Modulul Helpdesk

În modulul de asistență clienți îți poți gestiona întrebările și cererile venite.

Modululul Helpdesk

Clienții tăi pot solicita ajutor prin:

Reportarea prin intermediul e-mailurilor

Ai nevoie de un manager al e-mailurilor primite pentru a primi și procesa aceste rapoarte, deoarece îți poți redirecționa adresa de e-mail a companiei la acesta (help@companyname.com).

MiniCRM înregistrează automat e-mailurile primite trimise la adresa indicată, precum și datele de contact, ca un nou tichet sau un card de contact (în cazul unui nou client ) din cadrul modulului Helpdesk .

Pentru mai multe informații, vezi: [Formulare](https://www.minicrm.ro/help/forms/) > [Prelucrarea e-mailurilor primite](https://www.minicrm.ro/help/forms/#Redirectingemailaddressestocrm)

Adăugarea tichetelor prin formulare

Cererile pot fi adăugate automat în modulul Helpdesk prin formulare.

Pentru mai multe informații, vezi: Formulare > Crearea și setarea formularelor

Apel telefonic

Un membru din echipa Customer Support trebuie să înregistreze tichetul manual în modulul Helpdesk.

Pentru mai multe informații, vezi: [Adăugarea Noilor Clienți, Cardurilor](https://www.minicrm.ro/help/adding-new-clients-cards/)