Șabloane (e-mail, sarcină, SMS)

Folosind șabloane, nu e nevoie să scrii același mesaj tip e-mail/ SMS iar și iar. Inserând variabile, îți poți personaliza mesajele.

Afișarea șabloanelor

Dacă selectezi din meniu elementul Șabloane într-un modul [1.1.], vor fi afișate toate șabloanele în ordine descrescătoare a datelor la care au fost modificate.

Filtrarea după tipuri

Pentru a filtra șabloanele, click pe un tip (E-mail, Sarcină și SMS) [1.2.]. Între paranteze poți vedea numărul șabloanelor ce aparțin unui tip anume.

Filtrarea după foldere

Pentru a filtra șabloanele, click pe un folder [1.3.]. Între paranteze poți vedea numărul șabloanelor ce aparțin unui folder.

03_szures_mappara

Ai posibilitatea să creezi mai multe grupuri de foldere care pot fi customizate, la rândul lor.

Pentru mai multe informații, vezi: Crearea Folderelor

Creare, copiere

Pentru a crea un șablon, click pe butonul [Șablon nou] [2.1.] și selectează un tip.

04_uj_sablon_keszitese

Pentru a modifica un șablon, click pe el și efectuează schimbările.

Pentru a crea o copie, click pe [Salvează] > opțiunea [Salvează ca și copie] [2.2.]. În câmpul Numele șablonului e nevoie să tastezi un nume, care este apare doar în lista cu șabloane. În câmpul Folder trebuie să selectezi un folder pentru acel șablon. Se cere să completezi câmpul Subiect deoarece clientul îl va vedea ca subiect al e-mailului.

06_sablon_keszitese

Format și variabile

Folosind Șabloanele Exemplu din sistem, mesajele tale pot reflecta în totalitate identitatea corporației/companiei tale. Pentru a insera o Variabilă, click pe butonul [Inserează variabilă] [3.1.] și selectează una din fereastra the pop-up. 07_valtozok_beillesztese

Afișarea variabilelor

În șabloane, variabilele sunt afișate în următorul format: {%variabilă%} În e-mailuri trimise sau sarcini, ele sunt înlocuite cu datele destinatarilor. Exemplu: Dacă numele destinatarului este Andrei, el va vedea formula de adresare Stimate Andrei, în loc de variabila Stimate {%Person.FirstName%}.

Poți formata variabile împreună cu alte părți ale textului; totuși, nu schimba formatul cu variabila pentru că acesta nu va fi înlocuit cu datele clientului. Exemplu: În mesaj se vor vedea doar caracterele, în loc de numele clientului, dacă doar partea din mijloc a următoarei variabile este îngroșată: Stimate {%Person.FirstName%}.

Adăugara valorilor implicite

Dacă inserezi o variabilă, dar câmpul relevant este gol, nu va fi afișat nimic. De exemplu, dacă un prospect nu îți spune prenumele său atunci când se înregistrează, formulara de adresare va fi următoarea: Stimată/e , Pentru a evita asta, tastează următoarea valoare : {%Person.FirstName?:”Reader”%} În acest caz, prospectul va vedea în mesaje: Stimate cititor.

Valoarea ar trebui scrisă între ghilimele, după numele variabilei și semnele ?: și înaine de %.

Pentru mai multe informații, vezi: Șabloane programabile

Tipuri de variabile

Pentru a insera o variabilă, click pe butonul [Inserează variabilă] [4.1.] și selectează una din fereastra pop-up [4.2.]. Următoarele variabila sunt disponibile:

10_valtozok_beillesztese

11_valtozo_beillesztese

Card și câmpuri de contact

Toate valorile câmpului pot fi folosite în variabile.

Variabilele privind compania/persoana sunt inserate conform cu destinatarul. Pot apărea următoarele cazuri:

  • Companie cu Persoană de Contact: variabilele privind companiile sunt inserate pe baza datelor companiei și acelea prinvind persoanele sunt inserate pe baza datelor despre persoana respectivă.
  • Persoană care aparține unei Companii: variabilele prinvind companiile sunt inserate pe baza datelor companiei și acelea prinvind persoanele sunt inserate pe baza datelor despre persoana respectivă.
  • Companie fără Persoană de Contact: variabilele cu privire la persoane rămân goale.
  • Persoană: variabilele cu privire la companii rămân goale.

Dacă există o persoană de contact implicită, Variabilele cu Adresa de e-mail sunt înlocuite cu datele persoanei. Dacă nu există nicio persoană de contact, adresa de e-mail implicită a companiei este adresa principală de contact. În cazul unei persoane fizice autorizate, adresa de e-mail a persoanei respective este adresa de contact principală.

Date

Este posibil să inserăm variabile care afișează date specifice (ex. Azi, Mâine, Într-o lună). Indicatorul de referință este ziua curentă. Exemplu: Workshop-ul este programat pentru {%Data.Mâine%} la 09:00 dimineață.

Link-uri

Poți insera link-uri pentru a modifica datele. Dacă destinatarul dă click pe link-ul din mesaj, câmpul valori din cardurile ce aparțin destinatarului va fi înlocuit automat cu valori setate de tine.

Pentru mai multe informații, vezi: Formulare > Link-uri; Folosirea Link-urilor

Altele

Folderul Altele conține următoarele variabile:

Link de activare e-mail

În mesaj această variabilă este înlocuită cu un link care este pentru activare adrese de e-mail, nu pentru adresele de e-mail abonate. Această varibilă poate fi folosită dacă MiniCRM este conectat cu site-ul tău și folosești metoda Double opt-in. Pentru mai multe informații, vezi: Formulare

Poate fi de asemeni folosit dacă o adresă de e-mail a unui client nu a fost activată în timpul importului. În acest caz, link-ul poate fi inserat într-un e-mail personalizat și trimis manual. Dacă destinatarul face click pe link, adresa de e-mail va fi activă.

ID-ul E-mailului

În mesaje această variabilă este înlocuită cu un ID care identifică adresa de e-mail a destinatarului.

Url-ul Cardului de oportunitate

În mesaj variabila este înlocuită cu URL-ul cardului de oportunitate relevant. Dacă destinatarul inserează URL-ul în bara de adrese a browser-urului,cardul este deschis imediat (în cazul în care utilizatorul este conectat).

ID-ul Sistemului

În mesaj această variabilă se înlocuiește cu ID-ul sistemului care ajută utilizatorul în identificarea unui sistem atunci când sunt utilizate mai multe sisteme.

Numele Sistemului

În mesaj această variabilă se înlocuiește cu numele sistemului care este afișat în subsolul e-mailurilor și pe partea de jos a paginii Dezabonare. Acesta poate fi setat la nivel central și poate fi modificat doar de către un consultant CRM.

Link dezabonare

MiniCRM introduce automat un link de dezabonare și un text la finalul e-mailurilor trimise în masă (nu sunt afișate în Previzualizare). Dacă introduci link-ul (nu sunt afișate în Preview) folosind variabila Altele: Link dezabonare poți scrie un text personalizat pentru dezabonare. Cu toate acestea, în e-mailuri personalizate și e-mailuri trimise pentru a confirma un abonament, nu este afișat nici textul, nici link-ul.

Dacă destinatarul face click pe link, pagina Dezabonare se încarcă și clientul se poate dezabona sau poate raporta ca Spam introducând adresa lui de e-mail.

Vizualizează link-ul în browser

Această variabilă este utilă în cazul în care se întâmplă ca destinatarul să nu vadă conținutul e-mailului trimis. De exemplu, tastează “Vizualizează în browser” în mesaj și inserează variabila. În cazul în care destinatarul face clic pe link, mesajul este deschis în browser.

Inserează semnătura

Poți insera semnătura ta în e-mailuri folosindavariabil Emițător:Semnătură email.

Există 3 tipuri de semnătură în sistem:

  • Semnătură implicită
  • Semnătură centrală a Modulului
  • Semnătură personalizată

Utilizatorii pot edita semnăturile lor pe profilele lor.

Pentru mai multe informații, vezi: Utilizatori, Drepturi > Semnătură email

Pentru a edita semnătura centrală a modulelor, mergi Setări > pagina Editează Modul.

Pentru mai multe informații, vezi: Setările modulelor > Trimiterea de e-mailuri, semnătura

Folosirea semnăturilor:

Expeditor Individual:

  • Semnătura implicită a utilizatorului + Semnătura implicită a modulului este setată: Semnătura centrală a sistemului este utilizată
  • Semnătura personalizată a utilizatorului + Semnătura implicită a modulului este setată: Semnătura personalizată a utilizatorului este utilizată
  • Semnătura implicită a utilizatorului + Semnătura personalizată a modulului este setată: Semnătura personalizată a modulului este utilizată
  • Semnătura personalizată a utilizatorului + Semnătura personalizată a modulului este setată: Semnătura personalizată a utilizatorului este utilizată

Expeditor central

  • Semnătura implicită a utilizatorului + Semnătura implicită a modulului este setată: Semnătura centrală a sistemului este utilizată
  • Semnătura personalizată a utilizatorului + Semnătura implicită a modulului este setată: Semnătura centrală a sistemului este utilizată
  • Semnătura implicită a utilizatorului + Semnătura personalizată a modulului este setată: Semnătura personalizată a modulului este utilizată
  • Semnătura personalizată a utilizatorului + Semnătura personalizată a modulului este setată: Semnătura personalizată a modulului este utilizată

Identificarea cardului

Poți insera URL-ul website-ului tău în mesaje trimise abonaților la newsletter. Dacă destinatarul dă click pe URL, formularele (pe site-ul tău) identifică clientul și cardul său. Deci nu e nevoie să colectezi din nou date (*ex. Adrese de e-mail) care sunt deja introduse.

Există două posibile metode de a face asta:

  • Click pe icnonița Link [5.1.] și bifează opțiunea Identifică card [5.2.]. Apoi, va fi adăugat un cod URL-ului de pe site-ul tău ce conține formularul. Acel cod identifică clientul relevant și cardul.

13_hivatkozas_beillesztese.

14_projekt_azonositas

  • Inserează URL-ul of website-ului tău (conținând formularul) în șablon, tastează semnele ?i= după acesta și inserează variabila {%Project.Hash%} prin click pe iconița Inserează variabilă și selectând opțiunea Card: Proiect hash.

Exemplu: http://www.sample.com/to-prospects.php?i={%Project.Hash%}

Dacă un client dă click pe URL (neprescurtat) pentru a completa un formular MiniCRM pe site-ul tău, formularul identifică acel client și cardul său fără să introduci adresa lui de e-mail din nou. Nu e nevoie să adaugi câmpuri de contact acelui formular. În cazul link-urilor pentru modificarea datelor, nu e nevoie să bifezi această opțiune pentru că link-ul deja conține ID-ul.

Dacă folosești a doua metodă, niciodată să nu scurtezi URL-ul pentru că variabila ?i={%Project.Hash%} poate cauza erori, de exemplu atunci când pornim funcția Click-urilor de urmărire. Dacă vrei să scurtezi URL-ul , alege prima metodă sau în sursa codului adaugă class=”mc_identify” link-ului .

Identificarea contactului

Selectând această opțiune, persoana de contact din card este identificată printr-un link. Click pe iconița Link [6.1.] și bifează opțiunea Identificare contact [6.2.]. Apoi, va fi adăugat un cod URL-ului de pe site-ul tău conținând formularul. Acel cod identifică persoana de contact relevantă. Un parametru “c” conține codul care este adăugat link-ului. ID-ul de contact al destinatarului (ContactHash) este adăugat acelui parametru “c”. Nu e nevoie să adaugi câmpuri de contact formularului pentru că noul card va fi adăugat persoanei de contact relevante, după completarea formularului. Dacă un client are un card într-un modul , este posibil să adaugi un nou card acelui client într-un alt modul. Mai exact, poți crea un formular într-un modul și trimite e-mailul din celălalt modul, și poți adăuga un nou card clientului prin intermediul formularului.

Pentru mai multe informații, vezi : Formulare > Crearea și setarea formularelor

23_hivatkozas_beillesztese 24_kapcsolat_azonositas

Click-uri de urmărire

Atunci când clienții dau click pe URL-ul scurtat sistemul înregistrează imediat că ei au dat click pe link și au citit e-mailul și ei sunt redirecționați către URL-ul original introdus.

Această funcție este bifată în mod implicit. Pentru a o opri, înlătură bifa din câmpul Click-through tracking [7.1.].

Poți seta ca pornită această funcție pentru fiecare link, în mod separat. Pentru a face asta, pune mouse-ul pe un link, click pe iconița Link [7.2.] și bifează opțiunea Click-through tracking [7.3.].

Dacă mergi la Rapoarte pentru E-mail și dai click pe numărul de lângă numele unui șablon, poți să sortezi după link-uri. Átkattintás mérés
beállítása

Átkattintás mérés
beállítása

Dacă bifezi opțiunea Click-through tracking, sistemul scurtează în mod automat URL-urile. Reține că MiniCRM trebuie să efectueze acțiunea întrucât folosind URL-uri prescurtate (ex. http://bit.ly/…), click-through tracking nu va funcționa. “Conectând” două URL-uri scurte pot avea erori.

Link-urile pentru modificarea datelor deja urmăresc click-urile, deci nu bifa opțiunea Click-through tracking dacă le folosești deja pe acelea.

Dropbox

Pentru a insera un fișier salvat în Dropbox.com, click pe iconița Inserează fișier din Dropbox [8.1.].

17_dropbox

Ștergerea șabloanelor

Pentru a șterge un șablon, click pe numele lui, apoi pe iconița Mută la coșul de gunoi [9.1.] și confirmă acțiunea ta. Șablonul va fi șters. Pentru a-l vedea, mergi la lista de șabloane și click pe [Coș de gunoi] [9.2.]. 18_sablon_torlese

20_lomtar

Recuperează șabloane

Click pe Coș de gunoi, apoi pe numele șablonului și click pe iconița Restabilește [10.1.].

22_visszaallitas_lomtarbol