Formulare

Tipuri de Formulare

Există următoarele tipuri de 3 formulare în sistem:

Formular

Folosind formulare, clienții se pot abona la newsletter-ul tău și pot cere, de exemplu, oferte, prin intermediul website-ului tău. De asemeni, pot fi actualizate informațiile în cardul lor.

După înregistrare și modificarea informațiilor, pot începe secvențele de follow-up.

Link

Atunci când clienții dau click pe link, anumite câmpuri cu valori sunt actualizate în cardurile lor, valori care au fost setate de tine.

În timpul modificării datelor, pot începe secvențele de follow-up.

Folosirea link-urilor este utila și practică în următoarele cazuri:

  • Dacă vrei să separi procesarea noilor leaduri în funcție de interes. Pentru a face asta, inserează un link într-unul sau mai multe e-mailuri și creează diferite conținuturi pentru fiecare link, care să corespundă cu interesul destinatarilor.

  • Dacă vrei să știi dacă ai tăi clienți sunt interesați sau nu de un subiect, inserează un link de tipul „Pentru mai multe informații, apasă aici: (…)”. Astfel, vei măsura cât de multe persoane au dat click pe link.

  • Dacă vrei să adaugi sarcini automat: dacă link-ul conține un câmp sarcină, pot fi adăugate automat unui card anume făcând click pe ele.

Prelucrare nouă a e-mailurilor primite

MiniCRM înregistrează automat e-mailurile primite trimise adreselor persoanelor setate ca manager al e-mailurilor primite, precum și detaliile de contact ca un nou card sau nou card de contact (în cazul unui nou client) în modulul relevant. Cardurile sunt adăugate cu valori în câmpuri sau chiar cu sarcini, acelui status pe care l-ai setat inițial.

Sistemul amintește deținătorilor despre noile cereri primite.

Afișarea formularelor

Pentru a afișa un formular, mergi într-un modul și dă click pe Formulare [1.1.].

Pentru a le filtra după tip (Formular, Nou Link, Prelucrare nouă a e-mailurilor primite), click pe o categorie [1.2.]. 02_urlapok_listazasa

Dacă opțiunea double opt-in sign up este pornită, va apărea un semn de exclamare în dreapta statusului formularului, în listă.

Pentru mai multe informații, vezi: Double opt-in sign up

Operațiuni ale formularelor

În cazul înscrierilor simple, clienții:

  1. Completează formularul creat în MiniCRM, pe website-ul tău.
  2. Sunt redirecționați către pagina de „MULȚUMESC!”.
  3. Sunt adăugați statusului care le-a fost atribuit în timpul înscrierii și pot primi e-mailuri trimise automat.
  4. Primesc șablonul de e-mail care a fost setat pentru timpul înscrierii.

În cazul unei double opt-in sign up, clienții:

  1. Completează formularul creat în MiniCRM, pe website-ul tău.
  2. Sunt redirecționați către pagina de „MULȚUMESC!”, care a fost setată pentru înscrierea simplă.
  3. Vor fi în statusul care le-a fost atribuit în timpul înscrierii simple, până când adresa lor de e-mail a fost activată.
  4. Primesc șablonul de e-mail care a fost setat pentru tipul înscrierii simple, deci trebuie să introduci link-ul de activare în șablon.
  5. Click pe link-ul de activare, pentru ca adresa lor de e-mail să devină activă în sistem.
  6. Sunt redirecționați către pagina de „MULȚUMESC!” care le-a fost dată pentru double opt-in sign up.
  7. Sunt adăugați statusului care le-a fost atribuit în timpul double opt-in sign up.
  8. Primesc șablonul de e-mail care a fost setat pentru double opt-in sign up (nu este obligatoriu). Adresele lor de e-mail sunt active, deci ei vor primi mesaje trimise automat.

Crearea și setarea formularelor

Pentru a crea un nou formular, click pe [Formular nou] > [Formular nou] [2.1.]. Pentru a modifica un formular, click pe numele lui.

05_uj_urlap_letrehozasa

Poți denumi formularul în partea de sus a paginii editor [2.2.]. În partea stângă poți customiza formularul și câmpurile lui, iar în partea dreaptă poți efectua următoarele setări.

06_urlap_szerkesztese

Inserarea unui formular pe website-ul tău [2.3.]

Pentru mai multe informații, vezi: Inserarea formularului pe site

Status [2.4.]

Poți alege unul dintre statusurile relevante din module. Clienții care vor completa formularul vor fi adăugați statusului selectat.

Clienții care sunt deja în sistem **pot fi doar mutați înainte în pipeline** (adică pot progresa de-a lungul statusurilor).
Dacă **adaugi formularului un câmp cu un status ascuns, va fi setat acel status**. În acest caz, **clienții pot fi mutați chiar înapoi în pipeline**.

Pagina de mulțumire [2.5.]

Copiază URL-ul website-ului dorit după ce clientul a completat formularul.

Dacă bifezi opțiunea Identificare card, poți insera alt formular pe pagina de mulțumire, care identifică clientul.

E-mail de confirmare [2.6.]

Dacă dai click pe butonul [Alege șablon] poți alege unul dintre șabloanele de e-mail trimise clientului după completarea formularului cu succes.

Expeditorul setat în modulul relevant este expeditorul șablonului.

Pentru mai multe informații, vezi: Setările modulelor > Trimiterea de e-mailuri, semnătura

Limba mesajelor tip eroare [2.7.]

Poți seta limba pentru mesajele eroante și etichete implicite ale formularului.

Acțiune identificată [2.8.]

Poți decide ce ar trebui să se întâmple dacă un client care este deja abonat completează alt formular și sistemul îl identifică precum completat cu succes. Poți alege una dintre următoarele opțiuni:

  • De fiecare dată adaugă un nou card: un nou card va fi adăugat clientului folosind datele introduse în formular. Alege această opțiune dacă aștepți aplicații repetate într-un modul care ar trebui gestionat independent (ex. oferte, comenzi, tichete). Alegând această opțiune, detaliile de contact originale sunt actualizate cu valori date în câmpurile formularului. Oricum, numerele de telefon și adresele de e-mail rămân aceleași. Cele noi sunt adăugate ca o completare sau în completarea celor deja existente.

  • Actualizează cardul disponibil: dacă un client are deja un card în modul, va fi actualizat cu datele introduse în formular. Dacă mai mult de un card aparține clientului, cel cu un status mai avansat va fi actualizat. Alegând această opțiune, detaliile de contact originale sunt actualizate cu valori date în câmpurile formularelor. Totuși, numerele de telefon și adresele de e-mail rămân aceleași. Sunt adăugate altele noi în completarea celor existente.

  • Mesaje tip eroare când cardurile există: dacă un card există în sistem, abonatul primește un mesaj tip eroare. Alege această opțiune dacă vrei să eviți să ai un formular completat mai mult decât o dată, pe aceeași adresă de e-mail.

Clienții pot de asemeni trimite formularele folosind adresele de e-mail dezabonate; totuși, acestea rămân dezabonate. Nu este posibil să valideze formularele de pe adrese de e-mail care nu funcționează și adrese care au un câmp de raport Spam.

Notificări [2.9.]

Alegând un șablon, sistemul trimite un e-mail atunci când cineva completează formularul cu succes. Destinatarul poate fi deținătorul cardului relevant, un utilizator activ sau poți adăuga o adresă de e-mail.

Text pe butonul de înregistrare [2.10.]

După completarea formularului, clientul trebuie să dea click pe butonul de sub câmpuri pentru a valida înregistrarea sau schimbările. Poți tasta un text care va fi afișat pe buton, în interiorul câmpului.

Űrlap
beállítások

Double opt-in sign up

Este recomandat să folosești această funcție în cazul formularelor de înregistrare [3.]. Dacă cineva se înregistrează pe site-ul tău, șablonul ce a fost ales ca e-mail de confirmare este trimis clientului [3.1.. Trebuie să inserezi un link de activare, în acel e-mail, pentru ca respectivul client să poată confirma înscrierea făcând click pe link.

08_megerosito_email

Poți găsi șablonul de Confirmare a înregistrării (activare cerută) care conține link-ul, pe pagina cu Șabloane.

Dacă editezi un șablon personalizat, poți insera un link de activare făcând click pe butonul [Inserează variabila] și alegând Altele: variabila Link de activare email.

Această funcție te asigură ca destinatarul a primit mesajele tale de e-mail. Setările pentru double opt-in sign up are sunt următoarele:

Status [3.2.]

După ce faci click pe link-ul de activare, clienții sunt mutați în acest status. Pot fi selectate două statusuri. Unul poate fi selectat pentru simple sign-up, iar altul pentru double opt-in sign-up.

Pagina de mulțumire [3.4.]

După ce dai click pe link-ul de activare, clienții sunt redirecționați către această pagină.

E-mailul de confirmare [3.4.]

Câmp opțional. Șablonul de e-mail selectat aici va fi trimis după o activare realizată cu succes. Expeditorul care este setat pentru modulul respectiv va fi expeditorul șablonului.

Pentru mai multe informații, vezi: Setările modulelor > Trimiterea de e-mailuri, semnătura

11_dupla_opt_in_beallitasok

Dacă opțiunea double opt-in sign up este activată, un semn de exclamare este afișat în partea dreaptă a statusului din formular.

Customizarea câmpurilor din formular

Pentru a modifica o casetă sau un câmp, click pe iconița Cheie [4.1.]. Dacă ai finalizat, click pe [Salvează] [4.2.].

Pentru a schimba ordinea casetelor/câmpurilor, apucă un articol și mută-l în sus sau în jos. [4.3.].

12_urlap_testreszabasa

Casetă

Pentru a crea o nouă casetă, click pe [Casetă nouă] [4.4.]. Pentru a o redenmui, click pe iconița (cheie) Editează casetă [4.5.].

Pentru a șterge o casetă, click pe iconița (cheie) Editează casetă, apoi pe iconița roșie [4.6.]

13_doboz_testreszabas

Câmpuri

Pot fi adăugate unui formular doar acele câmpuri care deja există pe carduri și pe cardurile de contact. Deci, după ce se completeazaă un formular, datele introduse în câmpuri vor fi înregistrate în câmpurile relevante din carduri și cardurile de contact.

Poți adăuga de asemeni formularelor câmpuri Fișier,, astfel încât clienții tăi vor putea încărca poze (imagini) sau documente.

Pentru a adăuga un nou câmp, click pe [Adaugă câmp] [4.7.]. Pentru a efectua setări, click pe iconița cheie alăturată câmpului selectat [4.8.]. Pentru a șterge un câmp, click pe iconița cheie, apoi pe iconița roșie [4.9.].

**Câmpurile Numele business-ului (companiei)** și **Nume persoana contact** sunt excepții pentru că acestea pot fi șterse dintr-un formular odată cu câmpul **E-mail** și pot fi adăugate într-un formular doar împreună cu acesta.

Dacă nu găsiți un câmp printre cele disponibile, în primul rând, trebuie să-l adaugi într-un un card dintr-un modul, apoi poți să îl adaugi și în formular.

Pentru mai multe informații, vezi: Personalizarea Câmpurilor

Trebuie să dai un Nume și Comentariu câmpului și, de asemeni, să alegi un TIP dintre următoarele:

  • Opțional

  • Cerut (obligatoriu): completarea e-mailului, numelui companiei / numelui se cere în fiecare formular.

  • Valoarea presetată (câmp ascuns)

15_mezo_nev_leiras_tipus

Câmpuri ascunse

Clienții nu văd aceste câmpuri și nu trebuie să completeze nimic, deci poți înregistra date în carduri fără să îi anunți. Utilizându-le, poți evita ca datele introduse de clienți să fie greșite.

Fiecare câmp poate fi adăugat ca un câmp ascuns, exceptându-le pe acelea pentru E-mail, Numele companiei/ Numele persoanei.

Setări design

Pentru a vedea aspectul formularului, click pe [Previzualizare] [5.1.]. Aici poți schimba setările aspectului [5.2.]. Codul culorii poate fi schimbat introducând un cod de culoare hexazecimal (cod de 6 cifre precedat de simbolul # ). C ifrele 2-2 indică roșu, verde și albastru (în ordinea aceasta).

Poți găsi pe internet diferite „color pickers” care sunt folosite pentru a selecta culoarea. Poți copia codul acelora în editorul formularului (fără simbolul #).

Exemplu: https://www.w3schools.com/tags/ref_colorpicker.asp

16_urlap_megjelenes

Testarea formularelor

Pentru a vedea cum funcționează formularele, click pe [Previzualizare] [6.1.] și completează câmpurile, apoi trimite formularul [6.2.]. Astfel, poți verifica dacă proiectul este în modulul potrivit și dacă acesta conține datele precise. Dacă ai introdus un link de mulțumire/Mulțumesc, vei fi redirecționat către acea pagină după ce trimiți formularul. 17_urlap_tesztelese

Inserarea formularului pe site

Sunt două modalități de a introduce un formular pe site-ul tău:

Simplu

Inserează linia care este afișată în secțiunea Inserează un formular pe pagina ta web [7.1.].

Formularul va fi afișat în locația liniei introduse pe site-ul tău. Dacă folosești această versiune, formularul va avea mereu un conținut actualizat.

18_urlap_beillesztese

Personalizat

Dacă dai click pe link-ul **Pentru a vedea o descriere detaliată, click aici. [7.2.]**, poți vedea **versiunea customizabilă a formularului**. Reține că, **dacă schimbi un câmp, va trebui să schimbi și codul formularului customizat de pe site-ul tău.** Pentru a insera versiunea customizabilă, copiază codul HTML al formularului și inserează-l în codul sursă al site-ului tău. **[7.3.]** Dacă dai click pe butonul **[Trimite e-mail cu instrucțiuni inserare] [7.4.]**, care conține codul HTML al formularului, va fi trimis către adresa ta de e-mail.

19_urlap_beillesztese_testreszabhato

Pași multipli pentru formulare

Dacă vrei să folosești mai mult de un formular, verifică opțiunea Identificarea cardului [8.1.]. Apoi introdu un site URL pe pagina de Mulțumire [8.2.]. Al doilea formular care nu conține un câmp de e-mail (care identifică abonatul) poate fi adăugat pe acest website.

Többlépéses űrlapok

Poți adăuga câmpurile de bază (nume, e-mail etc.) primului formular, și câmpurile adiționale celui de-al doilea formular. Dacă este necesar, poți adăuga mai multe formulare, însă asigură-te că ai introdus URL-ul pentru pagina de Mulțumire în mod corect și verifică mereu opțiunea Identificarea cardului.

Link

Pentru a crea un link, click pe [Formular nou] > [Link nou] [9.1.].

Új adatmódosító hivatkozás

Dacă clienții tăi dau click pe link, valorile câmpurilor din cardurile lor sunt setate ca valori pe care tu le-ai setat inițial. Pentru mai multe informați, vezi: Crearea și setarea formularelor; Personalizarea câmpurilor din formular

Mai întâi, trebuie să creezi link-ul, să setezi câmpurile - ascunse - și valorile lor. Apoi, trebuie să inserezi link-ul într-un șablon de e-mail. Pentru a face asta, copiază link-ul afișat pe pagina editor, la un șablon [9.2.] sau fă click pe butonul [Inserează variabilă] și selectează Link-uri: variabila Link nou [9.3.]. Dacă destinatarii dau click pe link, click-urile sunt urmărite și valorile câmpului din cardurile lor sunt automat actualizate ca valorile ce au fost setate inițial.

Dacă adaugi un câmp Status, cardul poate fi mutat doar în grupul lui și doar înainte.

Adatmódosító link használata

Adatmódosító link változó beillesztése

Prelucrare nouă a e-mailurilor primite

Pentru a crea o nouă prelucrare a e-mailurilor primite click pe [Formular nou] > [Prelucrare nouă a e-mailurilor primite [10.1].

Poți redirecționa adresa de e-mail (ex.help@numelecompaniei.com) către adresa stabilită pentru Managerul e-mailurilor primite [10.2.]. MiniCRM înregistrează automat e-mailurile primite trimise către această adresă și detaliile de contact ca un nou card sau nou card de contact (în cazul unui nou client) în modulul respectiv. Este recomandat să setezi adresa de e-mail redirecționată ca expeditor central al modulului iar răspunsul clienților tăi va ajunge direct în sistem, și va fi salvat în Istoric. Pentru mai multe informații, vezi: Structura Cardurilor, Gestionarea Sarcinilor > Structura Cardurilor > Reply

Poți, de asemeni, să alegi cărui status ar trebui să îi fie alocat noul card și ce câmpuri ar trebui completate automat. Prin adăugarea câmpului Sarcină: Mod de procesare [10.3.], poți seta un e-mail deschis (Răspuns) pentru utilizator sau poți atribui o sarcină.

Új bejövő email feldolgozó

Bejövő email feldolgozó

Ștergerea

Pentru a șterge un formular/ link/ manager al e-mailurilor primite, click pe numele lui, apoi pe iconița Mută la coșul de gunoi [11.1.].

Űrlap törlése

Dacă vrei să folosești mai târziu articolul șters, click pe numele lui în Coșul de gunoi, apoi pe iconița Restabilește [11.2.].

Lomtárban lévő űrlapok