“CRM-ul a fost un pas determinant pentru noi în sistematizarea și organizarea întregii activități.

Mihulin Fresco Expert

Marius Mihulin (Fresco Expert)

Această implementare vine după niște ani de încercări și experiențe cu alte aplicații, inclusiv cu Microsoft Excel, care erau un surogat de MiniCRM.

După aproape un an de căutări, ne-am hotărât asupra MiniCRM datorită modului în care comunică vizual, a elementelor pe care le are, a informațiilor pe care le prezintă. Mult mai ergonomic decât celelalte.

Avem și în prezent, de exemplu, probleme cu rata de utilizare a aplicației. În primii doi ani, provocarea a fost să implementăm și să folosim cât mai mult aplicația.

Despre Fresco Expert

Proiectul Fresco are 30 de ani. Suntem o companie specializată în general pe proiecte axate pe segmentele de piață HoReCa și zonele de retail, cum ar fi lanțurile de magazine, hypermarketuri, lanțuri de benzinării și așa mai departe. Ce implementăm noi sunt soluții profesionale pe partea de echipamente HoReCa, pe partea de zonă gastro, pe partea de sisteme de cafea, partea de spălătorii comerciale și așa mai departe.

Avem o soluție integrată, unde putem urmări mult mai bine și mai eficient toate procesele companiei noastre.

Sistematizare

Modelul pe care toți l-am preluat datorită ultimilor doi ani de pandemie va continua, pentru că am descoperit cu toții că putem să nu mai avem nevoie de un birou extraordinar de mare ca să punem 20 de oameni în el și să facem o companie.

Și până la urmă putem să lucrăm de oriunde la fel de eficient, pentru că sunt suficient de multe instrumente disponibile pentru a putea monitoriza întreaga activitate a cuiva, nu neapărat într-un sens coercitiv, ci doar ca să înțelegi unde sunt toate lucrurile sau care trebuiesc optimizate, eficientizate... Și cred că totul se va digitaliza și la nivel general.

Ergonomie

După aproape un an de căutări, ne-am hotărât asupra MiniCRM datorită modului în care comunică vizual, a elementelor pe care le are, a informațiilor pe care le prezintă. Mult mai ergonomic decât celelalte.

Beneficiile utilizării MiniCRM

Monitorizare și Control

Cred că un manager bun, trebuie să știe ce se întâmplă în departamentul lui, trebuie să știe când deleagă ceva ce se întâmplă cu acel task, cu acel lucru, dacă a ajuns unde trebuie, dacă s-a întâmplat ceea ce trebuia să se întâmple. Iar MiniCRM ne ajută cu acest aspect.

Creșterea productivității

Fresco Expert consideră că sistemul CRM le oferă un ajutor considerabil în controlul și optimizarea proceselor de vânzări, dar permite și o creștere a productivității angajaților companiei.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor peste 2000 de IMM-uri cu care colaborează.