Filtre

Filtrele reprezintă una din cele mai importante și puternice funcționalități din sistem. Cu ajutorul filtrelor o să ne fie ușor să:

  • Segmentăm baza de date
  • Creem rapoarte și statistici
  • Să vizualizam informații legate de oportunități etc

Cel mai simplu filtru pe care îl poți folosi este cel bazat pe statusuri pe care îl poți activă dând click pe un status din pipeline. În acel moment sistemul îți va afișa doar oportunitățile din acel status.

Poți accesa filtrele în orice modul dând click pe butonul <Filtru> din partea dreapta sus a vederii generale din modul.

Odată apăsat butonul filtru vei avea următorele opțiuni:

  • Adaugă filtru – pentru a crea un filtru nou
  • Deschide filtrul – în cazul în care vrei să deschizi un filtru deja salvat
  • Secțiunea “Filtre recente” unde vei putea accesa cu ușurință ultimele 5 filtre salvate cu care ai lucrat.
  • Secțiunea “Deținător” unde poți filtra direct pe un utilizator.

Pentru a crea un filtru nou apasă pe  <Adaugă filtru>. Pagină de creeare a filtrului va avea 2 zone pe care le poți configura:

  1. Condițiile de filtrare
  2. Vederea tabelara

1. Condițiile de filtrare

După cum poți observă în imaginea de mai sus când dorești să creezi un filtru nou condițiile de “Dețînător” și “Status” apar deja că și condiții de filtrare dar fără valori selectate.

Pentru a adaugă noi condiții în filtru vom folosi butonul  <Condiție nouă>.

Vom putea alege o condiție nouă din ecranul de mai jos care este împărțit în 2 zone. În partea stânga vei vedea categoriile principale, și în dreapta câmpurile din fiecare categorie (Exemplu: În categoria “Oportunitate” vom găsi toate câmpurile aflate pe cardul de oportunitate).

Odată ce ai adăugat condiția filtrului vei putea să alegi o opțiune după care vrei să filtrezi.

Fiecare condiție de filtrare va conține opțiunile din câmpul pe care îl reprezintă plus încă un set de setări specifice.

Odată aleasă opțiunea și setările condiției poți apasă butonul <OK>, și sistemul va filtra baza de date după acea condiție. 

Dacă apeși pe butonul <Anulează> sau în afară căsuței condiției de filtrare opțiunile nu vor fi salvate. 

Pentru a șterge o condiție dintr-un filtru va trebui să dai click pe ea și să apeși pe coșul de gunoi.

2. Vederea tabelară

Această secțiune a filtrelor te va ajută să vizualizezi informații specifice despre oportunitățile deja filtrate. Pentru a o accesa va trebui să Apoi poți folosi butonul  <Adaugă câmp> pentru a adaugă coloanele pe care vrei să le vezi.

În vederea filtrului vei putea vizualiza până la maxim 6 coloane, în cazul în care vrei să adaugi mai multe ele vor fi prezente în export sau în sicronizarea filtrului.
Pentru a salva filtrul va trebui să apeși pe butonul albastru  <Salvează> și să îi dai un nume.
Odată filtrul salvat vei putea să îl exporți sau sincronizezi folosind butonul <Export>.
În cazul în care dorești să îl vizualizezi în MiniCRM va trebui să accesezi secțiunea <Deschide filtru> unde vei găsi toate filtrele salvate că în ecranul de mai jos.

Redenumire filtru:

Pentru a redenumi un filtru va trebui să îl accesezi, apoi să dai click pe săgeata de lângă butonul <Salvează> și apoi pe <Redenumeste>.

Ștergerea unui filtru:

Pentru a șterge un filtru va trebui să mergi în zona <Deschide filtru> să indentifici filtrul pe care dorești să îl ștergi și în momentul în care vei fi cu cursorul pe numele lui în partea dreapta vei observă un coș de gunoi roșu. Da click pe el și filtrul va fi șters după confirmarea acțiunii.

Video creere filtru: