Statisticile utilizatorilor

Pe pagina Vizualizare Profil, poți verifica cea mai importantă informație despre folosirea sistemului și vânzări. Aici poți compara performanța unui utilizator cu perioadele anterioare. Poți accesa statisticile utilizatorilor făcând click pe:

  • Statisticile mele după ce dai click pe poza de profil
  • Numele utilizatorului în raportul Rate de închidere
  • Statistici pe pagina de Profil a utilizatorului în Setări

Structura antetului

01_user_statistics

Informații afișate în antet: - Folosirea sistemului: O singură logare/ Mai multe logări / Activ lunar / Activ săptămânal / Logare regulată

  • Sincronizarea cu Google Calendar: arată dacă Google Calendar este activat sau nu

  • Logare de pe mobil: arată dacă sistemul a fost accesat de pe dispozitive mobile sau nu

  • E-mail zilnic: arată dacă e-mailul zilnic este setat sau nu.

Filtre

  • Perioada analizată: perioada setată aici va fi comparată cu perioada anterioară cu aceeași durată (ca lungime în timp).

  • Perioada comparată: perioada evaluată este comparată cu perioada arătată aici. Aceasta este setată automat și lungimea ei este mereu aceași cu perioada evaluată și mereu o precede pe aceasta.

Explicații pentru statistici

Exemplu: 133% creștere se referă la schimbarea dintre perioada analizată și cea comparată. 21 este numărul de ore petrecut în sistem în perioada evaluată. 9 este numărul de ore petrecut în sistem în perioada comparată.

02_user_statistics

MiniCRM examinează următoarele aspecte aplicând aceeași logică:

Sarcini închise: sarcini închise de utilizator în timpul perioadei evaluate (este luat în calcul fiecare modul).

Rata de închidere: Rata leadurilor câștigate în perioada evaluată în comparație cu toate leadurile.

Câștigate: numărul de leaduri câștigate în perioada evaluată.

Pierdute: numărul de leaduri pierdute în perioada evaluată.

Amânarea sarcinilor: de cât de multe ori a fost o sarcină amânată de câtre utilizator. Dacă o sarcină a fost amânată mai mult de o dată pe parcursul unei zile, sistemul numără o dată. Valoarea este actualizată în fiecare noapte.

Media sarcinilor restante: este măsurată media sarcinilor restante. Valoarea este actualizată în fiecare noapte.

Leaduri noi: sunt măsurate acele carduri care au intrat în grupul de statusuri Vânzări și sunt atribuite unui utilizator.

Leaduri blocate: acele leaduri care sunt în faza de vânzare de mult timp și ar fi trebuit deja să fie închise. După ce petrece 60 de zile în faza de vânzare, leadurile devin blocate. Această valoarea poate fi schimbată în modulele de vânzări de bază (nu cele care pot fi customizate total).

Leaduri uitate: toate acele leaduri care nu au fost contactate la timp. Lungimea unei perioade poate fi setată în modulele de vânzări de bază.

Ore petrecute în sistem: câte ore au fost petrecute în sistem de utilizator în timpul perioadei evaluate și a perioadei comparate.

Click-uri: câte click-uri au fost făcute de utilizator pe durata perioadei evaluate și a celei comparate.

Zilele de logare: sunt măsurate acele zile în care utilizatorul s-a logat în sistem.

Sunt examinate acele carduri care sunt în modulele Vânzări:

  • Rată de închidere

  • Câștigat

  • Pierdut

  • Leaduri noi

  • Leaduri blocate

  • Leaduri uitate

  • Calificate și VIP

  • Necalificate

Este examinat fiecare modul:

  • Sarcini închise

  • Amânarea sarcinilor

  • Media sarcinilor restante

  • Ore petrecute în sistem

  • Click-uri

  • Zile ‘de logare’