MiniCRM full-service

Gestionarea software-ului MiniCRM fără nevoia de personal tehnic. Un consultant se poate ocupa permanent de sistem pentru tine.
 

Vorbește cu un consultant!

CRM full-service: abonament

Dacă alegi acest serviciu, vei avea parte de un consultant care să te ajute în permanență cu nevoile tale de gestionare a MiniCRM, pe bază de abonament. Poți renunța la serviciu oricând, fără obligații.

În ce situație poți avea nevoie de acest serviciu?

Ai sau dorești să ai sistemul MiniCRM, dar nu îl folosești la capacitate maximă pentru că nu ai resurse umane suficient de bine pregătite din punct de vedere tehnic în companie, care să implementeze viziunea ta în sistem.

Ai în permanență idei noi de procese care să facă firma ta mai eficientă și vrei să le vezi implementate în MiniCRM.

Ai angajați noi și nu vrei să primească un training general, ci să aibă un consultant dedicat, care să ofere sprijin personalizat în mod specific pe procesele de lucru cu MiniCRM din compania ta.

Beneficii:

Expertiză. Beneficiezi de expertiza dovedită a consultanților MiniCRM. Ei cunosc sistemul cel mai bine și vor găsi soluțiile cele mai bune pentru afacerea ta.

Eficiență. Mai puțin timp pierdut cu training-ul angajaților pe probleme de implementare tehnică.

Fără complicații. Nu e nevoie să angajezi personal nou cu profil tehnic sau IT, care să te ajute cu setările CRM-ului.

Ia legătura cu noi pentru a vedea ce variante de servicii CRM ți se potrivesc cel mai bine.

Vorbește cu un consultant!

CRM full-service: consultanță la comandă 

Dacă alegi acest serviciu, vei avea parte de o ședință de consultanță la comandă, focalizată exact pe nevoia ta particulară de utilizare CRM de la un moment dat.

În ce situație poți avea nevoie de acest serviciu?

Tu și echipa ta ați trecut deja printr-un proces de suport pentru implementare a MiniCRM, dar între timp ați observat probleme sau oportunități noi, pe care nu știți cum să le gestionați singuri.

Ai nevoie de o personalizare suplimentară rapidă a MiniCRM, sau de un tip special de raport, și ai pierde mai puțin timp dacă ar realiza-o un consultant, decât să o faci in-house.

Lipsește temporar din companie persoana tehnică specializată pe CRM și ai nevoie de cineva care să realizeze niște setări specifice în sistem.

Beneficii:

Viteză. Consultantul tău va rezolva cerințele tale mai rapid decât dacă ai apela la alte soluții. Astfel vei câștiga timp și costurile vor fi minime.

Siguranță. Nicio nevoie de personalizare nu rămâne în aer din cauza absenței unui angajat sau a altuia.

Accesibilitate. Programarea pentru consultanță la comandă e o soluție la îndemână și e simplu să o soliciți.

Expertiză. Beneficiezi de expertiza dovedită a consultanților MiniCRM. Ei cunosc sistemul cel mai bine și vor găsi soluțiile cele mai bune pentru afacerea ta.

Ia legătura cu noi pentru a vedea ce variante de servicii CRM ți se potrivesc cel mai bine.

Vorbește cu un consultant!
Telekom E-izolatii Emiral Pallex Auchan