Utilizatori, Drepturi

Accesul utilizatorilor

Doar administratorii pot edita drepturile de acces, detaliile personale și drepturile utilizatorilor (colegilor) în Setări [1.1.] > pagina Utilizatori [1.2.].

Utilizatorii care nu sunt admini pot accesa doar propriul lor profil .

Utilizatorii se împart în două categorii:

01_felhasznalok_hozzaferese

Utilizatori activi [1.3.]

Au acees la MiniCRM.

Taxa pentru MiniCRM se calculează pe baza numărului de utilizatori .

Utilizatori inactivi [1.4.]

Ei nu se pot conecta în sistem și nu se percepe nici o taxă pentru ei.

Cardurile utilizatorilor inactivi rămân neschimbate.

Activarea și dezactivarea

Pentru a dezactiva un utilizator, faci click pe numele utilizatorului, ca administrator, apoi pe butonul [dezactivează].

Nu este posibil să îl reactivezi timp de 1 săptămână.

În cazul în care utilizatorul este setat ca proprietar (deținător) de carduri, deținător de sarcini sau este un expeditor/ destinatar direct al secvențelor de follow-up, ori este prezent pe câmpurile din formular, sistemul solicită, înainte de dezactivare, să stabilești cine ar trebui să fie setat în locul utilizatorului în cauză [2.2.] .

02_felhasznalo_lekapcsolasa

Pentru a activa un utilizator, click pe butonul [Activează] **[2.3.].

03_felhasznalo_aktivalasa

Adăugarea noilor utilizatori

Administratorii pot adăuga noi utilizatori făcând click pe butonul [Utilizator nou] [3.1.]. Completează câmpurile și click pe [Utilizator nou] [3.2.]. Poți adăuga mai mulți utilizatori simultan [3.3.].

04_uj_felhasznalo_felvetele

După ce adaugi un utilizator, MiniCRM trimite automat colegului tău un e-mail de activare ce conține un link. Parola poate fi setată după ce se dă click pe link. Această adresă de e-mail și parola setată vor fi utilizate ulterior pentru a se loga în MiniCRM. Noii utilizatori sunt adăugați ca utilizatori (normali) în sistem. Pentru a schimba drepturile și a adăuga alte detalii personale click pe numele unui utilizator.

Nume și poziție în companie

Numele și poziția sunt afișate în semnătura de e-mail a utilizatorului [4.1.].

07_nev_megadasa

Administrarea drepturilor

Poți să setezii drepturile de acces ale utilizatorilor în modul [5.1.] și nivelul drepturilor [5.2.].

08_jogosultsag_beallitasa

1. Drepturile utilizatorilor

Nivelul drepturilor se împarte în4 grupuri:

08_felhasznaloi_jogosultsagok

*Se aplică numai cardurilor care aparțin utilizatorului sau pe care există o sarcină deschisă care le este atribuită.

Administratorul

Administratorii văd toate datele și au acces la fiecare funcție. Este nevoie să setezi măcar un administrator în sistem.

Manager

Managerii văd toate datele, dar nu au acces la setările sistemului și secvențele de follow-up. Ei pot vedea, de asemenea, rapoarte, deci este util pentru cei care vor sa vadă statistici și să supervizeze activitatea colegilor.

Utilizator

Utilizatorii își pot vedea reciproc clienții, sarcinile și istoricul clienților.

Restricționat

Persoanele cu drepturi restricționate văd doar cardurile care le sunt adăugate lor sau cele pe care le este atribuită o sarcină. Ei pot căuta doar carduri ce le-au fost atribuite lor; utilizatorii cu drepturi mai mari decât ale lor pot să le vadă, de asemeni, cardurile.

2. Restricționat unui grup

Este posibil să creezi grupuri în care se pot adăuga utilizatori cu “drepturi restricționate unui grup”. Acestea sunt utile în cazul în care există mai mult de o echipă de vânzări și lucrează separat, dar într-o singură ramură; acestea (echipele) pot vedea informații despre clienții ce aparțin grupului lor, dar nu pot vedea informații ce aparțin clienților altui grup.

Un singur utilizator poate fi adăugat numai într-un singur grup!

Pentru a crea grupuri, click pe pictograma Cheie [5.3.] alăturată câmpului “Grup”. Poți edita grupuri în fereastra pop-up [5.4.].

08_felhasznaloi_jogosultsagok

08_jogosultsag_beallitasa

***Pot accesa doar informații ce aparțin grupului lor. *

Manager restricționat unui grup

Utilizatorii cu aceste drepturi pot vedea doar cardurile acelor utilizatori care sunt în același grup cu ei, indiferent de drepturile celorlalți utilizatori . Ei au, de asemenea, acces la rapoartele grupului.

Restricționat unui grup

Utilizatorii cu aceste drepturi pot vedea doar cardurile acelor utilizatori care sunt în același grup, indiferent de drepturile celorlalți utilizatori.

Adăugarea utilizatorilor “non-grup”

Este posibil să adaugi utilizatori care nu sunt desemnați unui grup, deci membri grupului pot vedea fiecare card ale utilizatorului, ale cărui drepturi rămân aceleași.

E-mail și telefon

Dacă trimiți un e-mail/ SMS din sistem clienții au adresa de e-mail/numărul de telefon activate aici. Dacă cei Doi factori de autentificare sunt setați, e-mailul sau SMS-ul conținând codul de verificare este de asemeni trimis către adresa de e-mail sau nr. de telefon respectiv [6.1.].

09_emailcim_telefonszam

Schimbă adresele de e-mail

Pentru a adăuga o nouă adresă de e-mail, click pe butonul [Schimbă adresa e-mail] [7.1.], tastează noua adresă în câmp, apoi click pe [Salvează] [7.2.]. Sistemul trimite un e-mail de activare către acea adresă pentru a finaliza setarea.

10_emailcim_csere

11_emailcim_csere

Schimbă parola

Pentru a adăuga o nouă parolă, click pe butonul [Schimbare parola] [8.1.] apoi tastează vechea și noua parolă și click pe [Salvează] [8.2.].

12_jelszovaltas

13_jelszocsere

După 3 încercări nereușite de a te loga, MiniCRM dezactivează adresa IP și de e-mail timp de 15 minute.

Dacă ți-ai uitat parola, faci click pe link-ul Ți-ai uitat parola? de pe pagina de conectare sau pe următorul link: https://r3.minicrm.ro/Auth/ForgotPassword. După aceea, introdu adresa de e-mail la care îți vom trimite un e-mail ce conține un link. Dacă faci click pe link-ul respectiv, poți introduce o nouă parolă.

Parola ar trebuie să nu fie nici prea scurtă, nici prea ușor de ghicit. Folosește atât litere mari, cât și mici, numere și alte caractere sau un manager de parole.

Doi factori de autentificare

Dacă te loghezi de pe alt telefon/computer/browser pentru prima oara, va trebui să introduci un cod de verificare, după ce ai introdus adresa de e-mail și parola. La câmpul Doi factori de autentificare > Tip [9] poți seta cum vrei să primești codul. Poate fi selectată doar opțiunea SMS dacă ai activat în prealabil trimiterea de SMS-uri în Profilul tău la Contact.

Pentru mai multe informații, vezi: Trimiterea SMS-urilor

Trebuie să introduci codul în decurs de 5 minute după introducerea adresei de e-mail și parolei. Dacă nu l-ai introdus în 5 minute, trebuie să soliciți un cod nou.

Kétfaktoros
authentikálás

Semnătura E-mailului

Poți seta conținutul semnăturii și felul în care vrei să arate aceasta, atunci când se vor trimite e-mailurile din sistem. Poți alege din două opțiuni [10]:

Email aláírás beállítása

Semnătură implicită

Dacă selectezi această opțiune, șablonul de semnătură din modulul selectat va fi folosit. Semnătura este egală cu limbajul sistemului și este aranjată pe baza următoarelor criterii:

Nume Prenume

Poziție în companie

Număr de telefon: …

E-mail: …

Aranjamentul semnăturii centrale nu poate fi schimbat.

Pentru a insera semnătura într-un mesaj, folosește variabila Expeditor: Semnătură E-mail.

Particularizează semnătura

Poți crea un șablon particularizat de semnătură pe editorul care apare. Pentru a insera semnătura într-un mesaj, folosește variabila Expeditor: Semnătură e-mail.

Adaugă o imagine (fotografie) de profil

Pentru a adăuga o nouă imagine, click pe butonul [Adaugă imagine de profil] [11.1.]. Ca administrator poți încărca imagini și pentru alți utilizatori, nu doar pentru tine.

Poza este afișată alături de numele utilizatorului pe cardurile clienților la categoriile Sarcini, Răspunsuri, Istoric

Profil kép
feltöltése

Persoană de contact nouă

MiniCRM adaugă automat un Proprietar (deținător) cardurilor înregisrate prin formulare. Acesta este selectat dintre acei utilizatori activi care au selectată opțiunea Repr. vânzări implicit, pentru clienții noi [12.1.]. Dacă nimeni nu are bifată această opțiune, numele sistemului (ca utilizator inactiv) va fi afișat ca proprietar. Acel nume a fost atribuit la crearea sistemului. Cardurile care nu îi sunt atribuite unui utilizator anume sunt accesibile pentru toți utilizatorii.

Felelősnek beállítás
automatikusan

Notificări cu privire la sarcini

Dacă bifezi opțiunea Email ale sarcinilor zilnice [13.1.], sistemul îți trimite un e-mail despre sarcinile tale curente în fiecare dimineață.Email értesítés a napi
teendőkről

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”