Structura cardurilor

După cum deja știi, MiniCRM are o structura modulară. În fiecare modul gestionăm carduri (fișe).

Există 3 tipuri de carduri în sistem:

  1. Cardul oportunității – în funcție de procesul gestionat în acel modul el poate să fie și cardul proiectului, ticketului, participantului sau evenimentului etc.
  2. Cardul companiei – aici vom gestiona informații generale despre companie (informații care în general nu se schimbă sau se schimbă rar).
  3. Cardul persoanei – informații generale legate de persoană de contact.

Putem împărți acest card în 3 zone importante:

           A. Profilul oportunității:

Aici vei gestiona toate informațiile relevante pentru

ține în acel proces(ex. toate datele legate de vânzarea

în curs).Fiecare câmp din această zonapoate fi folosit

că o condiție de filtrare a bazei de date.

                B. Sarcini și iștoric:

În secțiunea de sarcini vei putea să adaugi sarcini noi și vei vedea toate sarcinile active. 

Mai multe informații legate de sarcini poți găsi în pagină  structura sarcinilor.

În zona de istoric sistemul va salva orice modificare făcută pe aceal card. Aceste modificări pot fi: task-uri închise, email-uri trimise, schimbări de status, sau modificări ale câmpurilor de pe profilul oportunității. Istoricul poate fi filtrat în funcție de aceste tipuri.

 C. Detaliile despre companie și persoanele de contact:

Aici vei putea găși informațiile legate

de Companie, contactele si alte carduri

pe acea companie în sistem.

Din această secțiune dacă vei da click pe numele companiei sau al unei persoane de contact vei putea accesa cardul companiei sau al contactului.
                2. Cardul companiei:
Aici vei găși detalii generale legate de numere de telefon, email-uri sau adrese și orice alte detalii pe care le poți customiza în zona din dreapta a cardului. Poți customiza detaliile din partea dreapta a cardului dând click pe cele 3 puncte verticale din dreapta sus si apoi <Editează capurile>

                 3. Cardul contactului

La fel că și în cazul cardului companiei poți adaugă detalii legate de adrese sau numere de telefon și poți customiza informațiile din partea dreapta a cardului.

Editarea câmpurilor de pe cardul de oportunitate:

Pentru a le customiza va trebui să mergi pe o oportunitate, să apeși pe cele 3 puncte verticale din partea dreapta sus și apoi <Editează câmpurile>.

În funcție de tipul de informații pe care vrei să le gestionezi poți folosi diferite tipuri de câmpuri în sistem.

Folosește drag and drop penru a adaugă noi câmpuri pe cardul de oportunitate. Poți folosi din următoarele tipuri de câmpuri:

  • Dropdown nou – poți folosi acest tip de câmp când ai de ales între opțiuni fixe și nu e nevoie să alegi mai mult de una.

  • Căsuțe noi de bifat – poți folosi acest tip de câmp când ai de ales între opțiuni fixe dar vrei să poți bifa mai multe deodată.

  • Text nou scurt – îl poți folosi pentru a notă câteva informații scurte, sau dacă vei adaugă un link în acest câmp sistemul în va tranforma în hiperlink pentru a-l putea deschide cât mai ușor.

  • Text nou – în cazul în care vrei să adaugi mai multe informații de tip text.

  • Dată și timp nou – poți adaugă o dată folosindu-te de un calendar  (ex: dată trimiterii ofertei)

  • Număr nou – o valoare numerică fără virgulă

  • Fracție zecimală nouă – o valoare numerică cu două zecimale

  • Atașament nou – în acest câmp vei putea atașa documente cu o mărime maximă de 17 MB

  • Căsuța nouă – reprezintă o secțiune nouă de pe cardul de oportunitate.

Video adăugare câmp nou: