Sincronizarea datelor în Google Sheets

Pentru a sincroniza datele din MiniCRM în Google Sheets ai nevoie de drepturi de administrator.
Poti folosi funcția de sincronizare a datelor între MiniCRM și Goolge Sheets:
  • Pentru a-ți construi un raport specific de care ai nevoie și care nu există deja în sistem.
  • Pentru a-ți construi o listă de date specială în care poți adăuga informații din mai multe produse MiniCRM.
  • Pentru a crea o listă care conține informații extrase din MiniCRM. La această listă poți da acces inclusiv unei persoane care nu are cont în MiniCRM.
FOARTE IMPORTANT: În mod normal, Google actualizează datele aduse prin funția =importdata în fiecare oră, în jurul orei fixe. Cu toate acestea, din motive care nu țin de noi, această actualizare automată nu funcționează de fiecare dată. Ca să te asiguri că ce ai în față sunt cele mai recente date, dă un refresh manual spreadsheet-ului de fiecare dată când vrei să îl consulți.

Sincronizarea datelor cu Google Sheets

În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.

Pentru a sincroniza datele din MiniCRM cu Google Sheets este nevoie să creezi un filtru care să includă cardurile pe care dorești să le sincronizezi. Dacă ai nevoie de ajutor în construcția filtrului, consultă pagina dedicată. După salvarea filtrului, click pe Exportă și alege opțiunea Sincronizează cu Foile de Calcul Google.

În fereastra care apare selectează Shared și apoi vei obține un cod unic pe care îl poți copia și insera apoi în foaia de calcul Google în căsuța A1.

IMPORTANT: Odată ce ai selectat opțiunea de „Shared” pentru un filtru pentru a-l sincroniza cu o foaie de calcul Google, acel filtru devine o sursă de export de date din sistemul tău. În consecință, singurele persoane care îl vor putea modifica din acel punct vor fi administratorii de sistem și utilizatorii cu drepturi de export (dacă nu setezi ca sincronizarea să includă și cardurile confidențiale). Stai fără grijă – sistemul te va notifica și el cu privire la care filtre sunt astfel sincronizate cu un mesaj ca cel de mai jos.

Dacă ai selectat ca filtrul să includă și carduri confidențiale, atunci doar administratorii îl vor mai putea modifica.

Datele vor fi afișate și sincronizate cu Google Sheets.

Odată importate datele, poți să îți creezi rapoarte sau grafice în Google Sheets. Sau poți face calcule pe baza datelor (poți calcula, de exemplu, suma tuturor ofertelor pe o anumită lună).

Poți consulta pe pagina de Help a Google Sheets toate funcțiile pe care le oferă această platformă.

Limita de rânduri sincronizate în Google Sheets este de maximum 8000 de rânduri și aceasta poate suferi modificări din partea Google fără o notificare prealabilă.
Dacă ai nevoie să sincronizezi cu Google Sheets doar anumite câmpuri, poți da click pe vederea tabelară (butonul) a filtrului  și să alegi ce câmpuri să se sincronizeze.

Sincronizarea listei de articole sau servicii cu Google Sheets

Poți alege să sincronizezi și articolele sau serviciile cu Google Sheets. Pentru aceasta, alege opțiunea Sincronizează cu Foile de Calcul Google din secțiunea de articole și urmează pașii de mai sus.