Informații generale despre implementare

Pentru a ne asigura că beneficiezi de tot suportul nostru pe parcursul implementării și customizării sistemului tău MiniCRM am creeat câte o secțiune specială pentru  fiecare ședința de implementare pe care o vei avea cu consultantul tău. În aceste secțiuni vei găși informațîi punctuale despre functionalitatiile pe care le vei învață și folosi în fiecare sesiune individuală.

Înainte să ajungem la partea de structura a proceselor și funcționalități tehnice dorim să vorbim puțin despre scopul implementării unui sistem CRM și focusul pe care îl vom avea pe parcursul implementării.

Sistemul MiniCRM:

MiniCRM este un sistem de gestiune a clienților în baza cloud ce susține:

  • Procesul de vânzare

  • Campanii de marketing

  • Activități de customer care

  • Gestionarea proiectelor

  • Comenzi și facturare

  • Generare de rapoarte automate

MiniCRM este mai mult decât un sistem, este o mentalitate! Beneficiile utilizării sistemului vor fi vizibile la toate nivelele și rolurile din companie:

  • Optimizare de proces și gestionarea eficientă a relație cu cliențîi

  • O vedere clară și de ansamblu a proceselor și clienților companiei

  • Toate informațiile într-un singur loc ușor accesibile de către orice coleg

  • Posibilitatea de a uita sau a pierde informații nu există

  • Ești mai aproape de cliențîi tăi prin cereri de feedback automate sau campanii de marketing targetabile și măsurabile

 

Focus-ul implementării:

Unul din cele mai importante aspecte ale unei implementări este să ai un obiectiv clar și măsurabil pe care dorești să îl atingi.

În urmă celor 3 sesiuni de training online o să îți fie mult mai ușor să identifici și să structurezi procesele pe care vrei să le eficientizezi și vei înțelege mult mai clar cum funcționează sistemul.

Important: Identifica unu sau maxim două procese din cadrul companiei pe care vrei să le optimizezi pe parcursul celor 4 ședințe individuale cu consultantul tău. Totodată pentru fiecare din procese este important să identifici câteva “pain points” (puncte vulnerabile) pe care vrei să te asiguri că le vei rezolva, pentru a putea măsură eficient rezultatele după finalizarea implementării.

Pentru a ne asigura că ședințele de implementare vor fi cât mai productive și eficiente am stabilit câteva puncte principale care trebuie parcurse în fiecare din ședințe.

Prima ședința de implementare:

Focusul principal al primei ședințe de implementare este să avem o structura de baza clară a celui mai important proces pe care vrem să îl gestionăm în MiniCRM. Vom identifica pașîi procesului (pipeline-ul), actiuniile și informațiile pe care le gestionezi în fiecare pas.

Este foarte important să folosim sistemul din momentul în care avem această structura de baza finalizată.

A 2-a ședința de implementare:

În cea de-a două ședința o să optimizăm și completăm structura de baza pe care am clădit-o în prima ședința. Vom face asta bazându-ne și pe feedback-ul vostru după utilizarea sistemului cu structura de baza.

Tot în această ședința vom identifica ce acțiuni pot fi automatizate de către sistem și vei vedea cum te poți folosi de informațiile pe care le adaugi în MiniCRM cu ajutorul filtrelor. Toate astea îți vor face afacerea mai eficientă prin reducerea timpului petrecut cu activități administrative zilnice.

În cazul în care ai o baza de date pe care vrei să o imporți în sistem, vom alocă timp și pentru asta în cardul întâlnirii. Importul bazei de date este un pas important pentru că îți va da instant acces la datele clienților tăi într-un sigur loc, organizat și ușor de accesat.

A 3-a ședința de implementare:

În a 3-a ședința vei învață să lucrezi cu rapoartele, și le vom identifica pe cele mai utile pentru ține. Pe lângă rapoarte vom verifică și cum este folosit sistemul de către ține și colegii tăi, managementul sarcinilor și vei primi tips & tricks pentru a fi cât mai eficient în utilizare.

A 4-a ședința de implementare:

Obiectivul ultimei ședințe este de a ne asigura că ai toate informațiile de care ai nevoie pentru a folosi sistemul eficient și independent. Vom face verificări finale și clarificăm orice situație apărută pe parcurs.

Un factor esențial în implementarea unui sistem CRM este adopția soluției la nivel de companie. Trebuie să te asiguri că beneficiile cu care vine această soluție sunt cunoscute de către toți utilizatorii și la toate nivelele în cadrul companiei.

Integrează MiniCRM în rutină zilnică a ta și a echipei tale. Calendarul sincronizat cu MiniCRM va deveni agenda ta zilnică. În cazul în care vrei să îți setezi un nou pas sau obiectiv primul instinct va fi să setezi o sarcina în sistem, sau să deschizi o nouă oportunitate/proiect. Când ai nevoie de o informație despre un client prima reacție este să îi scri numele în zona de căutare din MiniCRM.

Scopul nostru este să eficientizăm procesele afacerii tale, iar acest lucru ar fi imposibil de realizat fără a ne alocă timp și resurse pentru implementare. Pentru că implementarea să fie una de succes este esențial să lucrezi în deaproape cu echipa ta și consultantul MiniCRM.