Personalizarea Statusurilor (proceselor)

Procesul de vânzare constă în setarea unor etape, denumite statusuri.

Statusuri

Pentru mai multe informații, vezi: Noțiuni de bază

Secvențele de follow-up

Este posibil să setezi secvențe de follow-up în funcție de statusuri.

Pentru mai multe informații, vezi: Follow-up automatizat (e-mail, SMS, sarcină) > Secvențe de Follow-up

Statusul grupurilor

Există 3+1 status ale grupurilor în module. În funcție de modul, cardurile pot fi mutate în cadrul și între următoarele grupuri:

  • Marketing [1.4.]
  • Opportunități sau Tichete deschise [1.1.]
  • Client sau Tichete soluționate [1.2.]
  • Pierdut sau Tichete închise [1.3.]

Statusurile sunt aranjate în ordine crescătoare de sus până jos.

Oportunități sau Tichete deschise

Aceste grupuri conțin carduri ale clienților cu un termen limită (restrâns) ex. Cerere de ofertă.

01_Statusz_csoportok

Client sau Tichete soluționate

Aici trebuie salvate cardurile acelor clienți care reprezintă un venit potențial relevant pentru compania ta.

Pierdut sau Tichete închise

Aici trebuie salvate cardurile acelor clienți cu care colaborarea/ comunicarea a fost ineficientă/ fără succes.

Marketing

Aceste grupuri conțin acele carduri ale clienților cu care nu ai stabilit încă o întâlnire sau apel telefonic (pe care nu ai reușit să îi contactezi încă). De exemplu, abonații la newsletter sau aceia care ar trebui sunați de un reprezentant de vânzări.

Crearea de noi statusuri

Pentru a adăuga un status nou într-un modul, click pe cele trei puncte din dreapta butonului de filtru [2.1.] în modulul selectat. Această acțiune nu poate fi realizată în modulul Facturare, Vânzări, Comenzi, Webshop.

02_Statuszok_testreszabasa

Folosind funcția drag and drop poți muta căsuța Status nou la un status pentru un grup aflat în stânga [2.2.].

03_uj_statusz_letrehozasa

Personalizarea statusurilor

Pentru a personaliza statusurile unui modul, click pe cele trei puncte din dreapta butonului de filtru [2.1.] în modulul selectat. Această acțiune nu poate fi realizată în modulul Facturare, Vânzări, Comenzi, Webshop.

04_Statuszok_testreszabasa2

Redefinirea statusurilor grupurilor/statusurilor

Pentru a redefini statusul unui grup, click pe opțiunea Redenumește căsuță [3.2.]. În această pagină poți redenumi de asemeni statusurile, care sunt modificate imediat [3.3.].

05_statuszok_atnevezese

Personalizarea statusurilor

Pentru a schimba poziția unui status, trage-l în stânga și mută-l în sus sau în jos [3.4.] într-un grup sau mută-l în alt grup.

06_statusz_athelyezese

Poți adăuga statusurilor culori, care te ajută să diferențiezi cardurile de diferite statusuri foarte ușor. Pentru a face asta, click pe căsuța de culori, de lângă statusul selectat [3.5.].

07_statusz_szinkodok

Ștergerea statusurilor

Pentru a șterge un status, click pe cele trei puncte din dreapta butonului de filtru [2.1.] în modulul selectat, și apasă click pe iconița roșie [4.1.] de lângă modulul selectat. Această acțiune nu poate fi realizată în modulul Facturare, Vânzări, Comenzi, Webshop.

09_statusz_torlese

Dacă vrei să ștergi un status care nu conține carduri și nu este folosit ca și condiție în niciun Filtru salvat sau setat ca un câmp într-un Formular se șterge imediat. Totuși, dacă este folosit ca și condiție sau câmp, în primul rând, va trebui să îl ștergi din filtrele salvate sau din formular.

Dacă statusul pe care vrei să îl ștergi conține carduri, sistemul îți oferă posibilitatea mutării tuturor acelor carduri, în masă, într-un alt status pe care tu îl alegi.

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”