Formulare

Cu ajutorul formularelor poți adaugă noi oportunități în MiniCRM direct de pe website sau o adresa de email. 

În MiniCRM sunt 3 tipuri de formulare: 

       A. Formular standard

       B. Formular de tip nou link

       C. Formular de tip prelucrare nouă a email-urilor primite

Pentru a accesa zona de formulare va trebui să dai click pe săgeata de lângă modulul în care dorești să creezi acel formular și apoi click pe butonul <Formulare>.

          A. Formular standard

Poți folosi acest tip de formular pe site-ul tău pentru că oportunitățile ce completează acel formular să ajungă direct în MiniCRM și tu să fi notificat în timp real.

De exemplu, în cazul în care pe site ai un formular de cerere de oferta, îl poți înlocui cu unul din MiniCRM și datele clientului care îl completează vor genera o nouă oportunitate în sistem. 

Pentru a crea acest tip de formular trebuie să dai click pe butonul <Formular nou>.

În partea din stânga a ecranului vei putea adaugă câmpurile pe care vrei să le folosești în formular. Pentru a face asta trebuie să mergi pe butonul <Adaugă câmp> și să alegi câmpul pe care vrei să îl adaugi din sistem.

După ce ai adăugat câmpurile dorite vei putea să setezi diferite funcții specifice (opțional, obligatoriu sau valoare fixă câmp ascuns).

  • Opțional – clientul nu e obligat să completeze acest câmp.

  • Obligatoriu – clientul va fi obligat să completeze acest câmp

  • Valoare fixă câmp ascuns – poți folosi această opțiune pentru a preseta acest câmp cu o anumită informartie și să îl ascunzi pentru a nu apărea în formular. Exemplu: poți adaugă câmpul de sursă de marketing unde să preselectezi opțiunea <formular website>.

  • În cazul în care e nevoie să oferi clienților explicații suplimentare legat de modul în care trebuie să completeze un anumit câmp poți adaugă aceste detalii în câmpul <comentariu>.

În partea dreapta a paginii vei putea adaugă diferite setări extra:

  1. Poți adaugă o pagină de mulțumire pentru că clienții tăi să fie redirecționați automat pe această pagină după completarea formularului.

2. Poți adaugă un email automat care să fie trimis clientului de îndată ce a completat formularul pentru a-l înștiința că cererea lui a fost primită.

3. Poți înștiința un coleg prin email de faptul că o nouă oportunitate a fost adăugată în sistem pentru a se ocupă de ea cât mai repede.

Ai 2 moduri pentru a adaugă formularul pe site-ul tău:
          1. Codul scurt – poți să îl copiezi direct și să îl adaugi în pagină ta din site.
          2. În cazul în care vrei să faci modificări de tip CSS (vizuale) în cadrul formularului poți folosi varianta lungă a codului pe care o poți modifică înainte de a publică formularul pe site.
Creare formular standard:

            B. Formular de tip nou link:

Poți folosi acest tip de formular pentru a modifică/schimbă informații de pe cardul de oportunitate după o acțiune a clientului tău.

Exemplu: Dacă vrei să trimiți un email pentru a cere feedback după vânzare poți crea în MiniCRM un câmp cu valorile <foarte mulțumit>, <nemulțumit> apoi, folosindu-te de un șablon și formularul de timp link, răspunsul clientului va fi completat direct în MiniCRM.

Pentru a crea un formular de tip link trebuie să dai click pe săgeata de lângă butonul <Formular nou> și apoi <Nou link>.

În partea stânga poți adaugă câmpul unde dorești să între acea informație cu opțiunea pe care o dorești deja presetata. Exemplu: Dacă în email vei avea valoarea <foarte mulțumit>. în zona formulare vei crea un formular cu acest câmp și această opțiune predefinită.

În partea dreapta poți adugă opțiuni extra:

  1. Poți adaugă o pagină de mulțumire pentru că clienții tăi să fie redirecționați automat pe această pagină după ce vor da click pe link.
  2. În cazul unui formular de tip nou link e foarte important să bifezi opțiunea  <Identifica cardul>
  3. Email de confirmare – poți trimite un email de confirmare clientului pentru a fi informat că ai primit răspunsul lui.

Pentru a folosi acest formular trebuie să copiezi link-ul din partea dreapta a paginii.

Apoi să adaugi acest link că și hiperlink sub cuvântul/imaginea din șablonul pe care îl vei folosi (la fel și aici e important să bifezi opțiunea “identifica cardul”)

 

Video formular nou link:

           C. Formular de tip prelucrare nouă a email-urilor primite:

Dacă ai o adresa de email dedicată unde primești anumite cereri specifice (exemplu: tickete, plângeri), vei putea redirecționa această adresa spre un modul de Helpdesk astfel încât orice email primit pe acea adresa se va tranforma automat într-un ticket în acest modul.

Pentru a crea acest tip de formular trebuie să mergi pe săgeata de lângă butonul <Formulare> apoi să dai click pe  <prelucrare nouă a email-urilor primite>.

Toate câmpurile folosite în acest tip de formular voi avea o valoare fixă și se vor precompleta direct în MiniCRM când cardul va fi creat.

Pentru a activă redirecționarea folosind acest tip de formular va trebui să copiezi linkul din partea dreapta a paginii și să îl folosești pentru a redirecționa adresa respectivă de email direct din serverul tău spre acest link.

Video formular prelucrare nouă a email-urilor primite: