Integrarea LiveChat

Conectează LiveChat cu MiniCRM, iar conversațiile cu clienții vor fi înregistrate automat în MiniCRM.

Pentru ce anume este integrarea cu LiveChat?

Poți începe o conversații cu vizitatorii de pe website-ul tău într-o fereastră de chat care apare automat pe ecran. Folosind integrarea, conversațiile LiveChat cu clienții tăi sau cu potențialii clienți vor fi înregistrate pe un card care este adăugat automat în MiniCRM.

Pași ai Conectării

  1. Mergi la pagina [Formulare] și click pe [Formular nou] > opțiunea [Prelucrare nouă LiveChat]. Poți seta un anumit status, adăuga câmpuri și alege un șablon de e-mail de confirmare care va fi trimis după ce o conversație s-a încheiat și un nou card a fost adăugat în MiniCRM. live-chat-integracio-03
  2. Creează un cont LiveChat: https://www.livechatinc.com/signup/

  3. Pentru a efectua setările de integrare (Setări > Integrări > Webhooks), click pe link-ul următor:https://my.livechatinc.com/settings/webhooks

  4. Click pe link-ul +Adaugă a webhook.

  5. În câmpul Eveniment, verifică finalul chat-ului.

  6. În campul Tipul de date, verifică toate opțiunile. live-chat-integracio-04

  7. Copiază URL-ul Webhook din MiniCRM și inserează-l în câmpul Target url. La sfârșit, click pe [Adaugă webhook]. live-chat-integracio-05