Trimiterea SMS-urilor

Operatorii de telefonie mobilă pot suprascrie numărul de telefon pe care l-ai setat în modulul de setări. În multe cazuri destinatarii pot vedea doar numărul central al operatorului sau “MiniCRM” ca expeditor. Din acest motiv nu vei primi niciun mesaj de răspuns din partea clienților.

Prețuri

Un număr de telefon mobil poate conține cratime, slash-uri, paranteze și spațiu între cifre, de asemeni. Dacă sistemul îl consideră un număr de telefon valid, îi poți trimite mesaj.

Un mesaj de tip SMS este estimat la 0,04 euro / SMS dacă este trimis în România (numerelor din rețelele de telefonie ale României).

Verifică prețurile pentru trimiterea de mesaje internațională în pagina următoare: TABELUL PREȚURILOR

Mesajele mai lungi de 160 e caractere sunt trimise ca mai multe mesaje. Pot fi trimise mesaje de maximum 300 caractere. Trimiterea mesajelor SMS este posibil să fie efectuată, implicit, doar către numerele de telefon de pe teritoriul României. Dacă vrei să trimiți mesaje numerelor de telefon din alte țări, te rugăm să contactezi un consultant CRM.

Activarea trimiterii de SMS-uri

După ce contul tău de test a expirat și ți-ai plătit prima factură, trebuie să activezi trimiterea de SMS-uri în fiecare modul. Pentru a face acest lucru, mergi la Setări pagina > [Module], ca administrator, și click pe fiecare modul în parte. Pasul 1: Introdu numărul de mobil în câmpul Expeditor SMS. Pasul 2: Click pe [Activare] [1.1.].

01_sms_aktivalas

Pasul 3: În fereastra Activare Mobil, click pe [Trimite cod de validare] [1.2.]. Pasul 4: Vei primi un cod într-un SMS pe care trebuie să îl introduci în câmpul Validare cod. Pasul 5: Click pe [Activare] [1.3.].

01_sms_aktivalas

Dacă numărul de telefon apare pe un fundal verde, înseamnă că a fost activat cu succes.

Nu este posibil sa selectezi un utilizator ca expeditor al mesajelor SMS. Recomandarea noastra este aceea de a insera semnatura în SMS și numărul de telefon la care persoana te poate contacta.

Trimiterea SMS-urilor din MiniCRM

După ce activezi opțiunea de trimitere a SMS-urilor, le poți trimite:

Trimiterea manuală

Pentru a trimite un sms personalizat, mergi în cardul clientului și click pe (SMS) lângă numărul de mobil în Contacte. Apoi selectează unul dintre șabloanele Sarcini și SMS sau scrie un SMS prin click pe butonul [Customizează SMS]. Înainte de trimitere, poți rescrie șablonul pentru că cel original nu va fi afectat de aceste schimbări.

Trimiterea mesajelor SMS în masă

Mesajele SMS în masă pot fi trimise pe numerele de telefon implicite ale clienților folosind filtrele salvate. Pentru a face asta, click pe [SMS] [2.1.] și alege unul dintre șabloanele Sarcini și SMS. Înainte de trimitere, poți rescrie șablonul pentru că cel original nu va fi afectat de aceste schimbări. 05_tomeges_sms_kuldes

Trimiterea automată

Este posibil, de asemeni, să trimiți automat mesaje pe numerele de telefon implicite ale clienților. Pentru mai multe informații, vezi: Follow-up automatizat (e-mail, SMS, sarcină) > Setări Secvențe de follow-up > SMS Contactelor

Expeditor

Nu este posibil sa selectezi un utilizator ca expeditor al mesajelor SMS. Recomandarea noastra este aceea de a insera semnatura în SMS și numărul de telefon la care persoane te poate contacta.

Mai întâi, meri la Setări > pagina Utilizatori, ca administrator, și fă click pe numele unui utilizator. Și utilizatorii pot activa trimiterea de SMS-uri, direct pe pagina lor de Profil.

Pentru a efectua aceste setări, urmează pași de mai jos:

Pasul 1: Adaugă numărul de mobil în câmpul Telefon.

Pasul 2: Click pe [Activare] [3.1.].

Pasul 3: În fereastra Activare Mobile, click pe [Trimite codul de validare] [3.2.].

Pasul 4: Vei primi un cod într-un SMS pe care va trebuie să îl introduci în câmpul Validare cod.

Pasul 5: Click pe [Activare] [3.3.].

Dacă numărul de telefon va fi afișat pe un fundal verde, înseamnă că acest număr a fost activat cu succes. 07_felhasznaloi_sms_kuldes

08_mobilszam_aktivalasa

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”