VÂNZĂRI. MAI SIMPLU
Testează gratuit liderul de piață în soluții CRM pentru IMM-urile din România
Testare gratuită
Adună clienți, nu doar persoane interesate
Firmele care nu au un proces de follow-up bine definit pierd în medie 9 din 10 cererile de ofertă. Cu un proces eficient și într-un sistem îți poți multiplica vânzările.
MiniCRM ajută reprezentanții de vânzări să scoată maximul din fiecare cerere de ofertă intrată. Sistemul repartizează cererile intrate, alocă sarcinile și trimite notificări pentru ca persoanele interesate să devină clienți. Angajații tăi sunt susținuți în activitate de emailuri automate de follow-up trimise de sistem, newslettere targetate și calendare integrate pentru eficientizarea proceselor de vânzare.

Sunt convins că dacă aş fi avut MiniCRM de la început, aş fi ajuns astăzi la un al nivel, nu pierdeam timp şi vânzări şi am fi avut o situaţie financiară mult mai bună

ALĂTURĂ-TE FIRMELOR DE SUCCES DIN ROMÂNIA!
Folosește CRM-ul preferat al IMM-urilor din România
Sau contactează-ne pentru mai multe informații la numărul:
Economisește timp și susține-ți colegii
Un IMM pierde în medie 40-60 de ore pe săptămână din cauza sarcinilor repetitive și a informațiilor împrăștiate prin agende și tabele excel. Cu un sistem eficient poți economisi cheltuielile echivalente cu un angajat în plus.
Economisește ore prețioase renunțând la „vânătoarea” de informații din 10 surse și alege să le accesezi pe toate într-un singur sistem. Poți vedea un istoric cu toate conversațiile avute cu clienții tăi pe ani de zile. Totodată, activitățile repetitive sunt automatizate astfel încât timpul tău poate fi dedicat în totalitate dezvoltării afacerii tale și nu sarcinilor zilnice de rutină.

Dezvoltarea unei companii are nevoie de tehnologie încă de la început. Este nevoie de metode şi proceduri care să ajute la creștere şi care vor fi funcţionale şi când firma devine mai mare. Pe scurt: CRM-ul te ajută să fii mai profesionist în relaţia cu clienţii şi să îţi creşti vânzările.

Alege să ai vizibilitate asupra companiei și elimină erorile umane!
Milioane de erori apar în companii din cauza apelurilor uitate și a pierderilor de date. Cu un sistem bun, aceste greșeli nu se mai întâmplă.
În locul tabelelor excel dezordonate și al numărului imens de emailuri, în MiniCRM poți gestiona centralizat sarcinile și clienții potențiali, iar automatizările implementate în sistemul nostru și notificările anulează posibilitatea erorii.

MiniCRM ne ajută foarte mult să fim ordonați, focusați și să avem o viziune asupra lucrurilor. Echipa MiniCRM ne-a făcut calea facilă și ușoară. Felicitări pentru modul lor dedicat de a fi, clar se simte pasiune în munca lor! Deodată totul a devenit mult mai clar și această aplicație a ajuns pentru noi a fi ca o “jucărie noua”, de la acel moment și până în prezent tot construim.

Folosește CRM-ul preferat al IMM-urilor din România!
Testare gratuităFiltrează după orice condiție
Câte oportunități ai pierdut în această lună, în ce pas al procesului de vânzare se blochează cele mai multe oportunități sau care coleg a închis o vânzare în ziua curentă? Setează cele mai importante filtre și obține toate aceste informații din câteva clickuri.
Personalizează
Setează pentru colegii tăi câmpuri obligatorii sau opționale, sarcini automate și editează-le oricând în câteva minute. Configurările se modifică ușor, nefiind necesar vreun suport tehnic.
Importă din Excel
Baza ta de date se poate importa ușor în MiniCRM, unde câmpurile sunt recunoscute și importate rapid. Astfel, în câteva minute sute de clienți pot fi centralizați în sistem.
Susține-ți colegii
Inițierea personalului și mai apoi sprijinirea lui se postr realiza prin apelarea la training și cu ajutorul scurtelor filmulețe educative puse la dispoziție de echipa MiniCRM.
Conectează
MiniCRM poate fi conectat prin câteva clickuri la aplicații precum calendare, webshop sau email. Dacă dorești integrarea cu un sistem custom dezvoltat pentru comunicarea în timp real a sistemelor, API-ul oferă și această posibilitate.
Definește-ți procesele
Pe lângă vânzări poți gestiona procese precum, Serviciul clienți, Facturare sau chiar Marketing cu module dedicate pentru aceste procese. Modulele ușor customizabile, comunică între ele, făcând posibilă simplificarea proceselor din companie.