Module

Primul lucru pe care îl vei observa când vei accesa MiniCRM pentru prima dată este structura sa modulară. Aceasta înseamnă că un modul din MiniCRM va gestiona un proces din companie.

De ce? Fiecare proces de business este unic și va avea pași, acțiuni și informații de gestionat specifice. Nu vom putea gestiona o oportunitate de vânzări în același mod sau proces în care gestionăm un eveniment spre exemplu.

În MiniCRM poți getiona mai multe tipuri de procese, pe unele dintre ele le poți vedea în imaginea de mai jos:

Cum arată vederea generală dintr-un modul:

  1. În bară albastră din partea de sus a ecranului vei vedea toate modulele instalate. Da click pe oricare din ele și vei fi redirecționat spre pagină principala a acelui modul.
  2. În partea dreapta a ecranului principal al modulului vei avea pipeline-ul (fluxul de lucru al modulului).
  3. În partea stânga vei avea toate cardurile din acel modul. În funcție de ce proces vei gestiona în acel modul cardurile pot reprezenta oportunități de vânzare, proiecte, tickete, comenzi, facturi etc. Cardurile vor fi ordonate în funcție de următoarea acțiune setată. Astfel vei avea carduri cu sarcini expirate, carduri cu sarcini de efectuată astăzi, mâine, săptămâna asta, săptămâna viitoare, luna viitoare, carduri fără sarcini etc.
Este foarte important să nu lași sarcini expirate 🙂 – Poți să închizi sau să amâni o sarcina.

Sunt două tipuri de module în MiniCRM:

 

Cu pipeline customizabil:

  • Proiecte
  • HR
  • Evenimente
  • Parteneri
  • Helpdesk
  • Custom

Cu pipeline fix:

  • Auto-vânzări
  • Facturare
  • Comenzi

 

 

Primul și cel mai important modul din sistem ar trebui să fie cel de Vânzări. MiniCRM este un sistem de gestionare al clienților astfel modulul de vânzări este punctul sau forțe. 

În cazul în care îți califici prospecții și  gestionezi un număr mare de oportunități lunar îți recomanadam să folosești modulul de auto-vânzări. 

Beneficii ale modulului de auto-vânzări: 

  • Calificarea prospectilor ( poți să îți califici prospecții în funcție de importantă lor pentru ține în: necalificat, calificat, VIP)
  • Pipeline fix ce îți va ordona oportunitatiile după importantă lor pentru ține. Pașii de vânzare fiind pe cardul de oportunitate.
  • Oportunitățile se vor mută automat în pipeline în funcție de calificarea pe care o aloci fiecăreia și de momentul în care te aflii cu acea oportunitate în procesul de vânzare.

 

În cazul în care nu îți califici oportunitățile, sau focusul tău

este mai mult pe pașii de vânzare îți recomandăm să folosești

un modul cu pipeline customizabil.

Beneficii:

  • Pașii de vânzare vor fi vizibili direct în pipeline, nu pe
  • cardul de oportunitate.
  • Pipeline customizabil

 

Întreabă-ți consultantul pentru a fi sigur că alegi varianta potrivită pentru tipul tău de proces și profil de business.
Pentru a știi cum să customizezi pipeline-ul unui modul poți urmări video-ul următor :
Pentru a află cum să adaugi module noi în sistemul tău urmărește: