Setări de profil

În zona de setări de profil poți să îți adaugi detalii personale și preferințe.

Poți accesa această secțiune dând click pe iconiță de profil din partea dreapta sus a ecranului și apoi click pe <Profil>.

1. Pagina de profil:

Setări generale:

În această zona poți să setezi următoarele:

  1. Poză de profil – ea va fi vizibilă pe task-urile desemnate ție în sistem.
  2. Nume, alias, poziție – Numele va fi vizibil în filtre, module sau task-uri. În cazul în care ai 2 colegi cu același prenume îți sugerăm să le adaugi un alias în sistem pentru a evita confuziile.
  3. Poți să îți adaugi un număr de telefon sau să setezi fusul orar.

2. Sincronizarea calendarului:

MiniCRM poate fi sincronizat cu mai multe calendare:

  1. Sincronizare Calendar Google – Da click pe butonul <Google calendar sync> apoi alege contul cu care vrei să faci sincronizarea și da <Accept>.

Video:

  1. Android și Iphone – Poți sincroniza cu orice calendar online folosindu-te de serverul MiniCRM și detaliile de logare.
  2. Calendarul Outlook- După ce apeși pe butonul <Sincronizare> vei primi un link pe care va trebui să îl introduci în zona de “Internet calendars” a contului tău de Outlook.

3. Setările de notificare și semnătura de email:

Următoarele notificări pot fi pornite/oprite:

  1. Reprezentant implicit de vânzări – Oportunitățile noi create prin formulare web vor fi repartizare doar acelor persoane care au bifată această opțiune.
  2. Email al sarcinilor zilnice – În fiecare dimineață vei primi un email cu toate sarcinile din acea zi
  3. Setările notificărilor push – În cazul în care ai instalată aplicația MiniCRM această îți va da notificări de fiecare dată când cineva îți atribuie o sarcina nouă.

Poți să îți setezi și semnătură de email dând click pe butonul <Semnătură personalizată>. Aici îți vei putea copia semnătură pe care o folosești când trimiți email-uri. Toate email-urile pe care le vei trimite din MiniCRM vor folosi această semnătură.

Atenție: În cazul în care ai semnătură în format cod CSS vei putea să îl adaugi direct printr-un click pe butonul “</>” și apoi paște cu codul tău.
Video adaugare semnatura cu cod:
4. Ecran principal și setări de securitate:

Aici vei putea folosi următoarele setări:

  1. Poți alege ce ecran ți se va deschide când te loghezi în sistem.
  2. Poți seta autentificare în 2 pași prin <Google Authenticator”>. 
  3. Îți vei putea schimbă adresa de email sau parolă cu care te loghezi la MiniCRM. În cazul în care îți vei schimbă adresa de email vei primi un email de confirmare, iar în cazul în care îți vei schimbă parolă va trebui să adaugi parolă veche apoi parolă nouă.