragă clienţi pe care i-ar fi pierdut în lipsa sistemului CRM. Printr-o singură vânzare, câștigată prin respectarea pașilor difiniți în MiniCRM, compania și-a recuperat costul cu abonamentul, restul tranzacțiilor generând un caștig suplimentar.

Disciplină în vânzări. După utilizarea MiniCRM, Carttitude a realizat că pentru închiderea unei vânzări este nevoie de 7-8 paşi de follow-up şi că în lipsa acestei abordări disciplinate, numeroase lead-uri cu potenţial sunt pierdute.

Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii. Carttitude şi-a îmbunătăţit rapid calitatea serviciilor comerciale, oferind informaţii punctuale şi eliminând erorile în comunicarea cu clienţii. Informaţiile sunt gestionate centralizat în MiniCRM şi nu mai sunt împrăştiate pe calculatoarele angajaţilor sau în diverse agende şi dosare.

Îngrijorări


Creşterea vânzărilor printr-o conversie mai bună a lead-urilor. Cu MiniCRM, Carttitude a încetat să mai piardă clienţi din cauze operaţionale. Anterior, compania finaliza 1 vânzare din 15 lead-uri, după prima lună de utilizare a MiniCRM acest raport a ajuns la 25 de vânzări finalizate la 50 de prospecţi contactaţi. O îmbunătăţire majoră, bazată pe trecerea la un proces de vânzare cu paşi bine stabiliţi, follow-up şi rapoarte de analiză.

Sfaturi


Cred că antreprenorii interesaţi de CRM trebuie să înţeleagă că nu este suficient să ai sistemul. Ca să fie eficient trebuie să îl exploatezi la maxim . Dacă eşti conştient că e o investiţie care trebuie să genereze profit, atunci nu este scump.

Provocări


Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi care pot genera valoare.

Planuri de dezvoltare


Motivată de rezultatele obținute rapid, echipa Carttitude doreşte să pună MiniCRM la baza deciziilor de business. Alături de vânzări, compania va gestiona în MiniCRM şi activitatea de marketing, pentru a corela mai bine generarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi. Complementar, echipa va avea acces la mai multe rapoarte, pentru a cunoaşte permanent situaţia şi a lua măsuri de îmbunătăţire și creștere a vânzărilor prin campanii, discount-uri, oferte personalizate etc.

Sunt convins că dacă aş fi avut MiniCRM de la început, aş fi ajuns astăzi la un al nivel, nu pierdeam timp şi vânzări şi am fi avut o situaţie financiară mult mai bună”. Claudiu Jijie, Director Carttitude


Ce este MiniCRM?

MiniCRM este o soluție completă, construită pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții și a procesului de vânzare. Poţi personaliza sistemul conform nevoilor şi provocărilor tale, iar noi ne vom asigura că ai cea mai bună soluție de CRM pentru tine.

Mai multe detalii