VÂNZĂRI. MAI SIMPLU

Testează gratuit liderul de piață în soluții CRM pentru IMM-urile din România

Testare gratuită  

Adună clienți, nu doar persoane interesate

Firmele care nu au un proces de follow-up bine definit pierd în medie 9 din 10 cererile de ofertă. Cu un proces eficient și într-un sistem îți poți multiplica vânzările.

MiniCRM ajută reprezentanții de vânzări să scoată maximul din fiecare cerere de ofertă intrată. Sistemul repartizează cererile intrate, alocă sarcinile și trimite notificări pentru ca persoanele interesate să devină clienți. Angajații tăi sunt susținuți în activitate de emailuri automate de follow-up trimise de sistem, newslettere targetate și calendare integrate pentru eficientizarea proceselor de vânzare.

Sunt convins că dacă aş fi avut MiniCRM de la început, aş fi ajuns astăzi la un al nivel, nu pierdeam timp şi vânzări şi am fi avut o situaţie financiară mult mai bună

Claudiu Jijie, Director General, Carttitude

ALĂTURĂ-TE FIRMELOR DE SUCCES DIN ROMÂNIA!

Folosește CRM-ul preferat al IMM-urilor din România

Sau contactează-ne pentru mai multe informații la numărul:

Economisește timp și susține-ți colegii

Un IMM pierde în medie 40-60 de ore pe săptămână din cauza sarcinilor repetitive și a informațiilor împrăștiate prin agende și tabele excel. Cu un sistem eficient poți economisi cheltuielile echivalente cu un angajat în plus.

Economisește ore prețioase renunțând la „vânătoarea” de informații din 10 surse și alege să le accesezi pe toate într-un singur sistem. Poți vedea un istoric cu toate conversațiile avute cu clienții tăi pe ani de zile. Totodată, activitățile repetitive sunt automatizate astfel încât timpul tău poate fi dedicat în totalitate dezvoltării afacerii tale și nu sarcinilor zilnice de rutină.

Dezvoltarea unei companii are nevoie de tehnologie încă de la început. Este nevoie de metode şi proceduri care să ajute la creștere şi care vor fi funcţionale şi când firma devine mai mare. Pe scurt: CRM-ul te ajută să fii mai profesionist în relaţia cu clienţii şi să îţi creşti vânzările.

Peter Kulcsar, Director General Persolog România

Alege să ai vizibilitate asupra companiei și elimină erorile umane!

Milioane de erori apar în companii din cauza apelurilor uitate și a pierderilor de date. Cu un sistem bun, aceste greșeli nu se mai întâmplă.

În locul tabelelor excel dezordonate și al numărului imens de emailuri, în MiniCRM poți gestiona centralizat sarcinile și clienții potențiali, iar automatizările implementate în sistemul nostru și notificările anulează posibilitatea erorii.

MiniCRM ne ajută foarte mult să fim ordonați, focusați și să avem o viziune asupra lucrurilor. Echipa MiniCRM ne-a făcut calea facilă și ușoară. Felicitări pentru modul lor dedicat de a fi, clar se simte pasiune în munca lor! Deodată totul a devenit mult mai clar și această aplicație a ajuns pentru noi a fi ca o “jucărie noua”, de la acel moment și până în prezent tot construim.

Aniela Dumitrache, Director General Hidrostyle

Folosește CRM-ul preferat al IMM-urilor din România!

Testare gratuită

Filtrează după orice condiție

Câte oportunități ai pierdut în această lună, în ce pas al procesului de vânzare se blochează cele mai multe oportunități sau care coleg a închis o vânzare în ziua curentă? Setează cele mai importante filtre și obține toate aceste informații din câteva clickuri.

Personalizează

Setează pentru colegii tăi câmpuri obligatorii sau opționale, sarcini automate și editează-le oricând în câteva minute. Configurările se modifică ușor, nefiind necesar vreun suport tehnic.

Importă din Excel

Baza ta de date se poate importa ușor în MiniCRM, unde câmpurile sunt recunoscute și importate rapid. Astfel, în câteva minute sute de clienți pot fi centralizați în sistem.

Susține-ți colegii

Inițierea personalului și mai apoi sprijinirea lui se postr realiza prin apelarea la training și cu ajutorul scurtelor filmulețe educative puse la dispoziție de echipa MiniCRM.

Conectează

MiniCRM poate fi conectat prin câteva clickuri la aplicații precum calendare, webshop sau email. Dacă dorești integrarea cu un sistem custom dezvoltat pentru comunicarea în timp real a sistemelor, API-ul oferă și această posibilitate.

Definește-ți procesele

Pe lângă vânzări poți gestiona procese precum, Serviciul clienți, Facturare sau chiar Marketing cu module dedicate pentru aceste procese. Modulele ușor customizabile, comunică între ele, făcând posibilă simplificarea proceselor din companie.