“Fără un sistem eficient, pierdeam lead-uri şi ratam oportunităţi majore de creștere a veniturilor.”

Claudiu Jijie Carttitude

Claudiu Jijie (Carttitude)

Simţeam că pierdem lead-uri şi, chiar dacă am investit în cursuri şi traininguri de vânzări, ne lipsea un sistem coerent de urmărire a activităţii în relaţie cu prospecţii şi clienţii.

Nu făceam follow-up şi nici nu aveam o evidență clară a interacţiunilor derulate.

Ştiam de existenţa sistemelor CRM, însă consideram că sunt scumpe şi nu vom recupera investiţia.

Despre Carttitude

Carttitude este o companie de detailing auto, înfiinţată în 2016, care înregistrează un ritm rapid de creștere. Lead-urile vin preponderent din mediul online şi recomandări, însă diversitatea serviciilor oferite de Carttitude şi piaţa concurenţială aduc un plus de complexitate procesului de vânzare. 

Cred că antreprenorii interesaţi de CRM trebuie să înţeleagă că nu este suficient să ai sistemul. Ca să fie eficient trebuie să îl exploatezi la maxim.

Creşterea vânzărilor printr-o conversie mai bună a lead-urilor.

Cu MiniCRM, Carttitude a încetat să mai piardă clienţi din cauze operaţionale. Anterior, compania finaliza 1 vânzare din 15 lead-uri. După prima lună de utilizare a MiniCRM, acest raport a ajuns la 25 de vânzări finalizate din 50 de prospecţi contactaţi. O îmbunătăţire majoră, bazată pe trecerea la un proces de vânzare cu paşi bine stabiliţi, follow-up şi rapoarte de analiză.

Disciplină în vânzări

După utilizarea MiniCRM, Carttitude a realizat că pentru închiderea unei vânzări este nevoie de 7-8 paşi de follow-up şi că, în lipsa acestei abordări disciplinate, numeroase lead-uri cu potenţial sunt pierdute.

Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii
 

Carttitude şi-a îmbunătăţit rapid calitatea serviciilor comerciale, oferind informaţii punctuale şi eliminând erorile în comunicarea cu clienţii. Informaţiile sunt gestionate centralizat în MiniCRM şi nu mai sunt împrăştiate pe calculatoarele angajaţilor sau în diverse agende şi dosare.

Sunt convins că dacă aş fi avut MiniCRM de la început nu pierdeam timp şi vânzări şi am fi avut o situaţie financiară mult mai bună.

Încredere testată

Am descoperit MiniCRM prin intermediul sesiunii de test, însă a contat foarte mult sprijinul primit de la echipa de consultanţă. După ce un consultant MiniCRM mi-a explicat paşii de vânzare pe o serie de exemple concrete, am înţeles că sistemul va funcţiona şi la Carttitude şi că vom obţine rezultate foarte bune.

Pentru mine, acest transfer de încredere şi cunoştinţe a contat cel mai mult în luarea deciziei.

În următoarea etapă, Carttitude a trecut la implementarea efectivă a MiniCRM pentru procesele de vânzări şi renunţarea la fişiere Excel şi hârtie.

Am fost foarte mulţumit atât de vânzare în sine, cât şi de inducţie. Consultanţii mi-au răspuns la orice întrebare şi m-au ajutat să înţeleg cum funcţionează sistemul şi cum îl pot aplica în compania mea.

Planuri de dezvoltare

Motivată de rezultatele obținute rapid, echipa Carttitude doreşte să pună MiniCRM la baza deciziilor de business.

Alături de vânzări, compania va gestiona în MiniCRM şi activitatea de marketing, pentru a corela mai bine generarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

Complementar, echipa va avea acces la mai multe rapoarte, pentru a cunoaşte permanent situaţia şi a lua măsuri de îmbunătăţire și creștere a vânzărilor prin campanii, discount-uri, oferte personalizate etc.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor peste 2000 de IMM-uri cu care colaborează.