Fresco Expert - Studiu de Caz Sistem MiniCRM

Interviuri cu manageri de succes ai IMM-urilor!

Cifra de afaceri a crescut

cu 10%-15% anual din 2017

Numărul de angajați a crescut

cu cca. 20% în ultima perioadă

Despre Fresco Expert

Fresco Expert este o companie cu 25 de ani de experiență în spate, care livrează soluții și echipamente cu funcționalități gastronomice, atât pentru segmentul de piață Retail, cât și pentru cel HORECA. Fresco Expert lucrează cu parteneri externi foarte cunoscuți, iar sutele de clienți pot beneficia de echipare completă și asistență tehnică din partea profesioniștilor.

Caracteristici preferate

  • Pipeline de vânzări
  • Statusuri actualizate în timp real
  • Folosirea aplicației de oriunde
  • Automatizări
  • Remindere
  • Programarea sarcinilor/li>
  • Rapoarte
Află mai multe!

Problema

Pe parcursul anilor, compania Fresco Expert a întâmpinat probleme în gestionarea proceselor, la fel ca orice companie care își stochează informațiile pe hârtie sau spreadsheet-uri Excel.

Fresco Expert a simțit nevoia unei automatizări în cadrul companiei încă de acum 10 ani, deoarece foarte multe documente aferente procesului de vânzare, cum ar fi solicitări de oferte formale, calcule, chiar și planuri tehnice erau greu de gestionat, ținând cont de numărul mare de clienți. Procesele din cadrul companiei erau mai lente, atâta timp cât informațiile erau împrăștiate pe diverse platforme sau pe hârtii.

Întotdeauna exista o problemă în gestionarea proceselor. Inițial, procesele au fost ținute pe hârtie sau pe spreadsheet-uri Excel, însă noi aveam nevoie de o soluție integrată care să ne asigure atât comunicarea și colaborarea într-o platformă unică, cât și înregistrarea, monitorizarea și benchmarking-ul tuturor activităților pe care le susținem.

Marius Mihulin, Business Development Manager

Soluția

După ce a evaluat posibilitățile de pe piață, Fresco Expert a ales MiniCRM pentru automatizarea proceselor sale și pentru îndeplinirea nevoilor companiei. De asemenea, interesul companiei a fost să poată aloca timpul în mod eficient unor activități importante pentru ei, cum ar fi zona de prospectare sau zona de închidere a vânzărilor.

În anul 2017, compania Fresco Expert a implementat soluția CRM care i s-a părut cea mai ușor de personalizat, facil de utilizat și cu funcționalități care o ajutau să obțină ceea ce își dorea: colaborare în echipă, customizarea unui pipeline de vânzări și integrarea unor aplicații într-o singură platformă.

Pentru ei, una dintre cele mai importante valori ale MiniCRM-ului este urmărirea datelor în timp real. Fresco Expert profită la maximum de sistem, folosind instrumentele disponibile în cadrul centrelor de venituri și cheltuieli: asistență tehnică și vânzări.

O dată ce informațiile nu mai sunt stocate pe diferite formate, începând de la fițuici, agende, spreadsheet-uri Excel, pe niște laptopuri individuale ale membrilor echipei... și toate aceste informații sunt integrate într-o platformă la care avem acces, putem comunica mult mai ușor. Și atunci colaborarea dintre noi, inclusiv munca în echipă, devine mult mai facilă.

Marius Mihulin, Business Development Manager

Ce beneficii au obținut de la introducerea noului sistem?

Fresco Expert a avut un traseu foarte bun, cel puțin din 2017, cu o creștere constantă de cel puțin 10% - 15% a cifrei de afaceri, de la an la an. CRM-ul a asigurat un backoffice în partea de suport pentru vânzări și o platformă care le-a permis să devină mai eficienți.

Fresco Expert s-a bucurat de o creștere de aproximativ 20% de personal de când monitorizarea activității și eficienței utilizatorilor a devenit mai facilă. De asemenea, Fresco Expert consideră că sistemul CRM le oferă un ajutor considerabil în controlul și optimizarea proceselor de vânzări, dar permite și o creștere a productivității angajaților companiei.

Înțelegem valoarea CRM-ului pe măsură ce acesta adună mai multe date în timp real. Avem o soluție integrată, unde putem urmări mult mai bine și mai eficient toate procesele companiei noastre.

Marius Mihulin, Business Development Manager

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor peste 1800 de IMM-uri cu care colaborează.