Soluții inteligente pentru contabili

Pune pe pilot automat procesele de lucru și comunicarea cu clienții

Colectare rapidă a documentelor financiare de la clienți

Gestionarea centralizată a tuturor clienților

Notificări automate către clienți (Email / SMS)

Management eficient clienți/proiecte

Module personalizate pentru registru general, salarii, închideri de an

Acces rapid de pe mobil

Emitere automată devize, facturi, contracte, procese-verbale

Despre MiniCRM

Companie cu un istoric de 14 ani și o echipă de peste 90 angajați, care a implementat cu succes sisteme de lucru automatizate pentru peste 2000 de companii.

Software-ul MiniCRM

  • soft pentru optimizarea, sistematizarea și automatizarea activității firmei
  • structură modulară, personalizabilă în funcție de nevoile firmei
  • echipă de suport româneascăa

De ce MiniCRM pentru contabili

Contabilii se confruntă cu provocări majore:

Managementul unor volume mari de date

Nevoia de a avea și transmite clienților modificările legislative din domeniu în timp real

Dificultatea de a-i face pe clienți să respecte termenele

Munca rutinieră repetitivă

MiniCRM îi susține pentru a face față acestor dificultăți.

24 de companii din domeniul financiar-contabil își administrează eficient procesele de lucru cu MiniCRM